Hehe mooi zo. Donderdag of vrijdag toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Binnenkort.
Kijk dit, Saddam, Ben Ali, Hosni Mubarak en Qadhaffi. Mazbalat al tareeg
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:20 schreef Triggershot het volgende:
Ebru Umar doet aangifte van dreigtweets
Fuck, ook de reden waarom ze verrast isquote:Umar schrijft verrast te zijn door de reacties waarin ze soms met de dood werd bedreigd. "Het verraste me omdat ik de column 's avonds even snel had geschreven", aldus de 43-jarige schrijfster.
Jup, denk het wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hehe mooi zo. Donderdag of vrijdag toch?
Ik vond het toen ook best zwaar ja, maar voor de rest gaat Ramadan best voorspoedig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef Gratau het volgende:
Gisteren was zooo zwaar. Verder gaat alles ok
Succes en fijne dagen allemaal !
Volgens de beschrijving lijkt het wel smakelijk, de afbeeldingen lijken minder smakelijkquote:
Dankje. Is erg lekker man, meeste afbeeldingen op google zijn de koelie en pund variantenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving lijkt het wel smakelijk, de afbeeldingen lijken minder smakelijk.
Eet smakelijk alvast. Ramadan is bijna voorbij
Welk eettentje raad je aan om dat te bestellen? Dan probeer ik dat eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dankje. Is erg lekker man, meeste afbeeldingen op google zijn de koelie en pund varianten
Rijst, kip, aardappelen, gebakken amandelen, vermicelli, doperwten enzo gemixt met kruiden.
Ik heb maar 1x dat bij een restaurant gegeten en dat was in de javastraat, ze maken daar ook verse naanquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Welk eettentje raad je aan om dat te bestellen? Dan probeer ik dat eens.
Tot salatul-aid (bayram namazi).quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb nog geen fitr 'betaald', tot wanneer kan dat nog?
Hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:40 schreef qwerty-nl het volgende:
Er is toch kans dat morgen suikerfeest is toch? Saudi arabie had een fout gemaakt had ik gehoord
Haha en dan altijd zeiken dat de Turken de kalender volgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer![]()
Vandaag is 28 in Saoedi-Arabi, hoe kun je 28 dagen vasten
LOL je hebt gewoon gelijk.
http://gulfnews.com/in-fo(...)n-sighting-1.1217224
Een kalender waar je altijd 29/30 vast is tot daar aan toe. Daar kun je ook discussies over voeren, maar dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha en dan altijd zeiken dat de Turken de kalender volgen
Kloptquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een kalender waar je altijd 29/30 vast is tot daar aan toe. Daar kun je ook discussies over voeren, maar dat is iets heel anders.
Het is idd te erg voor woorden XDquote:Maar 28 dagen vasten, daar is geen discussie over mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |