Waar is die wond van dan..?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo veel. Het is alleen weer misse boel
awtgroishngquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezelf wanhopig vastklampen aan gedateerde dragers
CDquote:
Jijquote:
Kwam heel bot over maar vooruit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik snapt dat het een operatie was ja
Maar wat voor operatie dan? :p
wowowowowowo harry potter allesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kom hate vieze nigger
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kwam heel bot over maar vooruit.
Ik heb een sinus pilonidalis gehad, google het maar eens als je wil weten wat dat is. Een incisie van 10 centimeter gemaakt om dat weg te halen, zou na 6 weekjes genezen zijn. Ben daarna nog drie keer geopereerd omdat alles mis ging en het ziekenhuis het mooi verkloot heeft. Oh en die 6 weken, dat werden 2 jaren en inmiddels gaat het dus dom door.
Is al goed.quote:
Maar je bent dus geopereerd aan je reet? Award....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is al goed.
Nee is het zeker niet, maar je kan er niks aan doen en honderdduizenden mensen hebben het of hebben het gehad, alleen bij mij loopt het allemaal veel vervelender dan in het gemiddelde geval.
kequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
'
Flikker op man.
Atom Heart Mother kant 1 is zwaar goed.
In principe kan je het zo noemen ja, je begrijpt denk ik wel dat ik het liever onderrug noem.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar je bent dus geopereerd aan je reet? Award....
Sterkte verder
Ik heb trouwens bijna ieder studioalbum van Pink Floyd en Delicate Sound of Thunder. Ik mis alleen A Saucerful of Secrets, en de laatste 2 (division bell en a momentary lapse of reason)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |