Yepquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen we concluderen dat elke vrouw in de wereld love-handels heeft?
Ik ook, anders had ik ze niet.quote:
Ja collega hier op het werk ook, lijkt mij zo zwaar! ik moet er echt niet aan denkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
en wij dus allemaal klagen over de hitte he. bied ik mijn poets een thee aan.
"Nee, is ramadan"
Godverdomme, die mogen dus niks drinken van 5 uur 's morgens tot half elf 's avonds he. Ik ga daar aan denken als ik wil klagen voortaan
een mooie vrouw wel. Een bottenzak nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen we concluderen dat elke vrouw in de wereld love-handels heeft?
God, niet eten zou ik wel kunnen handelen. Maar niet drinken lijkt me echt vreselijk nuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
en wij dus allemaal klagen over de hitte he. bied ik mijn poets een thee aan.
"Nee, is ramadan"
Godverdomme, die mogen dus niks drinken van 5 uur 's morgens tot half elf 's avonds he. Ik ga daar aan denken als ik wil klagen voortaan
Bij Anorexia ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yep
Tenzij anorexia of afgetraind topmodel
En dan:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja collega hier op het werk ook, lijkt mij zo zwaar! ik moet er echt niet aan denken
Elk nadeel hep zijn voordeelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een voordeel van buikgriep: instant 1.5 kilo kwijt en voor mijn doen een platte buik![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Cif![]()
![]()
Krijg ik een mailtje: "Ik denk dat ik dit ga bestellen"
Hardloopbroek en hardloopshirt
Af en toe lijkt cif zo op ikke
ERMAHGERD NIEUWE SPORT MUST HAVE ALL TZE NEW CLOTHES AND ACCESSOIRES
uuughquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een voordeel van buikgriep: instant 1.5 kilo kwijt en voor mijn doen een platte buik![]()
Of Spees, for that matterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Cif![]()
![]()
Krijg ik een mailtje: "Ik denk dat ik dit ga bestellen"
Hardloopbroek en hardloopshirt
Af en toe lijkt cif zo op ikke
ERMAHGERD NIEUWE SPORT MUST HAVE ALL TZE NEW CLOTHES AND ACCESSOIRES
Overigens hou ik me momenteel netjes in met mijn 3 paar sportbroeken van de action voor 2 euro elk en tennisschoenen die ik er voor gebruikquote:
Van ijsthee krijg ik ook altijd een kotsreflex, dunno why. Ik vind het zo ongelooflijk ranzigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uuugh
mirjam had gister ijsthee mee dus k heb 1 glas geprobeerd, uur later was k al aan t kotsen .. voorlopig dus maar niet meer proberen
En als je het dan een maand hebt volgehouden mag je ekte schoenen kopen en als je het dan 2 maanden hebt volgehouden mag je een fijn tshirt en als je...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens hou ik me momenteel netjes in met mijn 3 paar sportbroeken van de action voor 2 euro elk en tennisschoenen die ik er voor gebruik
Wel schoenen aan laten meten als je het blijft doen he.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens hou ik me momenteel netjes in met mijn 3 paar sportbroeken van de action voor 2 euro elk en tennisschoenen die ik er voor gebruik
lever kan niets anders hebben dan water en thee, maar na tijdje zou hij zichzelf weer moeten herstellen dus k dacht ik probeer t weer eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van ijsthee krijg ik ook altijd een kotsreflex, dunno why. Ik vind het zo ongelooflijk ranzig
Maar kun jij er niet tegen dan of zo?
Ik heb ook nog steeds geen fatsoenlijke loopoutfit... Ik ben steeds aan het wachten op het moment dat ik het beu ben en dan was het zonde van het geld enzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Too soon dusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lever kan niets anders hebben dan water en thee, maar na tijdje zou hij zichzelf weer moeten herstellen dus k dacht ik probeer t weer eens
Ik denk alleen niet dat ik het ga volhouden als het eenmaal slecht weer wordtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je het dan een maand hebt volgehouden mag je ekte schoenen kopen en als je het dan 2 maanden hebt volgehouden mag je een fijn tshirt en als je...
Ik vind dat zo'n goede motivatie
Zo van: Yayyyyy mag ik dan het kapje bewaren?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de verhalen van de poets wel altijd fascinerend. Nu vertelt ze de reactie van haar zesjarige zoon toen ze vertelde dat ie binnenkort zijn circumcisie krijgt
Derplever.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lever kan niets anders hebben dan water en thee, maar na tijdje zou hij zichzelf weer moeten herstellen dus k dacht ik probeer t weer eens
Ik denk ook niet dat ik door de stromende regen ga blijven lopen nee...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ik het ga volhouden als het eenmaal slecht weer wordt![]()
Dus voorlopig zijn mijn tennisschoenen ook echt priiiiima
het lijkt me ook nogal een traumatisch vooruitzichtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ik het ga volhouden als het eenmaal slecht weer wordt![]()
Dus voorlopig zijn mijn tennisschoenen ook echt priiiiima
Samson ging een duivenveer kapot bijtenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
mijn pousse zit een duivenveer af te likken
Mmmmnermnerm, birdy flavour me likey
Almost as good as the real thingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
mijn pousse zit een duivenveer af te likken
Mmmmnermnerm, birdy flavour me likey
zulks een Cujoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Samson ging een duivenveer kapot bijtenWas ie heel enthousiast bezig tot ie merkte dat die pluimen tussen zijn tanden blijft zitten. Toen ging ie spastische bekken trekken
Ik had het moeten filmen
Maar dat zijn bij mij dus de enige broeken die fatsoenlijk aansluitenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soms wel ja, als het van die hele laag gesneden gevalletjes zijn. Ik heb ze alleen niet in taillebroeken. Pens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |