Yepquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen we concluderen dat elke vrouw in de wereld love-handels heeft?
Ik ook, anders had ik ze niet.quote:
Ja collega hier op het werk ook, lijkt mij zo zwaar! ik moet er echt niet aan denkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
en wij dus allemaal klagen over de hitte he. bied ik mijn poets een thee aan.
"Nee, is ramadan"
Godverdomme, die mogen dus niks drinken van 5 uur 's morgens tot half elf 's avonds he. Ik ga daar aan denken als ik wil klagen voortaan
een mooie vrouw wel. Een bottenzak nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen we concluderen dat elke vrouw in de wereld love-handels heeft?
God, niet eten zou ik wel kunnen handelen. Maar niet drinken lijkt me echt vreselijk nuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
en wij dus allemaal klagen over de hitte he. bied ik mijn poets een thee aan.
"Nee, is ramadan"
Godverdomme, die mogen dus niks drinken van 5 uur 's morgens tot half elf 's avonds he. Ik ga daar aan denken als ik wil klagen voortaan
Bij Anorexia ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yep
Tenzij anorexia of afgetraind topmodel
En dan:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja collega hier op het werk ook, lijkt mij zo zwaar! ik moet er echt niet aan denken
Elk nadeel hep zijn voordeelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een voordeel van buikgriep: instant 1.5 kilo kwijt en voor mijn doen een platte buik![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Cif![]()
![]()
Krijg ik een mailtje: "Ik denk dat ik dit ga bestellen"
Hardloopbroek en hardloopshirt
Af en toe lijkt cif zo op ikke
ERMAHGERD NIEUWE SPORT MUST HAVE ALL TZE NEW CLOTHES AND ACCESSOIRES
uuughquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een voordeel van buikgriep: instant 1.5 kilo kwijt en voor mijn doen een platte buik![]()
Of Spees, for that matterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Cif![]()
![]()
Krijg ik een mailtje: "Ik denk dat ik dit ga bestellen"
Hardloopbroek en hardloopshirt
Af en toe lijkt cif zo op ikke
ERMAHGERD NIEUWE SPORT MUST HAVE ALL TZE NEW CLOTHES AND ACCESSOIRES
Overigens hou ik me momenteel netjes in met mijn 3 paar sportbroeken van de action voor 2 euro elk en tennisschoenen die ik er voor gebruikquote:
Van ijsthee krijg ik ook altijd een kotsreflex, dunno why. Ik vind het zo ongelooflijk ranzigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uuugh
mirjam had gister ijsthee mee dus k heb 1 glas geprobeerd, uur later was k al aan t kotsen .. voorlopig dus maar niet meer proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |