quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef Roces18 het volgende:
Ben ik nou de enige die Gravity zwaar overgewaardeerd vond?
Nee, vind ik ook. Ik heb hem afgelopen zondag gezien, niet in de bioscoop. Visueel wel fantastisch, maar de karakters en het plot waren niks eigenlijk. Sandra Bullock is zo paniekerig en met haar issues zou ze nooit als astronaut gekozen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, want plot en karakters zijn dan wel goed. Beeld en geluid zijn wel beter in de bioscoop natuurlijk, wat dat betreft een gemiste kans voor mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Als je deze film niet in de bioscoop hebt gezien en dan klaagt over dat het overgewaardeerd is, dan heb je geen recht van spreken.
Ik heb hem wel in de bioscoop gezien maar er zijn zoveel dingen mis met deze film. Visueel is het een pareltje daar niet van, maar dan heb je een onwijs groot budget en dan kom je aan met zo'n baggerscript.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Als je deze film niet in de bioscoop hebt gezien en dan klaagt over dat het overgewaardeerd is, dan heb je geen recht van spreken.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef Dobbs het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook. Ik heb hem afgelopen zondag gezien, niet in de bioscoop. Visueel wel fantastisch, maar de karakters en het plot waren niks eigenlijk. Sandra Bullock is zo paniekerig en met haar issues zou ze nooit als astronaut gekozen zijn.Bullock was dan ook niet de eerste keuze voor de rol. Eerder de 10e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
O.a. Angelina Jolie, samen met Robert Downey jr. in de rol van Clooney.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef Skeletor. het volgende:
Bullock kan prima acteren, maar in deze rol kwam ze niet goed uit de verf. Wie waren dan de andere beoogden?
Mwah, ik heb geen moment het idee gehad dat ik niet zat te kijken naar Sandra Bullock die acteerde.quote:
Eerder het tegenovergestelde. Sowieso is zij niet bepaald een actrice die een lead role op zich kan nemen.quote:
Wat een onzin, ze heeft genoeg prima leads gehad, ze heeft er zelfs een oscar voorquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde. Sowieso is zij niet bepaald een actrice die een lead role op zich kan nemen.
Soms zijn oscars onterecht. Beste voorbeelden: Julia Roberts, Gwyneth Paltrow en Sandra Bullock. Allemaal van die brave romcom-trutjes die eens voor een iets uitdagendere rol gaan en meteen prijzen krijgen omdat ze zo populair zijn. Iedereen weet dat ze nooit iets beters dan dit zullen laten zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze heeft genoeg prima leads gehad, ze heeft er zelfs een oscar voor
Dus als je een Oscar hebt ben je een goede acteur? Dat zal ik maar niet beginnen over DiCaprio. En noem serieus een goede lead role op van haar. The Heat? Miss. Congeniality ? Allemaal rom-com rommel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze heeft genoeg prima leads gehad, ze heeft er zelfs een oscar voor
blind sidequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dus als je een Oscar hebt ben je een goede acteur? Dat zal ik maar niet beginnen over DiCaprio. En noem serieus een goede lead role op van haar. The Heat? Miss. Congeniality ? Allemaal rom-com rommel.
Dit klopt gewoon niet. Een film hoort goed te zijn, zowel in de bioscoop als thuis. Een film zoals deze, die overstroomt van de "style over substance" (dus visueel goeie effecten, maar belachelijk slecht script en zeer slecht acteerwerk), zal het thuis gewoon niet zo goed doen als in de bioscoop. Ik zou je graag willen verbeteren: Als je deze film goed vindt qua verhaal en personages, heb je geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
+1quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:42 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet. Een film hoort goed te zijn, zowel in de bioscoop als thuis. Een film zoals deze, die overstroomt van de "style over substance" (dus visueel goeie effecten, maar belachelijk slecht script en zeer slecht acteerwerk), zal het thuis gewoon niet zo goed doen als in de bioscoop. Ik zou je graag willen verbeteren: Als je deze film goed vindt qua verhaal en personages, heb je geen recht van spreken.
Als je niet doorhebt dat het een parabel is heb je geen recht van spreken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:42 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet. Een film hoort goed te zijn, zowel in de bioscoop als thuis. Een film zoals deze, die overstroomt van de "style over substance" (dus visueel goeie effecten, maar belachelijk slecht script en zeer slecht acteerwerk), zal het thuis gewoon niet zo goed doen als in de bioscoop. Ik zou je graag willen verbeteren: Als je deze film goed vindt qua verhaal en personages, heb je geen recht van spreken.
Er is wel verschil tussen "niet slecht" en in een rijtje geplaatst worden met Blanchett, Adams en Dench.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef speknek het volgende:
Clooney is een karikatuur, maar het is nonsens om te zeggen dat Bullock hier slecht acteert. Dat is ook geen mening die erg breed (of zelfs smal) gedragen wordt onder de critici.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |