kun je weer met een gerust hart roddelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan weet ik bij deze dat ik gelukkig nog altijd beter ben dan 1 persoon hier.
ach, dat doet iedereen, waarom zou ik het dan niet mogenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kun je weer met een gerust hart roddelen
Hoezo geen goed gevoel dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:14 schreef Drabit het volgende:
Ik had er niet echt een goed gevoel over, maar naar de kermis met een vriendin was toch wel erg leuk
Gelukkig was het leukquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:14 schreef Drabit het volgende:
Ik had er niet echt een goed gevoel over, maar naar de kermis met een vriendin was toch wel erg leuk
Tja, weet niet echt. Maar ik ga al heel lang met haar om en weet al bijna alles van haar, dus misschien wist ik niet wat ik moest zeggen en dat het dus hele tijd stil zou blijven. Daarnaast was het roze maandag, homodag, en kon het dus heel erg druk zijn (wat achteraf wel mee viel smiddags) en het was heel erg warm die dag (maar gelukkig hingen er sproeiers) Ook dacht ik misschien dat haar ouders de hele tijd mee zouden lopen, maar dat was gelukkig ook niet zoquote:
Jaquote:
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
JaSliep er zelfs iets slechter van. Nadat ik met haar naar de kermis was geweest maandag is ze alweer 3x 's avonds langs geweest
eminem - stan? Als je die van vevo luisterd heb je zelfs een mooie instrumentalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
ben gangster want luister gangsterrap
Stan is toch geen gangsterrapquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef Drabit het volgende:
[..]
eminem - stan? Als je die van vevo luisterd heb je zelfs een mooie instrumental
Geen idee, ik heb hem wel eens gehoord en het is rap. Geen idee wat precies gangsterrap is.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem wel eens gehoord en het is rap. Geen idee wat precies gangsterrap is.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem wel eens gehoord en het is rap. Geen idee wat precies gangsterrap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |