Dat is om haar fanbase tegemoet te komenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha beyonce klinkt echt als een mongool in het begin
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zie bieber en brown staan, geef dan wel een paar heeeeele goede argumenten waarom ik dit moet luisteren?![]()
ja klopt, ze heeft 50 opgenomen liedjes geschrapt en nieuwe album komt nu veeul later pas uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is om haar fanbase tegemoet te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:19 schreef JRRY het volgende:
haha lady gaga, doe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik bedoel dat ze zingt als een mongool omdat al haar fans mongolen zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja klopt, ze heeft 50 opgenomen liedjes geschrapt en nieuwe album komt nu veeul later pas uit.
daarom maar een paar van die zinnetjes in jays album.
ik wil weten hoe dat rappende meisje eruit ziet, ik denk heel knapquote:
wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik wil weten hoe dat rappende meisje eruit ziet, ik denk heel knap
obama is een mongool?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik bedoel dat ze zingt als een mongool omdat al haar fans mongolen zijn
..........quote:
jij vind wat hij doet goed dan?quote:
beargumenteer eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
wat een verwend kutkind die linker
Sorry ik volg het nieuws niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij vind wat hij doet goed dan?
guantanamo bay had al lang en breed opgedoekt moeten zijn
laatst met de NSA
ik weet niet hoor?
dus? zal der dochtertje wel zijnquote:
mijn mening tochquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry ik volg het nieuws niet.
Maar de president van Amerika een mongool noemen...
huh welke mensen hebben we het over?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dus? zal der dochtertje wel zijn
[..]
mijn mening toch
jij mag mensen die ik wel mag ook niet en daar hoor je mij ook niet over
noem maar op wie mag jij niet die ik wel mag?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
huh welke mensen hebben we het over?
Toto69quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
noem maar op wie mag jij niet die ik wel mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |