vind die van bastille leukerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:58 schreef JRRY het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TLC - No Scrubs ( Official )
vind het nog altijd kut dat lisa lopes , left eye dood is
okequote:
van wiequote:
quote:
Je was een kind. Natuurlijk luister je dan mainstream.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik luisterde mainstream muziek in de jaren 90
Towels.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Je was een kind. Natuurlijk luister je dan mainstream.
jaequote:
wrm zingt een man een tekst die door vrouwen gezongn hoort te worden is hij homo XDquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BASTILLE feat. Ella - No Angels (HD)
Jij hebt towels nodig als wij meetenquote:
Je weet wel wat voor gezicht ik nu trek.quote:
weet niet ;squote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
wrm zingt een man een tekst die door vrouwen gezongn hoort te worden is hij homo XD![]()
net als justin bieber die zingt if i were a boy
TLC is toch meer mijn smaak
"quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet wel wat voor gezicht ik nu trek.
.......
hoezo, tekst is legendarischquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet ;s
is wel mooi nummer. lyrics zijn sowieso kut haha
srs?quote:
quote:
Nee, dat ik mijn hoofd wegdraai, moet lachen, en dan weer terug kijk en met mijn ogen rol.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, dat ik mijn hoofd wegdraai, moet lachen, en dan weer terug kijk en met mijn ogen rol.
ja iedereen kent hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop