Lieg niet debieltje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:11 schreef JenHermes het volgende:
Ik heb net met Pauline backstage overlegd en we gaan per regio een meet houden. Dat wil zeggen dat er ook regiomanagers moeten komen en ik heb Pauline aangewezen als regiomanager district Noord-Brabant/Gelderland. We zijn dit genoodzaakt omdat er meerdere bezwaren zijn binnen gekomen voor de meetlocatie. Doormiddel van een regiomeet kunnen we het overzichtelijker houden en tevens is de sfeer intiemer.
Voor vragen kunnen jullie altijd contact opnemen met regiomanager district Noord-Brabant/Gelderland genaamd Pauline, voor noodzakelijke vragen met betrekking tot de mees
kunnen jullie die bij mij kwijt.
Met vriendelijke groet,

Ja maar toch nog maar even een keertje aanhalen omdat volgens mij de rest in het topic het niet weetquote:

Als ik Paul was waarom zou ik dan deze meet organiseren. En mijn nummer weggeven?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar toch nog maar even een keertje aanhalen omdat volgens mij de rest in het topic het niet weet

quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan stuur je een licht gepikeerde DM naar pharkus/frank/mortaxx

't is al goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haan heeft echt al eeuwen geen whatsapp meer
[..]
Sorry

Al moet ik zeggen dat de line-up tot op heden nog vrij mager is.
 Al moet ik zeggen dat de line-up tot op heden nog vrij mager is.

Ik wel ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:36 schreef Loppe het volgende:
Tweede meet al door een vrouw georganiseerd. Fok!kers liggen toch blijkbaar wel goed in de markt.

Ik wil wel, maar ik vlieg pas 28ste terug naar NL, dus lijkt me niet echt fijn met een jetlag + volgende dag schoolquote:

Wat een magere smoesjes heb jij telkens zeg. Wat was vorige keer ook al weer de reden?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik vlieg pas 28ste terug naar NL, dus lijkt me niet echt fijn met een jetlag + volgende dag school

Het is geen smoes? Ik ben serieus 8 weken op vakantie, en zit op de middelbare school en niet op 't HBO, wat kan ik er aan doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat een magere smoesjes heb jij telkens zeg. Wat was vorige keer ook al weer de reden?

Ik heb ook volgende dag school dus ik heb 2 optiesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik vlieg pas 28ste terug naar NL, dus lijkt me niet echt fijn met een jetlag + volgende dag school

Kom op AJ, niet zo flauw doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is geen smoes? Ik ben serieus 8 weken op vakantie, en zit op de middelbare school en niet op 't HBO, wat kan ik er aan doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |