Kom je ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Paul stop eens met die slowchat...!
Afhankelijk van "deelnemers". Laat je verrassen. Zorg wel dat ik herkenbaar ben als ik kom.quote:
Oke primaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Afhankelijk van "deelnemers". Laat je verrassen. Zorg wel dat ik herkenbaar ben als ik kom.
frikandel in je borstzakje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Afhankelijk van "deelnemers". Laat je verrassen. Zorg wel dat ik herkenbaar ben als ik kom.
Supergirl = Paul, dus Paul is de Mystery guest en supergirl kan zeker onverwachts nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Paul stop eens met die slowchat...!
/Care. Alsof er ook maar iemand voor supergirl zou komenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Supergirl = Paul, dus Paul is de Mystery guest en supergirl kan zeker onverwachts niet
Nou en, SG is toch dik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Supergirl = Paul, dus Paul is de Mystery guest en supergirl kan zeker onverwachts niet
Dat zei ik al gekkie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Haten op Haanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gesproken, ik geloof alleen dat SG hem niet zo mag
Van? Je studeerde toch al, of haal ik nu weer dingen door elkaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:03 schreef Voszje het volgende:
Ik heb die dag intro, geen idee tot hoe laat dat moet duren.Dus misschien kom ik.
Als jij nou samen met Meloewschka komt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:08 schreef chroestjov het volgende:
Zet mij er maar niet bij, want ik kom met zekerheid niet.
Ik weet wie de Mystery Guest is, maar ik zeg het lekker niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kom sowieso en madjackpiraat ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef maxburger het volgende:
Dit zal wel weer de zoveelste meet zijn die niet doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |