Dat eten van Bauke en dan Frans die z'n zonnebril op doetquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bram op het beginMooi man, genieten
Voorbereiding ook. Voorjaarsklassiekers niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Evertjan het volgende:
zijn het alleen beelden van tijdens de Tour of ook de voorbereiding en de voorjaarsklassiekers bijvoorbeeld?
twitter:KeesJongkind twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 22:30:59Vandaag en de rest van de week in #nieuwsuur materiaal dat de film over @TeamBelkin niet heeft gehaald. Dit keer over dopingcontroles. reageer retweet
Nu dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:KeesJongkind twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 22:30:59Vandaag en de rest van de week in #nieuwsuur materiaal dat de film over @TeamBelkin niet heeft gehaald. Dit keer over dopingcontroles. reageer retweet
twitter:Stefclement twitterde op donderdag 10-10-2013 om 09:37:25Didn't expect to get a French colleague without moving back to a french team again; bienvenue a Jonathan Hivert @TeamBelkin . #roulelefutur reageer retweet
Ik vind het ook vrij mooi, klassieke kleuren maar voor nu wel redelijk uniek. De schoonheid van een shirt zit hem in de overwinningen, als er in dit shirt grote wedstrijden door Nederlanders wordt gewonnen gaat iedereen het vanzelf mooi vinden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:31 schreef knep het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eraan begin te wennen.
Mooi hoor. Zeker ook ontworpen door Louis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |