weet ze wel waar er 1 voor jou te koop is smurfquote:
Ja, ik zou dat kunnen vragen jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ze wel waar er 1 voor jou te koop is smurf
Ik hoor dat syu het al wekenlang zit te monitorenquote:
Ik meen me te herinneren dat jij mij in London vertelde hoe groot het verschil was maar ik zal me wel vergissenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat syu het al wekenlang zit te monitoren
tozooquote:
Ik ben er nooit erg hard mee bezig geweest iig. Jij wist te vertellen dat het al weken binnen de 500 wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij mij in London vertelde hoe groot het verschil was maar ik zal me wel vergissen
Dat klopt. En dat je er niet mee bezig bent geweest is gelul maar goed, het zal welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er nooit erg hard mee bezig geweest iig. Jij wist te vertellen dat het al weken binnen de 500 was
kusjenquote:
wanneer gaan we uit eten?quote:
kom je volgende week bier drinken?quote:
Wie komen er allemaal bier drinken?quote:
Nou dat is natuurlijk geen geluk want als ik me kwaad gemaakt had was ik er vanaf een gap van 1000 in 1 dag overheen gesprongen, dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat je er niet mee bezig bent geweest is gelul maar goed, het zal wel
Alleen jij voor nu. Maar als er meer mensen willen...quote:
Ik heb geen manquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
Met wie ga je naar pizzaland eigenlijk? Met je man?
Als jij naar het strand komtquote:
Fles, je hoeft mij nergens van te overtuigen hoor. Wat kan mij het nou schelen of jij 2e of 3e staat? Ik weet heus wel waar jij toe in staat bent, dat klopt. Maar het verhaal dat je er niet mee bezig bent (geweest) is gelul want je had het er maanden geleden al over in London.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is natuurlijk geen geluk want als ik me kwaad gemaakt had was ik er vanaf een gap van 1000 in 1 dag overheen gesprongen, dat weet je zelf ook wel
Ik ben bang voor andere mensenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen jij voor nu. Maar als er meer mensen willen...
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen man![]()
en met familie
Ja wat zal mij het ook de bout hachelen wat jij er van vindt inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles, je hoeft mij nergens van te overtuigen hoor. Wat kan mij het nou schelen of jij 2e of 3e staat? Ik weet heus wel waar jij toe in staat bent, dat klopt. Maar het verhaal dat je er niet mee bezig bent (geweest) is gelul want je had het er maanden geleden al over in London.
Post door, wordt 2e en dan hebben we dat ook weer gehad. Anders haalt Karina je nog een keer in
quote:
Ik vind het leuk voor je hoor. Een beetje verandering in de top 10 vind ik sowieso wel leuk. Maar je komt nu wat vijandig over. Alsof ik er een probleem van maak? Ik zal het wel niet begrijpenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat zal mij het ook de bout hachelen wat jij er van vindt inderdaad
oke, of wil je me gewoon voor jezelf hebben?quote:
Voor jou zou ik niet bang zijn hoor. Bovendien ben jij tof want je hebt een regenpakquote:
En ik ben klein !quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor jou zou ik niet bang zijn hoor. Bovendien ben jij tof want je hebt een regenpak
Ik vind allebei prima hoor maar als er nog 8 anderen bijv. zouden komen dan is het gewoon niet voor mij. Ik hou niet van meets met veel mensen. Een paar is leuk, een hele groep is niet mijn dingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, of wil je me gewoon voor jezelf hebben?
nee een paar is genoegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind allebei prima hoor maar als er nog 8 anderen bijv. zouden komen dan is het gewoon niet voor mij. Ik hou niet van meets met veel mensen. Een paar is leuk, een hele groep is niet mijn ding
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen die groter zijn dan ik vind ik eng
OMG jij bent toch niet 1.86m he?!quote:
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je hoor. Een beetje verandering in de top 10 vind ik sowieso wel leuk. Maar je komt nu wat vijandig over. Alsof ik er een probleem van maak? Ik zal het wel niet begrijpen
Groepmeets zijn ook niet mijn ding.. tenzij ik ze al ken.. max 4 inclusief mezelf vind ik nog oke.. Meets van +15 man is horrorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind allebei prima hoor maar als er nog 8 anderen bijv. zouden komen dan is het gewoon niet voor mij. Ik hou niet van meets met veel mensen. Een paar is leuk, een hele groep is niet mijn ding
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen die groter zijn dan ik vind ik eng
Waar heb je ruzie dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee helemaal niet
Maar ik ben er serieus niet mee bezig geweest de laatste tijd. Nja nu het ZO dichtbij komt wel natuurlijk. Maar goed. ernaast komen is één, er voorbij is wat anders![]()
En de laatste tijd heb ik ook wel behoorlijk op mijn tandvlees gelopen eigenlijk. Op een gegeven moment kom je op 3 of 4 plekken VAAK en als je dan op al die plekken ruzie hebt, wordt het lastig.
Ik wil wel bier drinken met jou maar dan zonder stuartquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen jij voor nu. Maar als er meer mensen willen...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groepmeets zijn ook niet mijn ding.. tenzij ik ze al ken.. max 4 inclusief mezelf vind ik nog oke.. Meets van +15 man is horror
neequote:
De rekening? ik had het over bij mij thuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel bier drinken met jou maar dan zonder stuart![]()
Anders blijft er natuurlijk nul aandacht voor mij over behalve dat ik de rekening mag betalen. En ik ben dan wel een achterlijke dakduif, maar ZO dom toch net weer niet
It's true though. Ik vind het ook niet vrouwelijk ook.quote:
Welnee man dat klit vanzelf samen tot groepjes. Fokkers zijn ook maar mensen, ga gewoon ergens bij zittenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groepmeets zijn ook niet mijn ding.. tenzij ik ze al ken.. max 4 inclusief mezelf vind ik nog oke.. Meets van +15 man is horror
Alsof ik niet ergens voor kan betalenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel bier drinken met jou maar dan zonder stuart![]()
Anders blijft er natuurlijk nul aandacht voor mij over behalve dat ik de rekening mag betalen. En ik ben dan wel een achterlijke dakduif, maar ZO dom toch net weer niet
Kan daar gelogeerd worden ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
De rekening? ik had het over bij mij thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |