ik blijf hert kut vinden mobile fokken.quote:
sowieso een hoaxquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
We zouden voor de grap eens een meet-up moeten doen op een terras. Gewoon de hele KSC
ik een pitbullquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat vraag je per uur
je lijkt wel een pitbull
nee nog nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik blijf hert kut vinden mobile fokken.
heb je wel de fotos gezien ?
even een stukje terug scrollen in dit topicquote:
how there be no blood??quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
vooraf [ afbeelding ]
achteraf [ afbeelding ]
Ik ken je ook, maar iemand die jou niet kent op fok kan zich aangevallen voelenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik een pitbull
en dat van iemand die mij WEL kent
nee ik heb enkel alcohol dus dat zie je nietquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
De verpleegster kwam binnen en al het bloed liep ergens anders heen
that explainsquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
De verpleegster kwam binnen en al het bloed liep ergens anders heen
dacht ik ook, had best nog even willen blijvenquote:
nou, ik mocht dus niet zelfstandig naar het toilet vanwege de verdoving dus moest ze me helpenquote:
quote:
CTRL/SHIFT?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:20 schreef john-frusciante het volgende:
Wie weet een simpele methode om dat k-ttoetsenbord aan te passen zodat een ? niet meer een= is enzevoort
nja, ik heb weleens het idee dat ik met iedereen tegelijk ruzie heb iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ken je ook, maar iemand die jou niet kent op fok kan zich aangevallen voelen
Nopequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Fixed
Weet je ook waardoor het komt?
Niet meer zoveel drinken danquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik heb weleens het idee dat ik met iedereen tegelijk ruzie heb idd
Weet je nu waaromquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik heb weleens het idee dat ik met iedereen tegelijk ruzie heb idd
of meer seksquote:
je hebt meerdere toetsenbord-indelingen geīnstalleerd. Alt + Shift of Ctrl + SHIFT toggelt tussen die 2 (ook weer afhankelijk van de indeling die je op dat moment gebruiktquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Fixed
Weet je ook waardoor het komt?
heb net 2 dagen droog gestaan, nu mn 3e van vanavondquote:
Aha thanx maar niks waar ik op kan letten dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt meerdere toetsenbord-indelingen geīnstalleerd. Alt + Shift of Ctrl + SHIFT toggelt tussen die 2 (ook weer afhankelijk van de indeling die je op dat moment gebruikt)
nee. Soms raak je per ongeluk die 2 aan en is je toetsenbord ineens andersquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Aha thanx maar niks waar ik op kan letten dus
thnxquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Soms raak je per ongeluk die 2 aan en is je toetsenbord ineens anders
Zo lang alweer, wordt dus tijd voor een nieuwe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is alweer bijna 2 jaar geleden idd
Geen goed idee?quote:
compleet ander volk ook. Al zullen een aantal mensen wel niet kunnen komen vanwege te ver weg wonend heid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:31 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Zo lang alweer, wordt dus tijd voor een nieuwe.
Een centrale plaats is toch wel een compensatie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
compleet ander volk ook. Al zullen een aantal mensen wel niet kunnen komen vanwege te ver weg wonend heid.
rechts onderaan in de adresbalk staat als het goed is een pictogram van een toetsenbordje en daar staat langs EN of NL als ie op NL staat staat ie verkeerdquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Aha thanx maar niks waar ik op kan letten dus
Eindhovenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Een centrale plaats is toch wel een compensatie.
ja Utrecht is logisch. Maar er wonen er 2 in Maastricht, 1 in Belgie en 1 in Zwitserland.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Er is altijd wel gezeik als je meerdere mensen op de zelfde plaats en tijd probeert te krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Utrecht is logisch. Maar er wonen er 2 in Maastricht, 1 in Venlo, 1 in Belgie en 1 in Zwitserland. en 1 in Londen
quote:
quote:
Ik zie niet in wat dat ergens mee te maken heeftquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
helemaal vergeten dat jij ook uit limburg komt
dan is Eindhoven centralerquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat ergens mee te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |