Ja, goed, ze krijgt m nu rond elven en dan slaapt ze door tot zes a zevenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe is het trouwens met de fles?
Oh dus het heeft nog geholpen ook?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
Mss, hahaha, hunter![]()
[..]
Ja, goed, ze krijgt m nu rond elven en dan slaapt ze door tot zes a zevende ergste stuwing in de ochtend begint nu ook weg te gaan, ik denk dat ik uiterlijk als ze 7 maanden is (nog 2,5 week oid) de volgende voeding ga afbouwen. Thnx for asking
Jaja, je zat gewoon al uren te lurken voor die lapoquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Ja ik kwam net op het einde van het topic binnenrollen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Ja ik kwam net op het einde van het topic binnenrollen
JA!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dus het heeft nog geholpen ook?
ja dat schijnt een aparte bijwerking van zwangerschap te zijn he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn nagels doen het nu ook zo goed. Pas bleef er een lakje gewoon een week goed zitten
![]()
Ben ook erg benieuwd naar sintersikde kleine dwarsligger
slaapquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA!en het is zo chill zo, ik ben er wel klaar mee ook nu
wil gevoelsmatig nog even de 7 maanden halen en kap erdan lekker mee
Dus nog thnx
Bizar wat hormonen kunnen doen he? Die van mij donderen nu pas weer in elkaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn nagels doen het nu ook zo goed. Pas bleef er een lakje gewoon een week goed zitten
![]()
Ben ook erg benieuwd naar sintersikde kleine dwarsligger
Uiteraardquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaja, je zat gewoon al uren te lurken voor die lapo
Jaaaaaaquote:
Moet je wachten tot Bubs net bevallen is, dan is ze emotioneel en hormonaal, dan krijg je vast wel een gratis rekquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef megamandy het volgende:
Als ik een kamer heb wil ik ook een sintersik rek
zo gewoon klinkt dat mij nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn haar valt nog wel gewoon uit. Maar mijn bloed blijft gewoon goed zo bizar wat die hormonen doen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je wachten tot Bubs net bevallen is, dan is ze emotioneel en hormonaal, dan krijg je vast wel een gratis rek
Tanden. If there ever was a good reason to quit breastfeedingquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaaaaaen ik heb goede hoop dat we er tzt van 10 tot 7 van kunnen maken ofzo, ze heeft nu ook tandjespijn
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreftquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]Zulks een goed idee! Gewoon iedere dag heel veel mails sturen enzo
Bij veel vrouwen schijnt dat minder te zijn, maar dat is hier dus niet.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreft
Dan stuurt ze terug "ik ben twaalf, wat betekent dit?"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreft
Ik heb nog een tepelhoedje he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tanden. If there ever was a good reason to quit breastfeeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |