Krav is echt onmogelijk toe te passen binnen een ring.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef darkmond het volgende:
MMA vs Systema vs Krav Maga...................Systema!!!!!!!!!! al zijn die mma gappies wel heel sterk (en eng)
Weet...binnen de ring wint MMA sws.......Systema en Krav Maga zijn meer voor het leger achtige gebeuren (logischquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:27 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Krav is echt onmogelijk toe te passen binnen een ring.
Siyar is trouwens geblesseerd, is nog een oude poster.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef Disorder het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Bahadurzada deze wint. Hij krijgt ook wel een paar flinke tegenstanders meteen hoor.
Nou. Dan wint ie het al helemaal nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Siyar is trouwens geblesseerd, is nog een oude poster.
Je had toch gelijk, inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:35 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou. Dan wint ie het al helemaal niet
Ben ook erg benieuwdquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:26 schreef Broempoe het volgende:
Topictitel![]()
Ik kijk uit naar Rory vs the Burger
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:13 schreef THEFXR het volgende:
euhhh... wie woont er ook alweer in Miami [ afbeelding ]
quote:
Details?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan jullie trouwens uit ervaring vertellen dat Kuiper ook in het echt een gigantische tokkie is
Het is een beetje de kerel die je net liever iets harder slaat dan nodig is op de training omdat hij gigantisch opschept over zijn skills en zijn fights in de UFC. Het is in ieder geval geen sympathieke gastquote:
Letterlijk 5 reacties laterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar de neuk gaan die eerste posts over in dit topic?
quote:En die Feyenoord shirts en vaantjes in zijn auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar waarschijnlijk slaat hij jou met iets harder?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een beetje de kerel die je net liever iets harder slaat dan nodig is op de training omdat hij gigantisch opschept over zijn skills en zijn fights in de UFC. Het is in ieder geval geen sympathieke gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |