Ze hebben er 3 in het stadscentrum: V&D, Piazza en Heuvel en er zit er 1 in het winkelcentrum Woensel, in die laatste ben ik geweest, want 10 minuten lopenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk Miniem! Mooie foto
Kan gebeuren Bos, goed opgelost. Hoeveel La Places zijn er daar? Een vriendinnetje van mij werkt er, in Ehv, maar weet niet of er meer zijn?
Dan denk ik gewoon de V&Dquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben er 3 in het stadscentrum: V&D, Piazza en Heuvel en er zit er 1 in het winkelcentrum Woensel, in die laatste ben ik geweest, want 10 minuten lopen
geruchten he. Dus of het zo is, geen idee. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met de winkels in Geldrop is. Volgens mij lopen die wel goed. Mensen uit Mierlo, Heeze en Nuenen schijnen er wel regelmatig te komen, want in hun dorpen is veel minder te doen en ik weet niet of het bij jullie ook zo is, Maar het ziekenhuis staat midden in het centrum, dus dan doen mensen daar ook even wat boodschappen na een onderzoek/bezoekuur...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:17 schreef Lutte het volgende:
Serieus? Cool!
Hier gaat alles alleen maar weg.. Bakker Bart is weg, Hema gaat weg, één kledingwinkel had vandaag zijn laatste dag en twee anderen zitten midden in de opheffingsuitverkoop, meubelzaak weg, groenteboer weg, DA is weg. Centrum is een groot zwart, dood, gat.
Oja, het ziekenhuis, dat is ook weg!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
geruchten he. Dus of het zo is, geen idee. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met de winkels in Geldrop is. Volgens mij lopen die wel goed. Mensen uit Mierlo, Heeze en Nuenen schijnen er wel regelmatig te komen, want in hun dorpen is veel minder te doen en ik weet niet of het bij jullie ook zo is, Maar het ziekenhuis staat midden in het centrum, dus dan doen mensen daar ook even wat boodschappen na een onderzoek/bezoekuur...
Wat stoer dat je dat hebt gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Elleu
10 dagen waarvan 2 dagen eigenlijk bussen waren.
En groepsreis
Whehequote:
Veghel en Oss zijn weg, daarvoor in de plaats een groot mooi nieuwquote:
Ghehequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Uurtje in de tuin zitten prutsen, kletsnat hemd, ik verlang naar Vaduz zijn ochtenduik
HAPquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veghel en Oss zijn weg, daarvoor in de plaats een groot mooi nieuwziekenhuis in Uden.
Maar wel lelijk, we hebben zelfs geen HAP meer terwijl werd gezegd dat die zou blijven. Van een medisch heel goed gebied (groen) zijn we naar rood gegaan.
OKee, nee dat lijkt me wel fijn. Zeker in zo'n wat landelijker gebiedquote:
... waar ik morgen anderhalf uur de weg op gaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, nee dat lijkt me wel fijn. Zeker in zo'n wat landelijker gebied
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
... waar ik morgen anderhalf uur de weg op ga
ALs ik er aan denk.quote:
Succes Lutte!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
... waar ik morgen anderhalf uur de weg op ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |