Alle punten worden gedeeld door de oorspronkelijke deelnemers.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet omdat ze die ook niet kunnen verspelen in het hoofdtoernooi.
De ironiequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef TLC het volgende:
daar doe je het het hele seizoen voor heuitgeschakeld worden door de nummer 4 van Luxemburg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel. Feyenoord verneukte het vorig jaar ook gewoon.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet omdat ze die ook niet kunnen verspelen in het hoofdtoernooi.
Yup. Schande dit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle punten worden gedeeld door de oorspronkelijke deelnemers.
Maar die speelden nog tegen een aansprekender tegenstander: Sparta Praagquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Feyenoord verneukte het vorig jaar ook gewoon.
Van Seumeren kan mij alleen nog redden door die spits te halen zo niet word ik Ajax of Feyenoord fan.quote:
Ja, true.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:02 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Maar die speelden nog tegen een aansprekender tegenstander: Sparta Praag
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true.
Dit is echt om je voor door te schamen.
Tegen Praag natuurlijk niet. Dat is best een gerenommeerde ploeg. Wat hier gebeurd is dat pakweg een team als Zweden verliest van Liechtensteinquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true.
Dit is echt om je voor door te schamen.
Differdange, wereldclub.quote:
Niet mee eens. Dit is schandalig en triest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoop van harte dat Utrecht door gaat, maar lachwekkend is het toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |