Als tiener bedoel je? Ik had een busabonnement en op een dag ben ik de andere kant opgegaan, dik honderdzestig kilometer naar het westen. Als dertienjarige sta je daar dan in Amsterdam en waarom? Ontevreden met zo'n beetje alles wat los of vast zat en op een gegeven moment kwam dat "geweldige" idee. Na een paar dagen konden mijn ouders mij in Amsterdam van het politiebureau ophalen, met een "fuck you" instelling ben ik bij het RIAGG gedumpt. Daarna van de mavo getrapt, crisisopvang, de kinderbescherming en een uithuisplaatsing, andere school na zes of acht weken was dat ook exit. Naar een project als schoolvervanging, nachtje politiecel als alternatieve crisisopvang en de volgende morgen ergens anders ondergebracht. Daar ben ik na een halfjaartje weer op eigen houtje vertrokken en ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef Alentejana het volgende:
De laatste jaren gingen we met de trein naar onze eigen school. Mijn moeder had veel vertrouwen in ons en dat kon ook gewoon, we waren heel brave kinderen, eigenlijk.
Toen was ik nog een twintiger.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Hihi, dat moet wel even geleden zijn dan
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:40 schreef Hexley het volgende:
Als dertienjarige sta je daar dan in Amsterdam en waarom? Ontevreden met zo'n beetje alles wat los of vast zat en op een gegeven moment kwam dat "geweldige" idee.
Al spijbelend en vluchtend voor mezelf heb ik zo'n beetje alle hoeken van Nederland gezien, maar Amsterdam heeft me juist nooit echt weten te boeien (toen niet en nu nog steeds niet)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:02 schreef Alentejana het volgende:
Toch wel apart die aantrekkingskracht van Amsterdam, daar ging ik ook heen als ik spijbelde, maar voor mij was het vlakbij.
Ik verstop het eigenlijk nooit zo... ik heb bijna alleen maar kleding waar het niet opvalt. En andere kleding doe ik niet aanquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik moest alleen vrij nodig en als het altijd goed gaat, word je slordig.
Vraag me nu eens wel af hoe jullie dames plassen als de boel zo zit verstopt...
'alles op je juiste plek terugstoppen' daar heb ik dus helemaal geen last vanquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef kELAL het volgende:
Het uittrekken gaat doorgaans niet minder snel dan in m'n vorige geslachtsrol.
Het weer aantrekken kost wel iets meer tijd met 'alles op je juiste plek terugstoppen'...
...tenzij je een jurk draagt met daar onder figuurcorrigerend ondergoed; dan duurt het iets langer voor je kan gaan zitten (staand plassen met een jurk is niet aan te bevelen).
Voor mij is zittend plassen juist heel problematisch geweest:quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Abby79 het volgende:
En staand plassen heb ik al jaren niet meer gedaan. Dat zou weer vreemd voelen zeg...
Ik verstop weinig. Ik heb van die minimizer-broekjes van Danae en dat voldoet eigenlijk wel nu ik de juiste positie heb gevonden. Dat 'tucking' heb ik ooit eens geprobeerd, maar dat is oncomfortabel. Heb het nog geen half uurtje volgehouden volgens mij. Ik moet er ook niet aan denken om zo naar mijn werk te fietsen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:23 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik moest alleen vrij nodig en als het altijd goed gaat, word je slordig.
Vraag me nu eens wel af hoe jullie dames plassen als de boel zo zit verstopt...
LOL. Sorry, levendige fantasie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
. Ik moet er ook niet aan denken om zo naar mijn werk te fietsen.
lol. Als je echt zo zou zitten te plassen als in dat filmpje, dan uhm... ja... doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef kELAL het volgende:
[..]
Voor mij is zittend plassen juist heel problematisch geweest:
QFT.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Fixers het volgende:
Dat 'tucking' heb ik ooit eens geprobeerd, maar dat is oncomfortabel. Heb het nog geen half uurtje volgehouden volgens mij. Ik moet er ook niet aan denken om zo naar mijn werk te fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
Dat dingen niet werken ben ik wel met je eens, al is dat vooral dat mensen juist niet hun best doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:02 schreef Alentejana het volgende:
Dat tehuis wilde ik zelf om van mijn zus af te zijn...Mijn hemel wat een kut plek. Ze doen allemaal wel hun best, maar het werkt gewoon niet. Ik weet dus wel wat het is als je in een omgeving met mensen zit die niet "eigen" zijn.
Het zadel is niet alleen in hoogte verstelbaar,.....quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik verstop weinig. Ik heb van die minimizer-broekjes van Danae en dat voldoet eigenlijk wel nu ik de juiste positie heb gevonden. Dat 'tucking' heb ik ooit eens geprobeerd, maar dat is oncomfortabel. Heb het nog geen half uurtje volgehouden volgens mij. Ik moet er ook niet aan denken om zo naar mijn werk te fietsen.
Leuk artikel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef kELAL het volgende:
Leg eens uit...
Laat ik me eens net zo dom houden als mijn ex-naamgenote
Dat staat ergens op deze pagina van dit forum:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |