heb je je ark al af? Krijg net een bericht van RTL dat het code oranje is voor zuid Nederland.quote:
tis hier zwartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je je ark al af? Krijg net een bericht van RTL dat het code oranje is voor zuid Nederland.
ach ja 28 jaar is het nieuwe 27 JJquote:
ben benieuwd wat er gaat vallen. Zag beelden uit Frankrijk....daar wordt sinterklaas niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier zwart
k zit iig op 4 hoog en droog denk ik
het was fijn je gekend te hebben lieve Takkequote:
Ik ben ook 28quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
het was fijn je gekend te hebben lieve Takke![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis fhier zwart
k zit iig op 4 hoog en droog denk ik
quote:
zie FBquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er gaat vallen. Zag beelden uit Frankrijk....daar wordt sinterklaas niet vrolijk van.
tis hier nu heerlijk, en begint alweer lichter te wordenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef iteejer het volgende:
![]()
As usual krijgen wij weer niets.![]()
Al die prachtige aankondigingen van noodweer, onweer, donder en bliksem, ijzel, hagel, leed en ellende, donkere luchten, windvlagen - en dus verkoeling - ten spijt gebeurt er hier gewoon niets.![]()
Het blijft benauwd.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier nu heerlijk, en begint alweer lichter te worden
quote:
hallo ik woon relatief gezien vlakbij.....doe ff normaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]ik zal t jouw kant uit proberen te blazen
*steekt tong buiten de deur*quote:
dan liegt Guusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*steekt tong buiten de deur*
Nope, water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |