Cif had ook niks door eerst... En het duurde ook lang voor ze dat bij hem testen... Hij had een 2-3 ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee in het begin niet, na een tijd hadden ze zoiets van we hebben teveel tekens dat je sjogren hebt laten we alsnog maar ff die oogtest doen. Ik had trouwens niet verwacht dat het zo erg zou zijn, ik was dit gewoon gewend en toen ze die test deden voelde ik een kelin beetje traanvocht dus ik dacht het zit wel goed
die dokter ook erna, "het is niet dat je droge ogen hebt, het is dat we nog nooit iemand gezien hebben waarbij de ogen zo extreem droog zijn"
ik: "oh..euh"
normale mensen zitten dus tussen 6 en 10, mensen met sjogren rond de 4-5, en ik had 0,8!
Ja hilarisch, maar ik had het ook _echt_ niet verwacht omdat ik dus iets nattigs voelde.. en toen die dokter zei dat k het eerste streepje niet eens gehaald had werden er nog 2 dokter bijgehaald enzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif had ook niks door eerst... En het duurde ook lang voor ze dat bij hem testen... Hij had een 2-3 ofzoIig vrij weinig; terwijl ik rond de 11/12 zat
Welke gebruik jij qua druppels?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hilarisch, maar ik had het ook _echt_ niet verwacht omdat ik dus iets nattigs voelde.. en toen die dokter zei dat k het eerste streepje niet eens gehaald had werden er nog 2 dokter bijgehaald enzo
en ik zag echt zo van OH ECHT WAT VET HAHAHAHA
maar eigenlijk was t heel slecht
maar druppels zijn nu wel zo fijn
Nee maar droge ogen hoort niet alleen bij sjogren dus dat kan prima hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heeft cif geen sjogren he... ik bedoel.. hij is enkel getest op droge ogen; dus hij moet gewoon zijn leven lang druppelen eik...
Alhoewel hij ook lang last heeft gehad van droge mond (en ook diezelfde gel moest gebruiken als jij sjaan). Maar dat moest ie alleen 's ochtends gebruiken.
Tegengewoordig gebruikt ie de oogdruppels maar af en toe en de gel eigenlijk nooit meer zelfs.
Ermagerd Cif heeft ook tubes met kwijlquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heeft cif geen sjogren he... ik bedoel.. hij is enkel getest op droge ogen; dus hij moet gewoon zijn leven lang druppelen eik...
Alhoewel hij ook lang last heeft gehad van droge mond (en ook diezelfde gel moest gebruiken als jij sjaan). Maar dat moest ie alleen 's ochtends gebruiken.
Tegengewoordig gebruikt ie de oogdruppels maar af en toe en de gel eigenlijk nooit meer zelfs.
Ja idd; maar voor er verwarring kwam omdat ie dus ook droge ogen heeft... en vroeger ook kwijltubes hadquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar droge ogen hoort niet alleen bij sjogren dus dat kan prima hoor
ik vind de gel echt heerlijk, ogen zijn meer uitgerust dan in de ochtend
Zal ik em vanavond eens uittesten bij mij? Hij heeft em nog steeds liggen volgens mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd Cif heeft ook tubes met kwijl![]()
Ja ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh eh geen idee, van die pipetjes, kan later wel ff kijken!
oh ik hoef mijn druppels niet te betalen, ik krijg ze op recept van de apotheek want sjogren enzeuquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd; maar voor er verwarring kwam omdat ie dus ook droge ogen heeft... en vroeger ook kwijltubes had
[..]
Zal ik em vanavond eens uittesten bij mij? Hij heeft em nog steeds liggen volgens mijMisschien ga ik dan overactive kwijlen OMNOMNOMNOM
[..]
Ja ben eigenlijk wel benieuwdcif haalt de zijne meestal in belgië omdat ze daar goedkoper zijn (bij de apotheek van mijn ouders)
Zou ik normaal ook hebben gevonden denk ik. Maar ik wou ZO graag van die bril af, dat het me verder weinig kon schelen. En toen zat ik daar bij de opticien om ze voor het eerst in te doen en toen dacht ik van KUT DIE DINGEN MOETEN IN MIJN OOGquote:
2 bussen droogshampoo, that's it?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haul van de dag: 2 bussen batiste
Michael kors en furla tassen waren allemaal net niks
Owjah idd... Gelukkig maar ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik hoef mijn druppels niet te betalen, ik krijg ze op recept van de apotheek want sjogren enzeu
Jij bent koopziekquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah idd... Gelukkig maar ook![]()
Ja cif dus wel.. migraine pillen worden wel vergoed en vlg mij de pilletjes/spray tegen huisstofmijt ook (niet zeker). Ja en verder zijn bitje voor zijn apneu ook![]()
Hmm waarom eik die oogdruppels niet dan?I dunno...
Ik heb ook maar een kneus van een man eik heZit ik hier met mijn pilletjes voor B12 en lege bingokaart
![]()
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
2 bussen droogshampoo, that's it?
IK KAN AAN M'N OGEN KRABBEN, KIEK MAAR!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb het echt nooit een probleem gevonden om lenzen in te doen. Had meer zoiets van "CHECK MIJ IK RAAK MIJN OOG AAN EINZ"
[..]
Jij bent koopziek
Ditquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb het echt nooit een probleem gevonden om lenzen in te doen. Had meer zoiets van "CHECK MIJ IK RAAK MIJN OOG AAN EINZ"
[..]
Jij bent koopziek
Ja dat ben k altijd maar je kunt het aan en uit zettenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Sjaan is Italiaans ondertiteld
Waarquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Sjaan is Italiaans ondertiteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |