abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5900147
Ik heb er niet zo'n verstand van hehe, maar probeer het eerst eens met 1 pols ofzo aan het bed en dan niet al te vast maar met een sjaaltje ofzo. Tja en bespreek het gewoon ofzo. Ik bedoel dat soort dingen moet je toch kunnen bespreken lijkt mij als je elkaar tenminste wat langer kent enzo.
[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
pi_5900422
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 20:40 schreef bastardhost het volgende:
ai.... ik hoop niet dat mijn vriendinnetje dit leest...
Strak lig ík nog in de boeien, zou erg vervelend zijn

Come to think of it..... *hihihihihih*
pi_5908455
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 20:58 schreef Sumer het volgende:
Ik heb er niet zo'n verstand van hehe, maar probeer het eerst eens met 1 pols ofzo aan het bed en dan niet al te vast maar met een sjaaltje ofzo. Tja en bespreek het gewoon ofzo. Ik bedoel dat soort dingen moet je toch kunnen bespreken lijkt mij als je elkaar tenminste wat langer kent enzo.
Ik denk dat ik inderdaad maar eens ga beginnen met het vastbinden aan het bed met behulp van der pyama...
Master of Disaster
  maandag 23 september 2002 @ 17:33:55 #29
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_5936246
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 16:29 schreef Steeeeven het volgende:

[..]

Ik denk dat ik inderdaad maar eens ga beginnen met het vastbinden aan het bed met behulp van der pyama...

En is het er ondertussen al van gekomen ?
I wanna take you on a rollercoaster ...
  dinsdag 24 september 2002 @ 00:08:48 #30
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5942832
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 20:35 schreef Steeeeven het volgende:

[..]

Hoezo? Dat slaan vind ik wel geil en dat weet ze ook.. ben alleen bang dat we met vastbinden een stapje te ver gaan voor haar gevoel misschien... dan kan het zo uit de hand gaan lopen..

? als je haar maar goed vast bind slaat ze echt niet hoor. duct-tape lenen?

ene, mijn vriendin vind het maar niks. weet niet waarom eik.

dinsdag 24 september 2002 @ 00:14:25 #31
24184 speedfreakssj
pi_5942912
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 20:48 schreef Musiquence het volgende:
ze over het algemeen een dominat typje is dan is het goed mogelijk dat ze in bed wel 'ns gedomineerd wil worden...

Vaak zijn mensen die naar SM-clubs gaan ook mensen die overdag op hun werk bijvoorbeeld de leiding hebben en veel verantwoording dragen, topmanagers, bankdirecteuren enzo...

geef haar dan hero fruitontbijt.
  dinsdag 24 september 2002 @ 00:15:42 #32
24184 speedfreakssj
pi_5942930
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 20:50 schreef Musiquence het volgende:

[..]

Hans Teeuwen wordt wat afgekwoot in al die forums hier

Theo Maassen ook.
toch is youp erg i de minderheid. nu we het toch over youp hebben. je gaat haar toch niet aan een Ikea bed vastbiden he?
pi_5942933
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 20:30 schreef Steeeeven het volgende:

opzich is ze wel een vrij dominant type dus ik durf het er eigenlijk niet voor te leggen want dan gaat ze me misschien weer slaan..

Laat jij je meppen???
Lachen is gezond :D!
pi_5942948
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 00:15 schreef Harmonius het volgende:

[..]

Laat jij je meppen???

kan lekker zijn hoor
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 24 september 2002 @ 16:34:55 #35
36792 Melis
Sleepless Beauty
pi_5951070
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 16:29 schreef Steeeeven het volgende:

[..]

Hmm.. mijn vriend maakt ook altijd grapjes over vastbinden.
Hij doet het wel op een grappige manier maar net ietsje te vaak en ik weet niet of ik wel wil worden vastgebonden.
Moet ik voortaan maar mijn pyama thuislaten als ik weer bij hem slaap?
The cold times drift about in dreams, but are caught and held in your hands. When I woke up from the countless wishes, you are reflected in a shimmering illusion -- the silhouette whose faint smile leads me along.
pi_5951585
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 16:34 schreef Melis het volgende:

[..]

Hmm.. mijn vriend maakt ook altijd grapjes over vastbinden.
Hij doet het wel op een grappige manier maar net ietsje te vaak en ik weet niet of ik wel wil worden vastgebonden.
Moet ik voortaan maar mijn pyama thuislaten als ik weer bij hem slaap?

je slaapt bij je vriend in een pyama???????? das toch veels te warm en te gekleed.

koop bij de expo van die roze gevoerde handboeien, die kan iedereen ook zelf afkrijgen,
dan ist best grappig hoor.

pi_5952345
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:06 schreef Soohr het volgende:

[..]

je slaapt bij je vriend in een pyama???????? das toch veels te warm en te gekleed.

koop bij de expo van die roze gevoerde handboeien, die kan iedereen ook zelf afkrijgen,

Goede tip. Misschien heeft Melis het wel gewoon snel koud, of houd der vriend der niet goed warm

Ik ben er nog niet mee begonnen iniedergeval Gaat wel gebeuren hoor...

Master of Disaster
  dinsdag 24 september 2002 @ 19:26:33 #38
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_5953724
Gewoon met haar een keertje bespreken, heb ik ook gedaan met m,n vorige vriendin.
We bonden elkaar omstebeurt vast met touw aan het bed, erg aan te bevelen! ^0^
ALarm generale!!
  dinsdag 24 september 2002 @ 21:31:25 #39
36792 Melis
Sleepless Beauty
pi_5955805
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:52 schreef Steeeeven het volgende:

[..]

Goede tip. Misschien heeft Melis het wel gewoon snel koud, of houd der vriend der niet goed warm

Ik ben er nog niet mee begonnen iniedergeval Gaat wel gebeuren hoor...

Misschien zou ik dat vastbinden ook eens moeten proberen, aangezien mijn vriend door zijn werk altijd moe thuiskomt. Hij houdt me ook helemaal niet warm, als ik het koud heb geeft ie me gewoon zijn veels te grote joggingbroek!!

En nog veel geluk met dit je vriendin voor te leggen!

The cold times drift about in dreams, but are caught and held in your hands. When I woke up from the countless wishes, you are reflected in a shimmering illusion -- the silhouette whose faint smile leads me along.
pi_5955881
quote:

opzich is ze wel een vrij dominant type dus ik durf het er eigenlijk niet voor te leggen want dan gaat ze me misschien weer slaan..

hoe pak ik dit aan?

Sorry hoor, maar: !!!

Dit hele topic is trouwens hilarisch!

Ontopic: vastgebonden zijn is lekker!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_5958347
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 21:31 schreef Melis het volgende:

[..]

Misschien zou ik dat vastbinden ook eens moeten proberen, aangezien mijn vriend door zijn werk altijd moe thuiskomt. Hij houdt me ook helemaal niet warm, als ik het koud heb geeft ie me gewoon zijn veels te grote joggingbroek!!

En nog veel geluk met dit je vriendin voor te leggen!

Jezus wat een sukkel die vriend van je haha! Ik zou hem vastbinden en hem gewoon niet meer laten gaan.. of gewoon eens zeggen dat je niet die stomme joggingbroek wil maar gewoon tegen hem aan in slaap wilt vallen.. (kan me moeilijk voorstellen dat ie er wat op tegen heeft )

Succes ermee!

Master of Disaster
pi_5986320
Je moet gewoon een keer haal polsen vast houden als je met dr vrijt, vind ze dat niets, dan hoef je vastbinden ook niet te proberen. Vind ze het wel leuk, dan bind je haar speels vast...

ps. Blinddoeken ook ERUG GEIL>:)

pi_5986552
toppunt van SM he...

vriendin vastbinden en op stap gaan met je maten....

nee maar mijn vriendin vind het volgens mij ook wel lekker als ik dr vastbind.... laatst wel in ieder geval...

donderdag 26 september 2002 @ 20:21:25 #44
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_5988113
quote:
Zoals de topictitel al aangeeft, heb ik eigenlijk al sinds een tijdje fantasien over het vastbinden van mijn vriendin (ken der al 2maanden)...

zelf maakt ze er ook altijd wel grapjes over maar of ze dat nou echt meent of niet.. ik weet het niet

hoe pak ik dit aan?

Ben je bang dat ze wegloopt of zo?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_5991277
je volledig overgeven aan je vriendin is een van de lekkerste dingen die er is
  zaterdag 28 september 2002 @ 18:01:40 #46
20526 Cadillac
ik rij graag in grote roze aut
pi_6015133
hey lijkt me wel wat lekker vast binden,,en dan gaan met die bannaan
Ik rij graag in grote auto's
pi_6015255
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:06 schreef Soohr het volgende:

[..]

ja en dan zitten er geen sleutels bij
Is maar goed dat je ze zo open krijgt
  zaterdag 28 september 2002 @ 18:53:48 #48
18012 Brombeertje
Dat is NIET goed.
pi_6015728
Maar...vastbinden tijdens sex is toch een heel normaal verschijnsel?
Ik voel mij een beetje Jan Koekeloerus die op de ventweg mee mag steppen.
pi_6015836
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 18:53 schreef Brombeertje het volgende:
Maar...vastbinden tijdens sex is toch een heel normaal verschijnsel?
Ik zit er nu over te denken een speeltje ervoor te kopen, het lijkt der wel een geil idee, heb het namelijk voorgesteld..

ze wil wel op de voorwaarde dat zij mij dan ook mag vastbinden lijkt me geen probleem toch

Master of Disaster
  zondag 29 september 2002 @ 22:12:54 #50
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6032335
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:06 schreef Soohr het volgende:koop bij de expo van die roze gevoerde handboeien, die kan iedereen ook zelf afkrijgen,
Pfff, ga voor het echte werk. Het koude staal van echte handboeien maakt het juist extra prikkelend. En als je een knal uit haar richting kan verwachten zou ik het helemaal laten om handboeien te kopen die je met een palletje open kan krijgen.

You need cold steel

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')