Yep! Klopt.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:48 schreef Jiang153 het volgende:
Je moet als je overgaat naar het volgende jaar weer herinschrijven via studielink toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
Yep! Klopt.
Hier blij dat ik binnenkort wegben bij de HR als het afstuderen goed gaat, want ze maken er de laatste 4 maanden bij mijn opleiding wel echt een enorme gigantische ongeorganiseerde bende van...wat het al was, maar nu echt tig miljoen keer erger.Oke! Dat het organisatorisch niet al te best heb ik zelf nog niet ondervonden dus kan daar niks over zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat eerst te twijfelen of ik niet nog een bachelor erbij doe, maar kan het denk ik toch niet aan
Irene is bae <3
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
Yep! Klopt.
Hier blij dat ik binnenkort wegben bij de HR als het afstuderen goed gaat, want ze maken er de laatste 4 maanden bij mijn opleiding wel echt een enorme gigantische ongeorganiseerde bende van...wat het al was, maar nu echt tig miljoen keer erger.Over welke opleiding hebben we het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Bim, business it & managementquote:Op zondag 4 mei 2014 14:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Over welke opleiding hebben we het?
en was het weer kut?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef PandaDrop het volgende:
Hoi, mijn eerste regenachtige introductiedag
dat had ik niet eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:05 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
De 3de jaar studenten verklootten alles, wel bier aan het eind van de middag
Dan zien we elkaar morgen niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
dat had ik niet eens
maarja bier is vies
Ik ben door naar 2e jaars mien jongquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:08 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar morgen niet.
die toetz iz zimpel geloof me ik had 8,8 ervoor je krijg ook 2 creditpunten alz je alle lezzen gaatquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:39 schreef Jiang153 het volgende:
Man iedereen maar zeggen dat globalisering leuk is...
Allemaal geschiedenis en laat dat nou net mijn zwakke punt zijn
Ai bradda jwz ik heb die toetz gehaald no stressquote:Op zondag 21 september 2014 23:54 schreef amenth het volgende:
[..]
die toetz iz zimpel geloof me ik had 8,8 ervoor je krijg ook 2 creditpunten alz je alle lezzen gaat
had je die ene vrage over die boekje ook goed die had k nie geleze man alleen zamenvattingquote:Op maandag 22 september 2014 00:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ai bradda jwz ik heb die toetz gehaald no stress
24/7 tjaibas klappen op die fissa
Gewoon mattie die kruisjes laten zetten en die laatste lezz komen...
noh man k ga tog niet lezen a zemmelquote:Op maandag 22 september 2014 00:08 schreef amenth het volgende:
[..]
had je die ene vrage over die boekje ook goed die had k nie geleze man alleen zamenvatting
zit je kralinge zoom? je moe trouwen octrooien keuzevak doen die iz zimpelzte van allemaal en film analyzequote:Op maandag 22 september 2014 00:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
noh man k ga tog niet lezen a zemmel
ja man HES omdat ik high class ben tog. Filmanalyse ga ik misschien volgend blok doenquote:Op maandag 22 september 2014 00:11 schreef amenth het volgende:
[..]
zit je kralinge zoom? je moe trouwen octrooien keuzevak doen die iz zimpelzte van allemaal en film analyze
Ja maar is weer gewoon hetzelfde alleen staat er 14/15 opquote:Op maandag 22 september 2014 00:44 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie al je collegekaart? Ik niet in ieder geval.
Kan dat niet in osiris, of studielink?quote:Op maandag 22 september 2014 00:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar is weer gewoon hetzelfde alleen staat er 14/15 op
kan je die pic aanpassen?
Ik ookquote:Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kan dat niet in osiris, of studielink?
EDIT: Net gecheckt. Kan niet. Best wel jammer ik heb namelijk best wel een gare foto.
Ik ook nog niet. Duurt lang.quote:Op maandag 22 september 2014 00:44 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie al je collegekaart? Ik niet in ieder geval.
Ik zit ook best wel op hete kolen want ik heb deze week al mijn eerste tentamen.quote:
Hè whut, nu al? Welk jaar zit je en wat doe je?quote:Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zit ook best wel op hete kolen want ik heb deze week al mijn eerste tentamen.Beter gaan ze niet moeilijk doen.
2e jaar CMD. Ze hebben een tentamen opgedeeld in 3 onderdelen. onderdeel 1 is deze week al. Vandaar.quote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè whut, nu al? Welk jaar zit je en wat doe je?
Je hebt nog je oude pas toch?quote:Op maandag 22 september 2014 22:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
2e jaar CMD. Ze hebben een tentamen opgedeeld in 3 onderdelen. onderdeel 1 is deze week al. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |