dat had ik niet eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:05 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
De 3de jaar studenten verklootten alles, wel bier aan het eind van de middag
Dan zien we elkaar morgen niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
dat had ik niet eens
maarja bier is vies
Ik ben door naar 2e jaars mien jongquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:08 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar morgen niet.
die toetz iz zimpel geloof me ik had 8,8 ervoor je krijg ook 2 creditpunten alz je alle lezzen gaatquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:39 schreef Jiang153 het volgende:
Man iedereen maar zeggen dat globalisering leuk is...
Allemaal geschiedenis en laat dat nou net mijn zwakke punt zijn
Ai bradda jwz ik heb die toetz gehaald no stressquote:Op zondag 21 september 2014 23:54 schreef amenth het volgende:
[..]
die toetz iz zimpel geloof me ik had 8,8 ervoor je krijg ook 2 creditpunten alz je alle lezzen gaat
had je die ene vrage over die boekje ook goed die had k nie geleze man alleen zamenvattingquote:Op maandag 22 september 2014 00:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ai bradda jwz ik heb die toetz gehaald no stress
24/7 tjaibas klappen op die fissa
Gewoon mattie die kruisjes laten zetten en die laatste lezz komen...
noh man k ga tog niet lezen a zemmelquote:Op maandag 22 september 2014 00:08 schreef amenth het volgende:
[..]
had je die ene vrage over die boekje ook goed die had k nie geleze man alleen zamenvatting
zit je kralinge zoom? je moe trouwen octrooien keuzevak doen die iz zimpelzte van allemaal en film analyzequote:Op maandag 22 september 2014 00:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
noh man k ga tog niet lezen a zemmel
ja man HES omdat ik high class ben tog. Filmanalyse ga ik misschien volgend blok doenquote:Op maandag 22 september 2014 00:11 schreef amenth het volgende:
[..]
zit je kralinge zoom? je moe trouwen octrooien keuzevak doen die iz zimpelzte van allemaal en film analyze
Ja maar is weer gewoon hetzelfde alleen staat er 14/15 opquote:Op maandag 22 september 2014 00:44 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie al je collegekaart? Ik niet in ieder geval.
Kan dat niet in osiris, of studielink?quote:Op maandag 22 september 2014 00:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar is weer gewoon hetzelfde alleen staat er 14/15 op
kan je die pic aanpassen?
Ik ookquote:Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kan dat niet in osiris, of studielink?
EDIT: Net gecheckt. Kan niet. Best wel jammer ik heb namelijk best wel een gare foto.
Ik ook nog niet. Duurt lang.quote:Op maandag 22 september 2014 00:44 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie al je collegekaart? Ik niet in ieder geval.
Ik zit ook best wel op hete kolen want ik heb deze week al mijn eerste tentamen.quote:
Hè whut, nu al? Welk jaar zit je en wat doe je?quote:Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zit ook best wel op hete kolen want ik heb deze week al mijn eerste tentamen.Beter gaan ze niet moeilijk doen.
2e jaar CMD. Ze hebben een tentamen opgedeeld in 3 onderdelen. onderdeel 1 is deze week al. Vandaar.quote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè whut, nu al? Welk jaar zit je en wat doe je?
Je hebt nog je oude pas toch?quote:Op maandag 22 september 2014 22:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
2e jaar CMD. Ze hebben een tentamen opgedeeld in 3 onderdelen. onderdeel 1 is deze week al. Vandaar.
Oh, grutjes.quote:Op maandag 22 september 2014 22:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
2e jaar CMD. Ze hebben een tentamen opgedeeld in 3 onderdelen. onderdeel 1 is deze week al. Vandaar.
Ja eh, ik bedenk het ook niet.quote:Op maandag 22 september 2014 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes.Succes dan maar.
je kan gwm met je id of ribba man ik heb er al 2 jaar geenquote:Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zit ook best wel op hete kolen want ik heb deze week al mijn eerste tentamen.Beter gaan ze niet moeilijk doen.
Ze kijken alleen of die swaggerboi pic en studentennummer klopt, dus komt goedquote:
Toppie.quote:Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ze kijken alleen of die swaggerboi pic en studentennummer klopt, dus komt goed
Nuttigheidsfactor 0/10.quote:Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja eh, ik bedenk het ook niet.Het is ook echt een programmeervak op een ontwerpopleiding. Iedereen heeft ook een beetje zoiets van "waarom moeten we dit doen".
Als ik keuzevak heb wel. Based shoarma.quote:Op maandag 22 september 2014 22:39 schreef amenth het volgende:
gaan jullie ook altijd naar de shoarma tent bij karlingze oom
Krijg je daar wel je hamburger met een glimlach? Als het de moeite waard is wil ik wel een keer mijn route aanpassen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik ga altijd naar die ene een stuk richting blaak.
Zuurder vind je ze niet! Helaas.quote:Op maandag 22 september 2014 22:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Krijg je daar wel je hamburger met een glimlach? Als het de moeite waard is wil ik wel een keer mijn route aanpassen.
Hè, jammer nou.quote:Op maandag 22 september 2014 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zuurder vind je ze niet! Helaas.
Omg appel zit je op de hro?quote:Op maandag 22 september 2014 22:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nuttigheidsfactor 0/10.Jammer is dat.
Spaans 1. Vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:42 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom is het kiezen van een keuzevak zo lastig? Ze lijken me allemaal niet interessant.
Nog tips/suggesties?
Vroege keuze dan.quote:
Heb al eens Spaans gehad en er stond bij dat ze het niveau gaan testen.quote:
Ik heb zowel Spaans 1 als Spaans 2 als keuzevak gehad. Was allebei prima te doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vroege keuze dan.Wat wil je gaan doen?
[..]
Heb al eens Spaans gehad en er stond bij dat ze het niveau gaan testen.Kom ik bij Spaans 2 terecht...
Ah, misschien Spaans alsnog maar overwegen voor volgend jaar dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb zowel Spaans 1 als Spaans 2 als keuzevak gehad. Was allebei prima te doen.
Maar als je echt lui wilt zijn kan je beter gaan survivallen. Heb je nooit keuzevak maar moet je in week 8 of 9 van de periode één weekend met een groepje door een bos struinen.
Heb maar 2 tentamens omdat 3e jaar halfjaar stage.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, misschien Spaans alsnog maar overwegen voor volgend jaar dan.
Ehm, survivallen, niks voor mij.
Heb inmiddels al de drie minst erge vakken gekozen, overigens.
Hoe gaan jullie tentamens tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |