quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Maar jij gaat daar dus wss een jaar werken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:34 schreef Toto69 het volgende:
Estoríl is vet mooien makkelijk bereikbaar vanuit Lissabon
Zien we daarna wel weerquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar jij gaat daar dus wss een jaar werken?
Je denkt daarna nog zin te hebben in school?
Ik dacht meer inderdaad, sorryquote:
Ik haat jequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:38 schreef xcachet het volgende:
oke 4 dan, maar iedereen houd van me dus maakt niet uit.
Ik houd niet van jouw spellingsfoutenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:38 schreef xcachet het volgende:
oke 4 dan, maar iedereen houd van me dus maakt niet uit.
hallon leukon meisjon inon jouwon uionquote:
Komt omdat hij een vriendin heeft!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
Tienvingers, je doet de laatste tijd niet aardig meneer..
Je zou het niet zeggen vies kutjongquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat hij een vriendin heeft!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallon leukon meisjon inon jouwon uion
hebon jon meeron vanon daton
gron gron
henkon
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen vies kutjong
Hoezo niet danquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
Tienvingers, je doet de laatste tijd niet aardig meneer..
Dat ben ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat hij een vriendin heeft!
Tot vandaag stond er vrouw bitchquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat staat er in mijn profiel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |