Dan is de dungeon klaar?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kom maar langs hoor, vanaf dinsdag
Ik word vast geketendquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Stu een paar weken wil blijven
Wehehequote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet waar haar huis woont Stu. Kopen?
aan de ene kant ja.... Maar zoals ik zei, bij de klant gaat dat een probleem opleverenquote:
Hahahaha, dat ziet er wel suf uitquote:
Wat is nou belangrijker? Jijzelf voor een weekje of je werk dat niet wegloopt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef crv het volgende:
[..]
aan de ene kant ja.... Maar zoals ik zei, bij de klant gaat dat een probleem opleveren
Alles op vakantie en ik neem ook anderen waar
Als je een paar weken vast zit wellicht welquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, dat ziet er wel suf uit![]()
Ik zou echt niet buigen of smeken voor iemand hoor
Ja, dan misschien welquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef D. het volgende:
[..]
Als je een paar weken vast zit wellicht wel
het is gecompliceerd, ik kan het niet zo ff uitleggenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker? Jijzelf voor een weekje of je werk dat niet wegloopt?
Ik ben zelf ook zo dat ik liever ga als ik bang ben dat er iets vergeten wordt/niet gebeurt/niet gedaan kan worden dan dat ik thuis blijf als ik ziek benquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker? Jijzelf voor een weekje of je werk dat niet wegloopt?
Ik snap je punt wel hoor maar soms moet je je daar overheen zetten hoe belangrijk het ook is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
het is gecompliceerd, ik kan het niet zo ff uitleggen
Ja, jij kent haar toch van sjoelmeets ofzoquote:
Precies, het gaat hier maar om een week.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zo dat ik liever ga als ik bang ben dat er iets vergeten wordt/niet gebeurt/niet gedaan kan worden dan dat ik thuis blijf als ik ziek ben
Maar eigenlijk moet je dat gewoon niet doen natuurlijk...
Lies! and you know itquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, dat ziet er wel suf uit![]()
Ik zou echt niet buigen of smeken voor iemand hoor
ja dat klopt, maar heb niet van iedere sjoeler een adres hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij kent haar toch van sjoelmeets ofzo
Fair enoughquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar heb niet van iedere sjoeler een adres hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |