ja, vent waar ik vorige keer mee had gezoend die blijft me lastig vallen en appen enzo... nee komt niet in zn woordenboek voor geloof ik..quote:
Vast welquote:
Je ziet er leuk uitquote:
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja, vent waar ik vorige keer mee had gezoend die blijft me lastig vallen en appen enzo... nee komt niet in zn woordenboek voor geloof ik..
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja, vent waar ik vorige keer mee had gezoend die blijft me lastig vallen en appen enzo... nee komt niet in zn woordenboek voor geloof ik..
Waarom vroeg je dan aan mij om foto's van D.quote:
Je moet ook niet zomaar met iedereen zoennen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan aan mij om foto's van D.
zo is zequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet zomaar met iedereen zoennen!
Oja, dat was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat waren de naaktfoto's van dearest die je toen gemaakt hebt toen je bij haar broertje was
![]()
sorry hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet zomaar met iedereen zoennen!
Ach niks, ik wilde eerst iedereens lijstje van wat mee te nemen op vakantie in 1 document zetten, maar bedacht me toen dat dat niet handig is, dus nu ben ik vier losse documenten aan het makenquote:
* _F.U.B.A.R_ kijkt in zn glazen bol ...quote:
als je dat deed zou ik niet eens bij je komen en dat weet je !quote:
Regenpak, opblaas doughnut en centjesquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach niks, ik wilde eerst iedereens lijstje van wat mee te nemen op vakantie in 1 document zetten, maar bedacht me toen dat dat niet handig is, dus nu ben ik vier losse documenten aan het maken
Meer niet ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Regenpak, opblaas doughnut pop en centjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |