1. Zyzz =quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
Zou Zyzz niet beter zijn als zogenaamde sportschool mascotte?
Any way. ik zat laatst in een sportschool en ik wilde dus op een loopband gaan. Dus ik ging er op en naast mij zat een kerel. Zijn snelheidsniveau was 10 en ik had die van mij op 12 gezet, dat viel hem dus op. Hij dus staren, en wat doet 'ie? Hij verhoogt zijn snelheidsniveau van 10 naar 13. Oké, dat wilt nog niet gelijk zeggen dat hij een wedstrijd met me aan wilt gaan. Na 15 minuten rennen op snelheidsniveau 12, wilde ik het verhogen naar 14. Die kerel naast mij zag dat en verhoogde de zijne naar 15.
Klacht: Mannen die altijd over willen komen alsof zij in bepaalde onderdelen beter zijn dan het andere geslacht.
Op dat moment denk je: "waar was je toen ik DLde bitch?".quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ook altijd als ik langzame, focussed curls doe met 12kg dumbbells ofzo komt er een of andere chubby gast naast je 26kg cheatcurls doen.
Pff, ik ben 5'7, puberty not even oncequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar was jij dan, druk met je puberteit gehad?
Chicks geknald?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:06 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Pff, ik ben 5'7, puberty not even once![]()
Zit in Tenerife nu. Over week naar huis. Godver wat wil ik graag goed trainen
Helaas. Ben met m'n ouders + zusjes (nee geen pics gtfo) en heb nooit zin te jagen zonder m'n matties jwt. Kleine hotelgym met 5 technogym machines en 5 cardio-apparaten, dat wel. Kan ik tenminste nog iets doen.quote:
Ja idd. Sowieso trouwens gasten die met 26kg curlenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op dat moment denk je: "waar was je toen ik DLde bitch?".
Ja of gewoon hun borst omlaag, waardoor die dumbbell toch wel de borst raakt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Sowieso trouwens gasten die met 26kg curlen. Altijd bagger form en alles, gewoon hun arm omhoog swingen.
Ik curl 22kg, swing not once. Volle 8 keer broerquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Sowieso trouwens gasten die met 26kg curlen. Altijd bagger form en alles, gewoon hun arm omhoog swingen.
fucking manlets when will they learnquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:12 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Helaas. Ben met m'n ouders + zusjes (nee geen pics gtfo) en heb nooit zin te jagen zonder m'n matties jwt. Kleine hotelgym met 5 technogym machines en 5 cardio-apparaten, dat wel. Kan ik tenminste nog iets doen.
Volgens mij curlt kai greene niet eens meer dan 18quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hahah jij bent echt zo ene dom wijfquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
Zou Zyzz niet beter zijn als zogenaamde sportschool mascotte?
Any way. ik zat laatst in een sportschool en ik wilde dus op een loopband gaan. Dus ik ging er op en naast mij zat een kerel. Zijn snelheidsniveau was 10 en ik had die van mij op 12 gezet, dat viel hem dus op. Hij dus staren, en wat doet 'ie? Hij verhoogt zijn snelheidsniveau van 10 naar 13. Oké, dat wilt nog niet gelijk zeggen dat hij een wedstrijd met me aan wilt gaan. Na 15 minuten rennen op snelheidsniveau 12, wilde ik het verhogen naar 14. Die kerel naast mij zag dat en verhoogde de zijne naar 15.
Klacht: Mannen die altijd over willen komen alsof zij in bepaalde onderdelen beter zijn dan het andere geslacht.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:13 schreef McNulty het volgende:
Holy mother of Jesus. Zo'n vrouw![]()
Hij ziet er nog de humor van in. Knap.
Bron?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij curlt kai greene niet eens meer dan 18
Droogtrainen in de zee. Of bulken op het hotelvoedsel. Genoeg te verzinnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:12 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Helaas. Ben met m'n ouders + zusjes (nee geen pics gtfo) en heb nooit zin te jagen zonder m'n matties jwt. Kleine hotelgym met 5 technogym machines en 5 cardio-apparaten, dat wel. Kan ik tenminste nog iets doen.
klinkt goed uit jouw toetsenbordjequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah jij bent echt zo ene dom wijf
Haha inderdaad. Maarja het ziet er wel stoer uit met van die grote dumbbells natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja of gewoon hun borst omlaag, waardoor die dumbbell toch wel de borst raakt.
Come at me u fucking haters, u fucking trolls. I drop all u cuntsquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
fucking manlets when will they learn
haha ja toch jij lijk me ook wel tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |