Klopt. Want van die recreanten rookte er geen één natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, niet-rokers zijn allemaal vreselijk netjes:
NWS / 'Recreanten laten bergen troep achter'!!!!!!!!!
dat beweer ik niet. ik bedoel rokers moeten hun peuken opruimen! doe ik altijd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Afval dumpen in het openbaar zou beboet moeten worden of het nou een peuk is of ander afval. Het zou een stuk schoner worden en goed voor de inkomsten voor onze staatskas.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan jullie weer zeiken over de hoogte van die boete:quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Afval dumpen in het openbaar zou beboet moeten worden of het nou een peuk is of ander afval. Het zou een stuk schoner worden en goed voor de inkomsten voor onze staatskas.
Nee, die staan daar omdat ze te lui zijn even een meter of 30 door te lopen en buiten de loop te gaan staan stinken. Het enige dat van de overheid moest was niet meer je collega's bevuilen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
die staan daar omdat het moest van de regering.
btw, roker ok, zorg idd dat je peukies netjes opruimt, zorg er gewoon voor dat de niet roker er geen last van heeft, als ik een niet roker over de vloer heb ga ik onder mijn raampje zitten zodat de persoon in kwestie er geen last van heeft
En dan een boete krijgen voor brandstichting? Nee dank je.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad nog wel het irritantste. Die rook in de buitenlucht vind ik geen probleem, maar die peuken vind je echt overal op het strand. Gooi die toch eens weg in een prullenbak...
En jij bent dan te lui om even 2 seconden niet in te ademen. Ik rook ook niet maar dat overdreven gezeur van de niet-rokers is echt ontzettend triest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, die staan daar omdat ze te lui zijn even een meter of 30 door te lopen en buiten de loop te gaan staan stinken. Het enige dat van de overheid moest was niet meer je collega's bevuilen.
Als jij stof als geaccepteerd vuil ziet moet het bij jouw thuis wel een enorme teringbende zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:03 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Het blijkt uit onderzoek dat niet-rokers de peuken als afval zien. De rokers blijken daarentegen de peuken niet als afval te zien maar meer als geaccepteerd vuil zoals stof & kauwgom.
Ik veroorzaak toch ook geen onnodige overlast op anderen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En jij bent dan te lui om even 2 seconden niet in te ademen. Ik rook ook niet maar dat overdreven gezeur van de niet-rokers is echt ontzettend triest.
Ik vind stof op straat geaccepteerd vuil.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als jij stof als geaccepteerd vuil ziet moet het bij jouw thuis wel een enorme teringbende zijn.
Raampje open? Airco aan? In een auto heb je er nog het minst last van lijkt me.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:29 schreef Parzival het volgende:
wat pas echt ranzig is, een roker in een auto.. stap je in zijn (!) auto.. en dat meurt het echt 16 uur lang op weg naar spanje .. (ofzoiets)
de niet-rokers met kinderen zorgen bij mij voor extreem veel overlast..quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik veroorzaak toch ook geen onnodige overlast op anderen?
Niet fijn, maar ik vind mensen die wel eens een natte hond in de auto vervoeren erger.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:29 schreef Parzival het volgende:
wat pas echt ranzig is, een roker in een auto.. stap je in zijn (!) auto.. en dat meurt het echt 16 uur lang op weg naar spanje .. (ofzoiets)
nee die geur krijg je echt niet meer uit je auto.. toen ik nog (veel) rookte, echt nooit in de auto.. ooit een keer een auto van een collega geleend.. en toen kon ik de gele drab van de voorruit halen..quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Raampje open? Airco aan? In een auto heb je er nog het minst last van lijkt me.
Ja dat komt omdat de overheid overal asbakken verwijderd. in 1970 stonden er overal asbakkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Valt wat voor te zeggen. Als al die rokers nou ook eens al die peuken opruimden in het openbaar die ze achterlaten. Op de meest mooie natuurplekken op de wereld kom je altijd peuken tegen.
u woont graag in een land waar alles verboden is. over 10 jaar is vlees eten en bier drinken verboden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Och god, komen de verslaafden weer met hun vergelijkingen met auto's om hun verslaving goed te praten
Want alle rokers komen met de fiets natuurlijk?
nog veel erger is bij een niet-roker in de auto stappen. zit je te wachten tot ie eens zin krijgt te stoppen, zodat je kan roken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:29 schreef Parzival het volgende:
nooit last van gehad..quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nog veel erger is bij een niet-roker in de auto stappen. zit je te wachten tot ie eens zin krijgt te stoppen, zodat je kan roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |