Opzich wel, maar veel mensen hebben geen apparatuur in huis (switches of netwerkkaart in je PC) die dat soort snelheden aankan,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn abonnement gewijzigd naar
UPC Pakket, bestaande uit: 67,50
Digitale Kabel TV & Radio
200 Mbps Internet
Horizon TV Starter
Horizon TV incl. opnemen en pauzeren
Horizon TV Royaal
Nu krijg ik 2 dozen opgestuurd om mijn oude mediabox en modem terug te sturen.
Betekend dat die horizon mijn nieuwe modem is? Dus dat ik mijn modem en router niet meer hoef te gebruiken
Misschien een domme vraag hoor
Nog een vraag ik had 100 Mbps internet, dit verhoogt naar 200 Mbps. Maar dat regelt die Horizon box ook? Want ik haal nog lang geen 200 Mbps
Aha, dus ik heb voor niks 200 Mbps genomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel, maar veel mensen hebben geen apparatuur in huis (switches of netwerkkaart in je PC) die dat soort snelheden aankan,
Ja, je hebt 4 poorten op de Horizonbox. Als je meer apparaten bedraad wil aansluiten moet je een gigabitswitch kopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha, dus ik heb voor niks 200 Mbps genomen
Tevens staan er 2 xboxen aangesloten op de router met een kabel. Anders veel lag enzo. Kan ik die dan aansluiten op de horizon box?
Snap er geen kut meer van, en het liefst annuleer ik de boel
Ik wil maar 2 apparaten aansluiten. De rest gewoon draadloos.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je hebt 4 poorten op de Horizonbox. Als je meer apparaten bedraad wil aansluiten moet je een gigabitswitch kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest wel even draadloos uitschakelen
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 14:55:36 ]
Dat ding is werkelijk waar zo waardeloos. het is dat ik echt maar heel specifiek TV kijk, maar als ik soms wat wil zappen geef ik het vaak na 2 min maar weer op en ga iets gedownload kijken of via Netflix ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft naar die uitzending zitten kijken van TROS Radar en waar die directie vrouw van UPC ook zat vervolgens in stato sprak en met wijd gesperde ogen (van ongeloof?) de klachten aanhoorde en vervolgens een folderverhaal; afstak over "beleving"en "personal touch"![]()
Man,man.dat het zolang kan doorgaan die ellende van die Horizon box.
bel ze en eis gratis film1 bij dit aboquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:40 schreef DaMook het volgende:
Kwam er vandaag achter dat ik minder ga betalen als ik sneller internet kies.
Heb horizon 60mb/s en als ik nu 120 kies ben ik 2,50 goedkoper uit.
Die zou ik 6 maanden gratis hebben, maar heb ik nu nog steeds gratis, al 8 maanden nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:42 schreef Manke het volgende:
[..]
bel ze en eis gratis film1 bij dit abo
een maand geleden was er nog een pakket met film1 gratis, nu niet meer, maar je hebt kans dat ze het je gewoon geven.
Ja ik ook. Maar heb vorige week toch maar gebeld erover en het is nu stopgezet. Als ze erachter komen mag je het bedrag mooi ophoesten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zou ik 6 maanden gratis hebben, maar heb ik nu nog steeds gratis, al 8 maanden nu.
Bij mij ook jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:40 schreef DaMook het volgende:
Kwam er vandaag achter dat ik minder ga betalen als ik sneller internet kies.
Heb horizon 60mb/s en als ik nu 120 kies ben ik 2,50 goedkoper uit.
Kun je nu al, gaat er gewoon een nieuw jaarcontract in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ook jain januari loopt m'n jaarcontract af. Kan ik dan gewoon het nieuwe pakket nemen? Kijken wat ze dan hebben.
Niet mijn fout, niet mijn kosten, moeten ze maar beter opletten. Als ze daar problemen over maken dan betaal ik niets meer en gaat de advocaat op ze losquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar heb vorige week toch maar gebeld erover en het is nu stopgezet. Als ze erachter komen mag je het bedrag mooi ophoesten.
Dat begrijp ik. Maar is er geen mogelijkheid onderstaande box dan te krijgen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat ding is werkelijk waar zo waardeloos. het is dat ik echt maar heel specifiek TV kijk, maar als ik soms wat wil zappen geef ik het vaak na 2 min maar weer op en ga iets gedownload kijken of via Netflix ofzo.
Naar mij weten wel. Als je in een van de grote steden naar zo een UPC winkel gaat en je zegt dat je zo een oude UPC box wilt hebben dan kunnen ze die zo aan je meegeven want volgens mij hebben ze die nog mondjesmaat staan achter de desk. Maar het hangt ook samen met je abonnement.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |