Beetje naïef om een goed update te veranderen van UPC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:39 schreef delano.888 het volgende:
En hij startte dus nu weer wel op, maar nee geen update! Vreemd, dus handmatig gedaan.
Toch een beetje teleurgesteld, ok, het is een verbetering, maar niet zo geweldig als ik had verwacht helaas.
Ik heb het net ook maar handmatig gedaan, want anders gebeurde er niks. Was zo gepiept, kijk zo wel even verderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Heb het zojuist handmatig gedaan cia het menu. 5 minuten en alles ging zowaar in 1 keer goed
En wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:02 schreef fotostarter het volgende:
Nog steeds troep. UPC gaat de deur uit.
Al gedaan, een reset gedaan, en de regiocode gewisseld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:35 schreef Rainesz het volgende:
[..]
En wat is het probleem dan?
vastloper na de update? Haal dan even 30sec stroom van de box.
zender 221.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:25 schreef nelisb het volgende:
Enig idee hoe ik de wedstrijd Ajax - Feyenoord kan bestellen?
252-253-254-255 staat programma naam niet bekend.
Bij de andere zenders kan ik niet kiezen.
Kanaal 15 dan? Gaat je wel 12 euro kostenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef nelisb het volgende:
Maar daar zegt UPC u heeft niet het juiste abonnement.
quote:
Hoe bedoel je met "niet het juiste abonnement"quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef nelisb het volgende:
Maar daar zegt UPC u heeft niet het juiste abonnement.
Hè wat hoequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef donald_dick het volgende:
Oke, sinds de nieuwe update kan je door middel van DLNA de afleveringen zien die je hebt opgenomen op je box. Alleen in Windows Media Player zegt hij dat de afleveringen niet afspeelbaar zijn. Heeft iemand anders een oplossing hiervoor?
Bij mij doet hij dat wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had verwacht dat ze onder de kleine lettertjes programma-informatie zouden neerzetten. Helaas...
quote:
Dat is echt een drama idd, dat "vergeet"ie steeds.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:07 schreef PPL het volgende:
Wat ik wel eens zou willen weten:
Hoe regel je dat je met de AB alleen door de favorieten zapt?
De ene keer worden alle kanalen steeds gevonden, dan lijk ik weer alleen door de fav's te zitten.
Volgens mij mis ik iets (...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |