Idem. Ik ga even rondlezen en een update schrijven. Alle linkjes en info zijn welkom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:03 schreef remcoP het volgende:
Ik ben ook weer wakker, had verwacht dat er nog wel wat bij zou komen, maar nu al bij 77...
Klopt helemaalquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:47 schreef Alentejana het volgende:
letterlijk want die vallen op mijn geweten, oftewel, die heb ik op mijn geweten.
We zijn mensen(lijk). Ik hoop dat er geen doden zijn want die heb ik op mijn geweten.
Moet erbij zeggen dat ik portugees spreek, mijn spaans is niet vloeiend.
Maar deze zin lijkt genoeg op hoe we het in het portugees zouden zegen
"somos humanos, espero que não há mortes porque caiam na minha conciência"
Bedankt allebei, heb het vertaald en het bericht weer geüpdate. Arme man.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:51 schreef MK84 het volgende:
[..]
Klopt helemaal
We zijn mensen(lijk). Ik hoop dat er geen doden zijn want die heb ik op mijn geweten. Is de juiste vertaling.
Wie heeft dit gezegd dan? De machinist?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Bedankt allebei, heb het vertaald en het bericht weer geüpdate. Arme man.![]()
Jep, voor de crash. Hij wist dat hij 'seconds from disaster' was en meldde dat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wie heeft dit gezegd dan? De machinist?
Andere websites zeggen dat hij dat zei net na het ongeluk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Jep, voor de crash. Hij wist dat hij 'seconds from disaster' was en meldde dat.
In het Spaans:
«Voy a 190 y voy a descarrilar. Somos humanos. Somos humanos. Espero que no haya muertos porque caerán sobre mi conciencia ».
Zal wel even niet hebben zitten opletten en was heel die bocht vergeten?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik begrijp het niet goed, als hij weet dat hij gaat ontsporen als hij zo hard rijdt, waarom doet hij het dan? Lijkt me niet dat het de eerste keer is dat hij daar rijdt?
Volgens de FP had ie nog contact had vlak voor de crash met het moderbedrijf Renfe en meldde dat hij te hard ging. Dat zou op een storing of mankement kunnen wijzen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal wel even niet hebben zitten opletten en was heel die bocht vergeten?
Wat anders?
Of hij schrok wakker op een moment dat het al te laat was.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens de FP had ie nog contact had vlak voor de crash met het moderbedrijf Renfe en meldde dat hij te hard ging. Dat zou op een storing of mankement kunnen wijzen.
Ik denk dat laatste, vooral vanwege wat die man zegt, echt in de trant van 'oh SHIT, we rijden 190, ik ga crashen, ik ga ontsporen, help! We zijn ook maar mensen!' Plus 'de doden heb ik op mijn geweten', dan heb je inderdaad niet op zitten letten als je normaal gewoon afremt voor die bocht. Was er technisch falen dan had hij wel eerder contact opgenomen en geroepen 'de remmen zijn stuk!' of iets dergelijks.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:46 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Of hij schrok wakker op een moment dat het al te laat was.
Dit is de meest kromme zin die ik dit jaar heb gelezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:50 schreef amaranta het volgende:
Op geen enkele Spaanse zender, en het wordt nu op alle zenders besproken, wordt niets gezegd over de machinist en wat hij gezegd zou hebben.
Hierboven wordt beweerd dat de machinist contact zou hebben gehad met de meldkamer. Ik heb dít (dat hij dat gezegd zou hebben) nog op geen enkele zender (hier in Spanje) voorbij zien komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dit is de meest kromme zin die ik dit jaar heb gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |