abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129316236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:26 schreef Prion101 het volgende:

[..]

Omdat je toelating losstaat van het moment van betalen (zoals bij het betalen in termijnen)...
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Nee helaas :{ je kan dus wel ouderwets via de onderwijsinstelling doen maar dat duurt dan ook weer weken natuurlijk.
Dank voor deze geruststellende opmerkingen. Is het normaal dat de verwerking zolang duurt? Bij mij inmiddels zeker een week geleden. Als ik twijfel en shit kan ik altijd een belletje plegen naar de onderwijsinstelling lijkt me..
  donderdag 25 juli 2013 @ 01:31:16 #102
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129316252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:30 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:

[..]

[..]

Dank voor deze geruststellende opmerkingen. Is het normaal dat de verwerking zolang duurt? Bij mij inmiddels zeker een week geleden. Als ik twijfel en shit kan ik altijd een belletje plegen naar de onderwijsinstelling lijkt me..
Wat staat er in studielink? Als daar staat dat het aan de onderwijsinstelling is dan lijkt het me geen probleem. Maar er is niet voor niets een telefoonnummer natuurlijk.
pi_129316263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:30 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Nee, het simpel printen en opsturen is nergens meer mogelijk. Ze hebben dat gewoon vervangen door het digitaal machtigen.
Nee niet dus. Ik koos voor ''via de onderwijsinstelling'' ipv ''digitale machtiging''. Kreeg een formulier toegestuurd, invullen en terugsturen. Klaar.
pi_129316266
Dus na (minstens) 8 keer weet je nog niet hoe studielink werkt? :')

OV, lening & 8e jaars zijn.
pi_129316274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:29 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Nouja dan doe je dat. Vind het zelf alleen irritant dat ik er dan vanaf wil zijn en alsnog moet wachten op brieven e.d. machtigingsformulier. Ik wil het gewoon in 1 keer hebben opgelost :P
Dat gaat niet, want dat bedoel ik met dat de instellingen het digitaal machtigen aanmoedigen:

II. Bankoverschrijving

Je kunt de betaling overmaken naar rekeningnummer 49.09.29.311 van de ABN-AMRO t.n.v. Erasmus Universiteit Rotterdam onder vermelding van je naam en studentnummer. Dit moet direct het volledige bedrag zijn.

Zorg ervoor dat het collegegeld vóór 31 augustus op de rekening van EUR is bijgeschreven.

:')

Alleen via digitale machtiging heb je de optie 'in termijnen.' Als je niet in 1 keer wilt betalen wordt je dus gedwongen om het digitaal te doen :')
  donderdag 25 juli 2013 @ 01:33:21 #106
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129316291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Dat gaat niet, want dat bedoel ik met dat de instellingen het digitaal machtigen aanmoedigen:

II. Bankoverschrijving

Je kunt de betaling overmaken naar rekeningnummer 49.09.29.311 van de ABN-AMRO t.n.v. Erasmus Universiteit Rotterdam onder vermelding van je naam en studentnummer. Dit moet direct het volledige bedrag zijn.

Zorg ervoor dat het collegegeld vóór 31 augustus op de rekening van EUR is bijgeschreven.

Alleen via digitale machtiging heb je de optie 'in termijnen.' Als je niet in 1 keer wilt betalen wordt je dus gedwongen om het digitaal te doen :')
Yes.
pi_129316309
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:31 schreef Lilliesleaf het volgende:

:X 8 jaar :X maarrre dat ben ik niet hoor :r zo goed is mijn nederlandse zinsopbouw en spelling helaas niet.

Dit teken gebruik ik bijvoorbeeld nooit:

geschopt;

leef je maar uit op mijn postgeschiedenis. NOOIT.
pi_129316327
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:31 schreef Lilliesleaf het volgende:

edit :{ je bedoelt mijn post...ik dacht dat je beweerde dat ik TS was :')

:X Het was maar een grapje. Desondanks dat ik wel van mening blijf: zo lang mogelijk studeren en genieten en dan pas werken.

Maar mijn opmerking naar jou was serieus: WO-Bachelor binnen 10 jaar halen = met schriftelijk verzoek 3 jaar stufi kwijtschelding + 7 jaar OV

Dus je hoeft nog maar 1 jaar te betalen. Ik was zelfs bij DUO langs geweest. Ik ging er namelijk vanuit dat zo'n verzoek toch wel afgewezen zou worden, maar mij is toen verteld dat je met de bachelor recht heb op 3 jaar stufi kwijtschelding en alle jaren OV. 1 jaar moet je wel betalen, als je de master niet hebt behaald.

1 woord: HYPOTHETISCH.
pi_129316363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:

[..]
Onjuist, verschilt per instelling.
pi_129316394
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:34 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

:X 8 jaar :X maarrre dat ben ik niet hoor :r zo goed is mijn nederlandse zinsopbouw en spelling helaas niet.

Dit teken gebruik ik bijvoorbeeld nooit:

geschopt;

leef je maar uit op mijn postgeschiedenis. NOOIT.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:35 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

en nog iets....die surroues was in december dus al klaar...ik nog niet. Ik ben pas sinds vorige week BSc Sana :D
Ah, excuus, verkeerd gelinkt, ik was eigenlijk aan het zoeken in m'n eigen postgeschiedenis.

Dan maar een ouderwetse quote:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]
Hoe staat het met je studieschuld van 13000+ voor je HBO + WO rechten studies eigenlijk, nog kwijtschelding gekregen?

Al sinds 2004 aan het studeren en nog nog steeds niet weten hoe studielink werkt.... :N
pi_129316399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Onjuist, verschilt per instelling.
dus jij kan wel gewoon printen en opsturen? ik zat namelijk eerder te googlen op digitale machtiging studielink....kwam tu delft, en universiteit utrecht etc tegen...allemaal heel veel informatie over hoe het machtigen nu gaat. De meeste instellingen lijken er wel op overgestapt te zijn.
pi_129316410
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:38 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

[..]

Ah, excuus, verkeerd gelinkt, ik was eigenlijk aan het zoeken in m'n eigen postgeschiedenis.

Dan maar een ouderwetse quote:

[..]

Al sinds 2004 aan het studeren en nog nog steeds niet weten hoe studielink werkt.... :N

2 woorden: FORUM HYPOTHETISCH

Neem je alles hier zo serieus? :')
pi_129316438
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

dus jij kan wel gewoon printen en opsturen? ik zat namelijk eerder te googlen op digitale machtiging studielink....kwam tu delft, en universiteit utrecht etc tegen...allemaal heel veel informatie over hoe het machtigen nu gaat. De meeste instellingen lijken er wel op overgestapt te zijn.
Logisch, digitale machtiging is eenvoudiger, sneller en voor de instelling goedkoper.
pi_129316445
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

2 woorden: FORUM HYPOTHETISCH

Neem je alles hier zo serieus? :')
Een 'hypothetische' post beginnen met "HELP!".

Nog een keer: al sinds 2004 studeren en het nog steeds niet snappen.. tsja. Geen wonder dat je er zo lang over doet.
pi_129316453
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Logisch, digitale machtiging is eenvoudiger, sneller en voor de instelling goedkoper.
Dat is als het in 1 keer goed gaat.

Maar ik zal het zelf moeten ervaren. Ben benieuwd. Zodra mijn vader er is doen we het samen.
pi_129316475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:41 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Dat is als het in 1 keer goed gaat.

Maar ik zal het zelf moeten ervaren. Ben benieuwd. Zodra mijn vader er is doen we het samen.
Als het fout gaat, kun je het direct herstellen.
Als jouw papieren machtiging ergens onderweg blijft liggen kom je daar pas veel later achter.
pi_129316487
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:41 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Een 'hypothetische' post beginnen met "HELP!".

Nog een keer: al sinds 2004 studeren en het nog steeds niet snappen.. tsja. Geen wonder dat je er zo lang over doet.

2 WOORDEN: FORUM HYPOTHETISCH

Neem je alles hier zo serieus?

Verder als je hier niet kunt HELPEN! Wat is dan het nut van je opmerking? Ga naar Katrina kijken ofzo:

:W
pi_129316505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als het fout gaat, kun je het direct herstellen.
Als jouw papieren machtiging ergens onderweg blijft liggen kom je daar pas veel later achter.
Nee, ik bel dan altijd ^O^ .

Is het bij jou trouwens helemaal gelukt? Je staat nu dus al ingeschreven?
pi_129316573
Ik ben er waarschijnlijk al achter waarom mijn verwerking van de machtiging zolang duurt. Op het toegestuurde machtigingsformulier stond bij rekeninghouder mijn naam, terwijl we in studielink hadden aangegeven dat mijn ouders betalen. Ook stond er bij IBAN een vraagteken. Dit hebben m'n pa en ik toen ter plekke gewijzigd, gewoon van de H een T maken bij rekeninghouder en hun IBAN ingevuld met pen.. Daarna ondertekend en opgestuurd. Misschien is dit niet helemaal de bedoeling? Morgen maar ff bellen lijkt me.
pi_129316628
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:47 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk al achter waarom mijn verwerking van de machtiging zolang duurt. Op het toegestuurde machtigingsformulier stond bij rekeninghouder mijn naam, terwijl we in studielink hadden aangegeven dat mijn ouders betalen. Ook stond er bij IBAN een vraagteken. Dit hebben m'n pa en ik toen ter plekke gewijzigd, gewoon van de H een T maken bij rekeninghouder en hun IBAN ingevuld met pen.. Daarna ondertekend en opgestuurd. Misschien is dit niet helemaal de bedoeling? Morgen maar ff bellen lijkt me.
Dat maakt toch niets uit? Je betaalt immers niet via studielink. Wat er op studielink staat maakt dus niet uit.
pi_129316697
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:50 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Dat maakt toch niets uit? Je betaalt immers niet via studielink. Wat er op studielink staat maakt dus niet uit.
Nee dat formulier is belangrijk, daar iets verkeerd, namelijk dat ik rekeninghouder zou zijn en bij IBAN stond een vraagteken. Klopt niet. Moet wel rechtgezet worden denk ik... Ik kan er gewoon niet tegen dat het nog niet is verwerkt en ik niet weet of dat ooit wel gaat gebeuren als ik geen actie onderneem.. vandaar dat ik het zeker wil weten en toch maar ga informeren.
pi_129316721
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:54 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:

[..]

Nee dat formulier is belangrijk, daar iets verkeerd, namelijk dat ik rekeninghouder zou zijn en bij IBAN stond een vraagteken. Klopt niet. Moet wel rechtgezet worden denk ik... Ik kan er gewoon niet tegen dat het nog niet is verwerkt en ik niet weet of dat ooit wel gaat gebeuren als ik geen actie onderneem.. vandaar dat ik het zeker wil weten en toch maar ga informeren.
Je bedoelt wat je geprint hebt. Ja, daar moet het idd juist op zijn anders betaalt de bank niet. Maar op studielink hoef je niets te veranderen. Heb je geen online wijzigingsformulieren op je schoolwebsite? Bijvoorbeeld zoals deze:

http://www.eur.nl/fileadm(...)r_2013-2014-_nl_.pdf

Kijk even op de site van je instelling.
pi_129316854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 01:56 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Je bedoelt wat je geprint hebt. Ja, daar moet het idd juist op zijn anders betaalt de bank niet. Maar op studielink hoef je niets te veranderen. Heb je geen online wijzigingsformulieren op je schoolwebsite? Bijvoorbeeld zoals deze:

http://www.eur.nl/fileadm(...)r_2013-2014-_nl_.pdf

Kijk even op de site van je instelling.
Ja het was dus onjuist, maar ik heb het zelf met pen aangepast... Mijn vraag is of dat wel mogelijk is of dat ik een nieuw formulier zou moeten opsturen.
pi_129316907
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 02:03 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:

[..]

Ja het was dus onjuist, maar ik heb het zelf met pen aangepast... Mijn vraag is of dat wel mogelijk is of dat ik een nieuw formulier zou moeten opsturen.
Ik denk een nieuw formulier. Ik weet niet wat meer reistijd oplevert, maar je kan het natuurlijk ook bij de bank vragen. Wie weet gaat het ze om de handtekening en het juiste rekeningnummer. Naam is vaak niet belangrijk.
pi_129316934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 02:05 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Ik denk een nieuw formulier. Ik weet niet wat meer reistijd oplevert, maar je kan het natuurlijk ook bij de bank vragen. Wie weet gaat het ze om de handtekening en het juiste rekeningnummer. Naam is vaak niet belangrijk.
Ik bel morgen wel naar de RUG. Op de site kan ik zo geen nieuw formulier vinden. Kutzooi ook altijd, heb vakantie maar zo voelt het niet helemaal :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')