1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Phil Taylor (1) v Stuart Kellett Terry Jenkins (16) v Andy Smith Raymond van Barneveld (8) v Mensur Suljovic Justin Pipe (9) v Mark Webster Simon Whitlock (5) v Jelle Klaasen Kevin Painter (12) v Jamie Lewis James Wade (4) v John Part Mervyn King (13) v Gary Anderson Michael van Gerwen (2) v Colin Lloyd Kim Huybrechts (15) v Peter Wright Wes Newton (7) v Jamie Caven Dave Chisnall (10) v Paul Nicholson Andy Hamilton (6) v Ronnie Baxter Robert Thornton (11) v Ian White Adrian Lewis (3) v Ronny Huybrechts Brendan Dolan (14) v Steve Beaton |
SPOILER: wat walkon girlsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ejfaar op 25-07-2013 19:36:47 ]
SanAnt is nog steeds niet gespot. Dacht dat hij in foetushouding in een hoekje zat, maar het lijkt er niet op. Vast naar Jelle toe gegaan, hij's ook fan van Jelle.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef Szura het volgende:
Waar is die Wright fapper? Al gesignaleerd?
SnakeBite![]()
![]()
Kut clown
De jojomen van de dartsreeksquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SanAnt is nog steeds niet gespot. Dacht dat hij in foetushouding in een hoekje zat, maar het lijkt er niet op. Vast naar Jelle toe gegaan, hij's ook fan van Jelle.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel, kneus. Je ziet toch dat hij voor de enkele bull wilde gaan.
Is dat de max. stand?quote:
Jouw mening is niet rullevantquote:
Of Boogerdquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel wat voor Van Gerwen!
Hij ziet het toch maar halfquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:06 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou je je kaal scheren... is toch niet om aan te gluren?
Ja, dat is een feit bij winst.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef AFCNiels het volgende:
Chisnall kan volgens mij Barney ook inhalen op de ranglijst als hij een beetje goed gooit.
Caven kan met zijn rechteroog niet zien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:59 schreef DeeBee het volgende:
Caven, drie verkeerde pijlen als je op 50 staat, hoe krijg je het voor elkaar...
Je gooit met je handenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Caven kan met zijn rechteroog niet zien.
Nou, hij gooit de 180'ers wel met gemak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Caven kan met zijn rechteroog niet zien.
Als die regenton zakt, geen moeite mee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef AFCNiels het volgende:
Chisnall kan volgens mij Barney ook inhalen op de ranglijst als hij een beetje goed gooit.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als die regenton zakt, geen moeite mee.
Barney zakt naar de 10e plek, ik zie hem eerlijk gezegd ook niet snel meer omhoog komen.quote:
Misschien qua gewicht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Barney zakt naar de 10e plek, ik zie hem eerlijk gezegd ook niet snel meer omhoog komen.
Alleen de naïevelingenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Barney zakt naar de 10e plek, ik zie hem eerlijk gezegd ook niet snel meer omhoog komen.
Hij schijnt al jaren niet meer om hoog te komenquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Haha jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Haha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah kijk een prachtuser die FOK! verrijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2x de helft.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:27 schreef ejfaar het volgende:
Wat zou Roland nu zeggen? Met zijn 2x 3-2
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah kijk een prachtuser die FOK! verrijkt.
Weet niet waar je het over hebt, maar cumshots zijn altijd geilquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik vond die cumshot bij je zusje wel geil
Dat komt omdat er verder niemand bij wasquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:29 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, maar cumshots zijn altijd geil
Gelukkig zijn er wel foto's vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat komt omdat er verder niemand bij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lewis gaat winnen van Hamilton, mark deze woorden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn bets dan maar
Taylor 16-6 Pipe
Whitlock 13-16 Wade
Hamilton 16-11 Lewis
MVG 16-8 Chisnall
Hoezo? Ik zie Lewis niet in zijn spel komen tegen Hamilton vanwege het tempo, en het feit dat Hamilton een zeer constante speler is, helpt ook niet mee. Daarom winst voor Hamiltonquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis gaat winnen van Hamilton, mark deze woorden.
Dit is al je tweede keer. Je bent echt totaal niet serieus te nemenquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:43 schreef GwaiLow het volgende:
Peter zal vanavond waarschijnlijk te sterk zijn voor Michael. Peter is echt een hele nare tegenstander. Ik ga er lekker voor zitten.
Kom op Michael!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit is al je tweede keer. Je bent echt totaal niet serieus te nemen
Inderdaad. Maar het is nu ook niet zo dat Peter een kans gehad heeft. Totaal afgeslachtquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Soort Johan Derksen van het darten.,
Normaal is Wright wel scorend sterk, dit keer een groot drama. Heeft 3 legs gewonnen en het waren alleen zijn eigen legs.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het is nu ook niet zo dat Peter een kans gehad heeft. Totaal afgeslacht
Waarom niet serieus te nemen? Ik zat er inderdaad naast. Gerwen speelde gewoon gigantisch goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit is al je tweede keer. Je bent echt totaal niet serieus te nemen
Welke 2 wedstrijden dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom niet serieus te nemen? Ik zat er inderdaad naast. Gerwen speelde gewoon gigantisch goed. De vorige 2 wedstrijden die ik voorspelde had ik het wel bij het rechte eind. Maar 't kan niet altijd goed zijn uiteraard.
Verder ben ik blij dat Gerwen door is! Wat zou het een mooie finale zijn tegen Phil.
Ik zei het pas bij de 11-10 achterstand hè. Dus dat is wel wat anders. En ik voorspelde dat Wade van Anderson zou winnen. Ik mag toch wel een voorspelling fout hebben zonder dat je gelijk zegt dat ik niet meer serieus kan worden genomen. Het was ook nog eens best een gewaagde prognose. Vind Peter Wright de laatste tijd gewoon heel erg goed spelen, en op het WK kwam hij ook 2-0 in sets voor tegen Michael. Daarom waagde ik dat gokje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Welke 2 wedstrijden dan?
Alleen Phil Taylor, die bijna altijd wint
A) je zei het bij 10-10 alquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zei het pas bij de 11-10 achterstand hè. Dus dat is wel wat anders. En ik voorspelde dat Wade van Anderson zou winnen. Ik mag toch wel een voorspelling fout hebben zonder dat je gelijk zegt dat ik niet meer serieus kan worden genomen. Het was ook nog eens best een gewaagde prognose. Vind Peter Wright de laatste tijd gewoon heel erg goed spelen, en op het WK kwam hij ook 2-0 in sets voor tegen Michael. Daarom waagde ik dat gokje.
C)quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef GwaiLow het volgende:
Voortaan kan je toch beter naar mij luisteren als het om darts gaat ^^
dit een voorspelling noemenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:42 schreef GwaiLow het volgende:
Volgende partij is best lastig te voorspellen. Anderson heeft de eerste ronde heel erg sterk gegooid. Maar verder gooit hij de laatste tijd niet heel geweldig.Wade vind ik ook niet echt geweldig gooien trouwens. Ik hoop op Anderson, maar ben wel bang dat Wade het gaat doen.
dit zei jij daarna over Wade.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:00 schreef GwaiLow het volgende:
Maar dit is een echt een close match op voorhand. Dus wie er ook wint, het is hier echt heel lastig te voorspellen
Hamilton staat ze goed te raken en van Lewis ben ik op dit moment niet erg onder de indruk, maar met Adie weet je het nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie Lewis niet in zijn spel komen tegen Hamilton vanwege het tempo, en het feit dat Hamilton een zeer constante speler is, helpt ook niet mee. Daarom winst voor Hamilton
Ik gok toch ook op Lewisquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hamilton staat ze goed te raken en van Lewis ben ik op dit moment niet erg onder de indruk, maar met Adie weet je het nooit.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan pas ik mijn voorspelling aan.
Lewis wint.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan pas ik mijn voorspelling aan.
Lewis wint.
Nee, maar dacht bump gelijk het topic voor vanavond.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kost het zoveel moeite om het zelf op te zoeken?
Net alsof je een vaste klant in het ajaxtopic bentquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maar dacht bump gelijk het topic voor vanavond.
Is het nodig om elke keer zo te reageren? Ben ik niet gewend van m'n mede Ajacieden.
Ik denk het ook. Hoop wel dat Taylor er uit vliegtquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef Limburgman het volgende:
M'n voorspellingen voor vanavond: Taylor en Wade
Niet hier op het FOK forum nee. Maar ben ook pas sinds kort actief hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Net alsof je een vaste klant in het ajaxtopic bent
Ik zegquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn voorspellingen
Taylor 16-9 Pipe
Whitlock 17-15 Wade
Je hebt al 6 jaar een account en nog geen 300 posts. Zijn dagen bij dat ik meer postquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet hier op het FOK forum nee. Maar ben ook pas sinds kort actief hier. Ben wel vaste klant bij alle wedstrijden van Ajax.
Haha klopt, in het verleden postte vrienden van me hier veel. Dus heb destijds ook een account aangemaakt maar het is er niet echt van gekomen zoals je zietquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je hebt al 6 jaar een account en nog geen 300 posts. Zijn dagen bij dat ik meer post
In een voetbalwedstrijdtopic gaat het hard hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha klopt, in het verleden postte vrienden van me hier veel. Dus heb destijds ook een account aangemaakt maar het is er niet echt van gekomen zoals je ziet. Wauw 300 posts op een dag af en toe is pretty sick haha
Taylor is daar te goed voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:03 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind Wade trouwens wel een outsider voor de winst. Geen echte titel kandidaat voor mij. Wat vinden jullie? Het is misschien gek omdat hij wel nummer 4(?) op de ranglijst is. Maar vind m al heel lang niet heel indrukwekkend.
De laatste tijd is hij af en toe echt weer in supervorm.quote:
Wat Marcel ervan vindt, dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Op TV nooit, Marcel. Op de vloer wel.
't is een feitje, alleen faalt hij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat Marcel ervan vindt, dat vind ik niet zo rullevant.
Mike liet het beest weer los he. Chisnall geef ik 7 legs als het meezit voor hem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Op TV nooit, Marcel. Op de vloer wel.
Denk ik niet. Die Pipe gooit zo traag dat dat echt heel moeilijk is. En het is ook nog een lang format.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Taylor gemiddeld boven de 105 gaat gooien vandaag.
Caven - Chisnall was wel baas, hé? Maar je hebt gelijk, Chisnall mist teveel op de cruciale momenten. Je ziet dat Mike veel vaker met gemak een finish tussen de 100 en 120 uit kan gooien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mike liet het beest weer los he. Chisnall geef ik 7 legs als het meezit voor hem.
Ik mag hem nog steeds wel, iedereen heeft wel eens een minder momentje. Hij staat in ieder geval altijd iedereen te woord en gedraagt zich dan normaal. I.t.t. sommige vetzakken die wegrennen als ze verliezen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef GwaiLow het volgende:
In het verleden dacht ik altijd echt dat Taylor een sportieve vent was. Had echt een zwak voor hem tot een jaar of 2/3 geleden. Dat gevoel is echt totaal omgedraaid.
Klopt alleen jammer dat Caven niet won, maar hij komt er wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caven - Chisnall was wel baas, hé? Maar je hebt gelijk, Chisnall mist teveel op de cruciale momenten. Je ziet dat Mike veel vaker met gemak een finish tussen de 100 en 120 uit kan gooien.
Heeft ook erg veel pech vaak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt alleen jammer dat Caven niet won, maar hij komt er wel.
Ik denk het welquote:
Barneveld gepasseerd op de ranking.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor. Toch wel een redelijk constante speler.
Barneveld is vergane gloriequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Barneveld gepasseerd op de ranking.
Maar da's nou niet zo'n wereldprestatie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Barneveld gepasseerd op de ranking.
Dat lijkt me ook wel, zelf denkt hij daar alleen heel anders over.quote:
Hij komt er ook wel weer boven opquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel, zelf denkt hij daar alleen heel anders over.
Zijn omgeving maakt hem nog steeds wijs dat die wereldtop is .quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel, zelf denkt hij daar alleen heel anders over.
Ik denk dat het een subtopper blijft.quote:
Top 8 moet wel te doen zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het een subtopper blijft.
Hij vind zichzelf ook altijd erg goed, totdat hij verliest, dan is het gelijk een mentaal wrak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn omgeving maakt hem nog steeds wijs dat die wereldtop is .
Vooral die Sylvia
Eens een diva , altijd een diva. Vind het wel lekker voor hem als die verliestquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf ook altijd erg goed, totdat hij verliest, dan is het gelijk een mentaal wrak.
Vind ik een belediging...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld heeft de mentale weerbaarheid van een rietje.
Er zijn meerdere rietjesquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind ik een belediging...
voor het rietje.
De vorige 5 jaar was die er ook niet en nu ineens wel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Kadabra4 het volgende:
Volgend toernooi staat Barneveld er weer
Dat dacht ik ook even, maar als ze allebei op 100% zitten, is Taylor toch net iets beter, denk ik.quote:
Hij wint gewoon weer de Grand slam of dartsquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De vorige 5 jaar was die er ook niet en nu ineens wel?
Scorend kan MVG moeiteloos aanhaken. Alleen schort het hem aan de dubbels.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar als ze allebei op 100% zitten, is Taylor toch net iets beter, denk ik.
Wight kan inderdaad veel beter. PL gun ik hem echt (nog) niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright was wel onherkenbaar gisteren, jammer. Gun die gozer wel de PL.
Met dit deelnemersveld? Ben je gek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:40 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Hij wint gewoon weer de Grand slam of darts
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | 1. Raymond van Barneveld 2. Michael van Gerwen 3. Andy Hamilton 4. Dean Winstanley 5. Phil Taylor 6. Gary Anderson 7. Adrian Lewis 8. Mark Walsh 9. Simon Whitlock 10. James Wade 11. Mervyn King 12. Robert Thornton 13. Kevin Painter 14. Wes Newton 15. Paul Nicholson 16. Christian Kist 17. Ted Hankey 18. Tony O'Shea 19. Wesley Harms 20. Mark Webster 21. Kim Huybrechts 22. Scott Waites 23. Richie George 24. Ronny Huybrechts 25. Ricky Evans 26. Michael Smith |
Scoring for show....quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorend kan MVG moeiteloos aanhaken. Alleen schort het hem aan de dubbels.
Ja tenzij hij Taylor tegenkomtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit deelnemersveld? Ben je gek.
[ code verwijderd ]
Komen nog 6 bij uiteraard.
Je overschat hem nu wel, net zoals hij zichzelf overschat.quote:
Denk wel dat hij weer beter in vorm komtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je overschat hem nu wel, net zoals hij zichzelf overschat.
Tegen Kist, Hamilton en Harms ja en een offday van Mike. Toen gedroeg die zich ook als een mongool met zijn nep gejank.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:40 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Hij wint gewoon weer de Grand slam of darts
Vorig jaar had hij geluk dat hij deze route hadquote:
Barney had zelfs tegen Jenkins achter gestaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Bedenk je nu dat we een topwedstrijd zien en Barney al 7-1 achter had gestaan.
Idd, deze pot duurt tot 23:00 als het gelijk op gaatquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan heb je langer plezier van je geld
Co zou verbannen moeten wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een vraag insturen of Co straks de kraanvogel kan doen live.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pipe gaat hard.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan Barney een puntje aan zuigen.
als Taylor het wil, kan hij alles winnen.quote:
dubbel 5 ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:03 schreef De_Fietser het volgende:
Tops loopt nog niet lekker bij Taylor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |