Foto's (vooral naakt) doen we op Fok traditioneel in .rar bestanden.quote:
Eens. De harde kern (Het Groepje!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond jouw aanname alleen een beetje dom dus daar reageer ik dan op.
Overal lopen kneuzen rond. Op Viva zijn de meeste TS-ers mensen/vrouwen die er nog niet zo lang rondlopen en ook wij lachen ons een breuk om dat soort topics.
Hoi, welkom op FOK!, daten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
Hosselen noemen 'wij' hengelen en daarvoor krijg je op Viva een ban.
Valt er hier wat te hengelen?
Man van middelbare leeftijd?
Foto? (heb ik net geleerd dat dat hier gewoonte is)
Het Groepje waarvan niemand weet wie daar nou precies bij hoort en iedereen ontkent erbij te horen maar eigenlijk toch stiekem er wel zeker bij hoort. Ook ik...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Eens. De harde kern (Het Groepje!) opent zelf amper topics.
Cyberdaten doe ik liever met KT. Die is lief!quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef Nikmans het volgende:
Ik hou wel van vrouwen van middelbare leeftijd
Nee joh ergens begin 40quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef Jibba het volgende:
[..]
Het Groepje waarvan niemand weet wie daar nou precies bij hoort en iedereen ontkent erbij te horen maar eigenlijk toch stiekem er wel zeker bij hoort. Ook ik...
[..]
Cyberdaten doe ik liever met KT. Die is lief!
[..]![]()
Van middelbare leeftijd ben je toch pas boven de 50?
Kloptquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef Jibba het volgende:
[..]
Volgens mij roep je dat alleen als je zelf ergens in de 20 bent.
Nondeju, dan ben ik al bijna deaud.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik denk dat 'middelbare leeftijd' sowieso iets rond de 40 is? Objectief gezien is de kans groter dat je rond je 80e sterft dan rond je 100e dus dan is die 40 'middelbaar', zeg maar
Misschien wel, misschien nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Nondeju, dan ben ik al bijna deaud.
Oei....GeenStijl Taal op FOK!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Nondeju, dan ben ik al bijna deaud.
Waar was je 20 jaar geleden toen ik naar je op zoek was?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef Jibba het volgende:
Cyberdaten doe ik liever met KT. Die is lief!
20 jaar geleden trok ik de wereld rond op zoek naar een leuke vent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:53 schreef Kingstown het volgende:
Waar was je 20 jaar geleden toen ik naar je op zoek was?!
Hier opent de KLB kern wel veel topics iigquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Eens. De harde kern (Het Groepje!) opent zelf amper topics.
Waar kan ik haar vinden? Artis?quote:
Area 51 denk ik eerderquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Waar kan ik haar vinden? Artis?
Kamasutra beursquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Waar kan ik haar vinden? Artis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |