Utrecht en omgeving is een beetje Aleid Wolfsen-moequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aleid wolfsen is een beetje moe geloof ik
Ik heb haast nog nooit iets positiefs over die man gehoordquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Utrecht en omgeving is een beetje Aleid Wolfsen-moe
was in Amsterdam toch net zo media circus?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Ereinion het volgende:
Ik word zo moe van die hoeren in Utrecht, waarom moet heel Nederland daar weken over horen?
Ja, om die vergelijking kun je zeker bij Tijs toch niet heenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie Beavis & Butt-head zelfs in de OP van dit topic. Was dat altijd al?
Rob Oudkerk ging ook vaak naar Utrecht. Geen onbelangrijk detail.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Ereinion het volgende:
Ik word zo moe van die hoeren in Utrecht, waarom moet heel Nederland daar weken over horen?
Waar er koopjes te halen waren was Rob ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Rob Oudkerk ging ook vaak naar Utrecht. Geen onbelangrijk detail.
dat zijn geen hoeren maar studentesquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Over hoeren gesproken. In Budapest, daar heb je pas een prachtige verzameling
Daar zijn de hoeren nog sneller op de hotelkamer dan de koffers.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Over hoeren gesproken. In Budapest, daar heb je pas een prachtige verzameling
Jammer, want er zijn wel degelijk positieve dingen over de man te melden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb haast nog nooit iets positiefs over die man gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |