Nou, stoer man!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik haal even niks. Net flyknit free gehaald waar ik bijzonder tevreden mee ben.
Zit je iets dwars? Net weer aangekomen in VS, morgen onderweg naar meeting ff langs Nike outlet.quote:
Gelukkig dat de gangbare maten weg zijn, heb eigenlijk ook wel genoegquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef droommoord het volgende:
die beige golf wang's zijn nog vanaf 6.5. Wel de minste kleur van de 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gelukkig dat de gangbare maten weg zijn, heb eigenlijk ook wel genoeg
De schade so far:Die purcell consSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De rest is niet mijn smaak zullen we maar zeggen"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
Lasterquote:
Hmja, anders reserveert iedereen veel paartjes op die manier zonder nog te hoeven betalen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:37 schreef flotser het volgende:
Deze sale is een beetje te goed ;-)
Beetje erg jammer dat je dingen niet een paar uur in je cart kan houden, rustig kan shoppen en dan na een paar uur kan afrekenen. Dit maar vast afgerekend nadat er al 3 dingen uit m'n cart "gestolen" waren:
DAT vindt ik nou een beetje vervelend, dat je geen zendingen kunt laten combineren. Had een paar weken geleden een mailtje gestuurd in de hoop drie zendingen te kunnen laten combineren, toch weer twintig euro.quote:Diamond Supply Co. Diamond Everything Crew - - Black XL
Stussy Cheetah Stussy No 4 Tee - 1903017/1980 - Black XL
Rastaclat Bracelet - - White OneSize
UNDEFEATED Ballpark T-Shirt - - Grey Heather XL
Diamond Supply Co. OG Palms Tee - - Black XL
Ik ga weer verder... dan maar 10 euro extra aan shipping
Discriminatie ook in bigfoot matenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Atta-boy het volgende:
Damn die jack purcells, het doet pijn te zien dat andere mensen ze wel voor cheap kunnen kopen![]()
Die stussy tee met panterprint had ik ook nog ff in m'n basket maar toch besloten niks te kopen
Valt groot tov nikequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:04 schreef flotser het volgende:
Vallen die Jack Purcells TTS? Of valt Converse groot in vergelijking met bv Nike? Dan neem ik ze ook ff mee
Toch maar tts gegaan, half maatje kleiner was al weg. Draag wel dikke sokken er in als ze te groot zijnquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef doo. het volgende:
hele sale bekeken en enige dingen die enigzins dope waren, waren niet meer in mijn maat.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gelukkig dat de gangbare maten weg zijn, heb eigenlijk ook wel genoeg
De schade so far:die purcellsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ze hier in utrecht laatst voor 60 euro gekochtMillions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Damn, voor 65 had ik ze zeker gekocht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:05 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
tempting voor 65
[ afbeelding ]
Staat die niet op je site voor 100+? Naar 20GBP is een flinke stap danquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)id=p3984.m1555.l2649
Iemand interesse?
1.50gbp current offer, 1,5 uur to go.
CDG homme sweater in een S-je. Gaat waarschijnlijk voor 20gbp? I'm fine eitherway. 8/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die valt nog best groot voor een S-je als ik die maten zo zie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)id=p3984.m1555.l2649
Iemand interesse?
1.50gbp current offer, 1,5 uur to go.
CDG homme sweater in een S-je. Gaat waarschijnlijk voor 20gbp? I'm fine eitherway. 8/10.
Hm denk dat die ik gewoon als 'performance' schoen ga gebruiken. Moet wat meer hardlopen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou alleen deze willen
http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=39275
maar ik ga het niet doen, eerst een auto kopenff belangrijker
Jepquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=39048
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=39657
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=39272
Hoe komt het dat de US maten en EU maten niet overal dezelfde verhouding hebben? Chick moet 39 hebben, maar waarom is dat bij de eerste 8 en bij de andere 6,5.
Oww, zeker omdat die eerste wms is ?
Asjeblieft! http://www.sneakerbaas.nl/jordan-4-fire-red.htmlquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:27 schreef Jiang153 het volgende:
Weet iemand waar ik die Jordan 4 retro fire red/white kan vinden voor onder de 175?
Camo bear ligt er nog?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef MarkBroflovski het volgende:
http://caliroots.com geen enkele leuke sale met maat 45
Haha niet echt mijn ding maar wel geniaal bedachtquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Camo bear ligt er nog?
Camo bear raken ze zelfs voor 60 euro niet aan de straatstenen kwijt... nog een full size run daar...quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Camo bear ligt er nog?
Bedankt maar mt 49,5/50?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:31 schreef flotser het volgende:
[..]
Asjeblieft! http://www.sneakerbaas.nl/jordan-4-fire-red.html
Jij vroeg om Jordan 4 retro fire red/white voor onder de 175 en zet er geen maat bij...quote:
Bij de footlocker is die 170. Zoek mt 42 tm 44quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:14 schreef flotser het volgende:
[..]
Jij vroeg om Jordan 4 retro fire red/white voor onder de 175 en zet er geen maat bij...
Gangbare maten kan je vergeten voor onder de 175... die schoen is verleden jaar zomer gereleased. Ebay kan je proberen maar denk dan aan bedragen van zo'n 250 euro inclusief shipping... Veel succes!
Huh? Ik heb mijn vans een halve gedownsized.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:15 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Vans vallen over het algemeen een halve maat kleiner.
Nogmaals: Gangbare maten kan je vergeten voor onder de 175...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bij de footlocker is die 170. Zoek mt 42 tm 44
Volgens mij heb jij een andere schoen in gedachte dan ik?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:55 schreef flotser het volgende:
[..]
Nogmaals: Gangbare maten kan je vergeten voor onder de 175...
Dat de footlocker nog een Jordan signature schoen heeft liggen van een jaar oud is sowieso al een wonder... zal dan wel een hele grote of juist hele kleine maat zijn.
Ah ok, je bedoeld de Toro Bravo... die ligt nu in de schappen iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere schoen in gedachte dan ik?
Bij de footlocker zijn de gangbare maten er nog, maar zit te kijken of die nog cheaper kan. Zal dalijk nog wel even een foto posten de schoen is namelijk grotendeels rood, maar heb gewoon de naam overgenomen van footlocker.com
Ooh heten ze zo....quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:02 schreef flotser het volgende:
[..]
Ah ok, je bedoeld de Toro Bravo... die ligt nu in de schappen idd
Adviesprijs van die schoen is 170 euro. Meeste shops gooien er nog wat bij de prijs op.
Bij Nike zelf in A'dam kan je 'm voor 170 krijgen of op nike.nl
Deze classics kwamen uit toen ik in groep 8 zat. Sentiment hahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:47 schreef Nitrouz het volgende:
Mm, kon het niet laten
[ afbeelding ]
Paartje Saucony x Play Cloths krijg ik ook next week als het goed is
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Legit check gevraagd, heb deze nog nooit eerder in het wild gezien:
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item232b0da281
dit. Ze zijn al flink benut:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:05 schreef Pedroo het volgende:
Legit. Zie ze vaak genoeg voorbij komen op de NSB marketplace.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
dit. Ze zijn al flink benut:Had ik gezien, op zich slijten ze niet zo hard verder bij mij omdat ik er toch maar maximaal een dag per drie weken in loop. Dan zou wat slijtage bij een goedkoop paartje kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zit nog in dubio, 't is een afweging van hebzucht vs. gezond verstand.
Moeilijk om te zeggen omdat er geen officiele kleur bij vermeld staat. Lijkt me dat het door de belichting komt. Enfin, het is toch niet zo'n drama dat ze een ander kleurtje niet? Het ligt vrij dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:25 schreef nomnom het volgende:
Ik heb even hulp nodig mensen![]()
[ afbeelding ]
http://www.sneakershop.nl/new-balance-574-54102.html
Deze NB's gekocht voor m'n pa bij Funkie House maar ze zijn te klein helaas, ik wil ze dus online (FH heeft ze niet meer) een half maatje groter bestellen maar geen gehannes krijgen met kosten voor retouren als 'ie een heel maatje groter moet bijvoorbeeld. Dus Zalando heeft m'n voorkeur...
Maar daar hebben ze alleen onderstaande. Kan iemand mij vertellen of het enige verschil de kleur is van het logo (blauw vs. bordeaux-achtig rood) of is de stof ook anders (gekleurd)? Lijkt op de foto wel enigszins zo maar dat kan vertekenend zijn...
[ afbeelding ]
http://www.zalando.nl/new(...)w-ne212a02w-502.html
Alvast bedankt!
PS: een andere goede webshop die snel en zonder gezeik de ML574NAU (de bovenste) levert is ook prima natuurlijk.
Hier heb je een size 11 UK. Weet niet hoe ver je ermee komt. Volgens Caliroots is dat een US 12.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:57 schreef no1uknow het volgende:
kk, ik zoek al heel lang naar de Nike Air Pegasus in deze kleurstelling, kom ik ze tegen bij Six Feet Down http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=43066 maar niet in size 12. Iemand hier die weet waar ik deze kan krijgen in maatje 12?
edit: het artikelnummer googlen bracht me bij een duitse webshop, Overkillshop.com en die heeft ze nog
Als je de NSB marketplace in de gaten houdt, kan je ze in betere staat en prijs vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had ik gezien, op zich slijten ze niet zo hard verder bij mij omdat ik er toch maar maximaal een dag per drie weken in loop. Dan zou wat slijtage bij een goedkoop paartje kunnen.
Maar zit nog in dubio, 't is een afweging van hebzucht vs. gezond verstand.
Ah ja, dan hou ik dat even in de gaten, bedankt!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Als je de NSB marketplace in de gaten houdt, kan je ze in betere staat en prijs vinden.
Sowieso NSB altijd in de gaten houden... en hun vrouwtjes kaal scherenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah ja, dan hou ik dat even in de gaten, bedankt!
Hoe vallen Wehrmachtlaarzen t.o.v. Nike?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:52 schreef flotser het volgende:
[..]
Sowieso NSB altijd in de gaten houden... en hun vrouwtjes kaal scheren
die jeezys blijf ik toch keihard vinden. Als ik het geld had..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:58 schreef flotser het volgende:
Heb je ze al binnen AlDieWillenteKaaprenVaren?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:58 schreef flotser het volgende:
Heb je ze al binnen AlDieWillenteKaaprenVaren?
[ afbeelding ]
dat is standaard rondom sale periode bij Caliroots, je denkt toch niet dat ze alle orders in 1 klap kunnen verwerken? Ik had een order geplaatst op de 23e en gisteren is mijn pakketje van Cali netjes bezorgd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is treurig gesteld met die verzendtijden van Caliroots de laatste paar dagen, alsof ze extra veel verkochten ofzo.
AlDie typt trouwens wat makkelijker.
Had z in 't vorig topic al gepost, vond ze er nl ook erg goed uitzien... heb ze inmiddels al in m'n handen gehad en moet zeggen dat ze een beetje tegenvielen qua kwaliteit en afwerking.quote:
duh, zijn niet door RF approvedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:21 schreef flotser het volgende:
[..]
Had z in 't vorig topic al gepost, vond ze er nl ook erg goed uitzien... heb ze inmiddels al in m'n handen gehad en moet zeggen dat ze een beetje tegenvielen qua kwaliteit en afwerking.
quote:MAYFLY WOVEN QS | BLACK/BLACK | 621365-002
MAYFLY WOVEN QS | MIDNIGHT NAVY/BLACK| 621365-400
MAYFLY WOVEN QS | BRONZE/BLACK | 621365-700
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Kasina
Natuurlijk verwacht ik dat niet hoor, was niet serieus. Als ze binnen een week kunnen versturen dan is dat voor mij winst, met dit soort megasales kun je gewoon niet alles op tijd wegkrijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat is standaard rondom sale periode bij Caliroots, je denkt toch niet dat ze alle orders in 1 klap kunnen verwerken? Ik had een order geplaatst op de 23e en gisteren is mijn pakketje van Cali netjes bezorgd.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
duh, zijn niet door RF approved![]()
NIKE MAYFLY WOVEN QS
[..]
[ afbeelding ]Best wel sexy deze, alleen jammer dat ze een beetje een banaan shape hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]Faka G
Atta, had dit al eerder gepost, maar waarschijnlijk heb je 't niet gezien: Jack Purcell Floral voor 40 euro, vanaf maat 7 http://www.riceandbeans.f(...)-ox-navy-floral.htmlquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Best wel sexy deze, alleen jammer dat ze een beetje een banaan shape hebben
Thanksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef flotser het volgende:
[..]
Atta, had dit al eerder gepost, maar waarschijnlijk heb je 't niet gezien: Jack Purcell Floral voor 40 euro, vanaf maat 7 http://www.riceandbeans.f(...)-ox-navy-floral.html
Ik vind ze wel meevallen eig. Die neus vind ik niet zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef Pedroo het volgende:
Mayfly's zijn tof. Zou ze coppen als ik het geld had op dit moment
ASOS 89e zonder verzenden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:28 schreef doo. het volgende:
Ik wil die QS mayfly, wanneer droppen die
edit, morgen dus.. ff fixen voor m;n vakantie
wil ook nog zwarte freeruns voor cheap.. waar?
dank u wel heren en een fijne vrijdagavond
Hebben we het over de mint toe of de arctic green/whitequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:58 schreef vault_tec het volgende:
Wanneer komen die hal asics en die mint AF1 uit?!
Weet dat die mint AF1 bij Kith liggen. Maar voor de rest nog niet gezien...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:58 schreef vault_tec het volgende:
Wanneer komen die hal asics en die mint AF1 uit?!
dat is te en niet handig lijkt mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou een reeënschedel op een paar witte dunks lijmen nog kunnen of is dat té?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou een reeënschedel op een paar witte dunks lijmen nog kunnen of is dat té?
All mint met "gum"solequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hebben we het over de mint toe of de arctic green/white
Wat vind je een toffe prijs? GR's voor 110 vind ik zelf namelijk niet extreem hoog.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:16 schreef HenkXL het volgende:
Maar weer eens nieuwe maxxies gehaald
[ afbeelding ]
Nu nog eens opzoek naar een paar toffe asics voor een ook een toffe prijs
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
dat is te en niet handig lijkt mij
Als mijn eerste officiële collab met Reebok uitkomt kunnen jullie freebies vergeten, dat je het even weetquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Als mijn eerste officiële collab met Reebok uitkomt kunnen jullie freebies vergeten, dat je het even weet
Altijd lekker. Ik wil ze misschien ook nog een keer in die kleur.quote:
Ach, iedereen doet het. Flesje water bij de hand en gaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef Cpt. het volgende:
Underground terwijl het buiten al tegen de 30 graden aan schuurt is geen pretje
Tering wat lees ik slechtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:22 schreef doo. het volgende:
Over welke heb je het nu? als iemand die mayfly's langs ziet komen HMU
Je zit er een paar minuten in. Ik vond die liften een stuk erger bij Russel Square en je had er nog ergens een in het centrum.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef Cpt. het volgende:
Dit. En alleen de sub pakken als je hem nodig hebt, in het centrum kan je dezelfde afstanden meestal lopen. Je hebt niet voor niks free's aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je zit er een paar minuten in. Ik vond die liften een stuk erger bij Russel Square en je had er nog ergens een in het centrum.
+ flesje water bij de hand en you're fine
Pak een Barclays bike... Zo makkelijk, en net zo snel. Je had vandaag mee kunnen ballen in het park!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef Cpt. het volgende:
M'n vriendin wilde zelf liever niet fietsen in de stad, ter verwarrend soms nog met oversteken en op sommige wegen komen de bussen erg dichtbij.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Pak een Barclays bike... Zo makkelijk, en net zo snel. Je had vandaag mee kunnen ballen in het park!
Kan me voorstellen, maar je moet gewoon relaxed fietsen en de kleine straatjes, steegjes en parken gebruiken. Grote straten vermijden kost je weinig tijd en maakt het vrij relaxed voor 'beginners'. Moet zeggen dat ik het nog steeds doe, minder stress.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n vriendin wilde zelf liever niet fietsen in de stad, ter verwarrend soms nog met oversteken en op sommige wegen komen de bussen erg dichtbij.
Snap ik. Fietst sowieso lekkerder als je niet op een heel druk stuk zit met verkeer van alle kanten.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, maar je moet gewoon relaxed fietsen en de kleine straatjes, steegjes en parken gebruiken. Grote straten vermijden kost je weinig tijd en maakt het vrij relaxed voor 'beginners'. Moet zeggen dat ik het nog steeds doe, minder stress.
Yes please.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kan iemand nog een goed product aanraden om suède schoon te maken?
Ik borstel het zelf altijd gewoon heel voorzichtig, als het te erg is breng ik het naar de stomerij.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kan iemand nog een goed product aanraden om suède schoon te maken?
Die van mij wel, stomerijen zijn vaak gespecialiseerd in schoonmaken van stoffen en leer (vaak ook bankstellen enzo), niet alleen wassen van kleding.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb zo'n blokje en daarmee kan je kleine plekjes er wel uitborstelen maar er zit nu een vrij vervelende zwarte veeg op mijn AM1's.
Doet de stomerij ook schoenen?
Very nice, waar vandaan?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Zwappel het volgende:
Eindelijk deze op mijn pad gekomen
[ afbeelding ]
Niet zo'n heldere foto, zijn deze dus:
[ afbeelding ]
Nigga ik ga al bijna dood met overstekenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Pak een Barclays bike... Zo makkelijk, en net zo snel. Je had vandaag mee kunnen ballen in het park!
Hahahaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Nigga ik ga al bijna dood met oversteken
Volgende keer kom ik ballen
Er worden toch op maandagen geen pakketjes meer bezorgd?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:14 schreef vault_tec het volgende:
Hoop dat mijn pakketjes er morgen zijn /0/
Shit a brick and put it on a stick.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:12 schreef droommoord het volgende:
[..]
Er worden toch op maandagen geen pakketjes meer bezorgd?
Wel 2e bezorgingen, dus wat op zaterdag mislukte.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:12 schreef droommoord het volgende:
[..]
Er worden toch op maandagen geen pakketjes meer bezorgd?
jammer.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wel 2e bezorgingen, dus wat op zaterdag mislukte.
Dat van die kredietbon wist ik van tevoren, ik heb ze zelf nu gewoon in mijn maat van die bonquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Moeilijk om te zeggen omdat er geen officiele kleur bij vermeld staat. Lijkt me dat het door de belichting komt. Enfin, het is toch niet zo'n drama dat ze een ander kleurtje niet? Het ligt vrij dicht bij elkaar.
Bij de Funkie House krijg je echter alleen een kredietbon te waarde van je bestelling, en niet je geld terug. Weet niet of dat nog problematisch is. Wel typisch dat ze hem niet op voorraad hebben, toen ik daar nog werkte was dat zo vaak het geval. Heel frustrerend.
Roshes zijn binnen, nog best vlot gedaan.
US maat aanhouden.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:23 schreef Matip het volgende:
hoe vallen die asics gel lyte 3? kom er een net onder mijn eigen maat tegen..
Bezorging op zaterdag? Dat heb ik al nog nooit gezien. Ik krijg elke week wel 2 pakketjes: altijd di-vrij.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wel 2e bezorgingen, dus wat op zaterdag mislukte.
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=23quote:Op maandag 29 juli 2013 13:46 schreef artelligence het volgende:
Er is geen sneakerguide van Antwerpen!!!! Zo vaak voorbij zien komen welke shops je moet bezoeken, nooit aandacht aan besteed natuurlijk. Ga morgen naar Antwerpen
vind je ze tof, dan ja. Afwerking is prima.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:40 schreef Matip het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of niet? Dacht dat laatst iemand zei dat ie niet zo netjes was afgewerkt?
deze is iets recenter: http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?p=818042#p818042quote:Op maandag 29 juli 2013 13:48 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=23
kkthanksbye
Zaterdag bezorgen ze inderdaad gewoon, mogelijk wel onregelmatiger.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:48 schreef droommoord het volgende:
[..]
Bezorging op zaterdag? Dat heb ik al nog nooit gezien. Ik krijg elke week wel 2 pakketjes: altijd di-vrij.
Caliroots van mij is nog niet eens verzonden
qua aanbod scheelt het idd niet veel met FL/Coach/sneakers etc etc. En ze hebben geen halve maten.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:18 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Voor het eerst een JD sneakershop ingelopen. Dat is dus echt de moeite niet waard, gewoon een COACH met een glimmende vloer.
Ze hebben regelmatig toch nike collabos?'quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
qua aanbod scheelt het idd niet veel met FL/Coach/sneakers etc etc. En ze hebben geen halve maten.
ja, zoiets. Alles zit onder John David Group (dacht ik)quote:Op maandag 29 juli 2013 16:23 schreef Bajskorv het volgende:
En Footpatrol is weer onderdeel van Size?
Als je bij Size? iets specifieks zoekt, wordt je vaak naar hun "specialty story" doorverwezen. Daar bedoelen ze dan FP mee. Wel grappig, want FP zelfs is toch echt redelijk zelfstandig verder, met zijn eigen clubje mensen in de winkel.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, zoiets. Alles zit onder John David Group (dacht ik)
Ik ben niet in de buurt, anders was ik wel even langs geweest. Sowieso spoedig eens wat nieuwe rugzakken checken. Beetje oriënteren.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vanavond f&f sale bij de daily. Gaat iemand? Ben er al heel lang niet geweest, vraag me af of ze iets boeiends hebben.
Funkie ligt sowieso niet meer op de route. Het is wrang om te zeggen maar de eigenaar moet echt een jonger iemand laten inkopen. De beste man heeft geen benul van de huidige zeitgeist en slaat continu de plank faliekant mis. Ik gun ze beter.
Klinkt goed. Maar heb al afgesproken morgen naar de stad te gaan, gaan ze dan de sale voor iedereen doorzetten oid? Zou wel mooi zijn iigquote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vanavond f&f sale bij de daily. Gaat iemand? Ben er al heel lang niet geweest, vraag me af of ze iets boeiends hebben.
Funkie ligt sowieso niet meer op de route. Het is wrang om te zeggen maar de eigenaar moet echt een jonger iemand laten inkopen. De beste man heeft geen benul van de huidige zeitgeist en slaat continu de plank faliekant mis. Ik gun ze beter.
Geen idee, maar een paar van zulke bordeelsluipers zou ik nog eens willen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:38 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand heel toevallig goeie fit pics van de Cole Haan Fragment Lunargrands? Goeie sale, en zoek iets dat beetje lekker combineert met een pak...
[ afbeelding ]
Bajs, wat doe je?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:38 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand heel toevallig goeie fit pics van de Cole Haan Fragment Lunargrands? Goeie sale, en zoek iets dat beetje lekker combineert met een pak...
[ afbeelding ]
Vind sommige modellen niet gek, maar wel prijzig idd. Zag toen op een foto van de frisco(?) sale van een tijd geleden ook een paar toffe bordeelsluipers op de foto. Heb er normaal niets mee, maar gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bajs, wat doe je?
Jij was altijd m'n voorbeeld waardoor ik kon zeggen dat die Cole Haan dingen niet cool en te duur zijn voor wat je er voor krijgt
1x wat besteld daar, had ik 't de volgende dag... ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je besteldquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:47 schreef leeroy het volgende:
Weet iemand hoe lang Woei erover doet om een order te verzenden?
Zeg dat wel... 6 dagen geleden besteld en het is nog niet eens ingepakt daar. Een beetje professioneel bedrijf huurt in de drukke salesperiode extra vakantiekrachten in, werken overuren, desnoods het weekend door om alle orders weg te krijgen en 't magazijn lekker leeg te krijgen voor de herfst/winter-voorraad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Beter schiet Caliroots een beetje op met verzenden. Drukke sale gehad zeker.
Wiggle is prima... enige nadeel is dat ze niet double-boxed shippen. Ik had geluk, mijn doos zag er nog goed uit bij aankomst, maar daar moet je mazzel mee hebben...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja had paartje Lunaracers besteld maar wil ze wel graag deze week hebben...
Heb maar ff gevraagd of ze hem dan maar cancellen en heb ander paartje besteld op Wiggle.co.uk, nog cheaper ook.
Als ze maar niet gaan miepen over het cancellen.
Edit: lol en dat doen ze binnen 4 minuten refunden 8)
dubbelboxed is duurder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef flotser het volgende:
[..]
Wiggle is prima... enige nadeel is dat ze niet double-boxed shippen. Ik had geluk, mijn doos zag er nog goed uit bij aankomst, maar daar moet je mazzel mee hebben...
OK, dat zal kunnen... ik had toen voor de aller-aller goedkoopste optie gekozen om te shippen... Dacht dat die duurdere opties alleen te maken hadden met sneller je produkt binnen, maar double-boxed zit dus ook in die optie blijkbaarquote:
Bij mij wel 2/3 verzondenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:27 schreef flotser het volgende:
[..]
Zeg dat wel... 6 dagen geleden besteld en het is nog niet eens ingepakt daar. Een beetje professioneel bedrijf huurt in de drukke salesperiode extra vakantiekrachten in, werken overuren, desnoods het weekend door om alle orders weg te krijgen en 't magazijn lekker leeg te krijgen voor de herfst/winter-voorraad.
Klopt, ik heb gewoon gratis verzending. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:19 schreef flotser het volgende:
[..]
OK, dat zal kunnen... ik had toen voor de aller-aller goedkoopste optie gekozen om te shippen... Dacht dat die duurdere opties alleen te maken hadden met sneller je produkt binnen, maar double-boxed zit dus ook in die optie blijkbaar
Gistermiddag besteld en betaald, nog geen verzendingsmails gekregen tot nu toe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef flotser het volgende:
[..]
1x wat besteld daar, had ik 't de volgende dag... ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je besteld
Jij had zulke "winkeldochters" besteld dat ze niet konden wachten om die zooi zo snel mogelijk hun magazijn uit te shippen... onder het mom van straks bedenkt ie zichquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bij mij wel 2/3 verzonden
De normale sneakers voor Nezhi zijn inderdaad nog niet verzonden, klinkt alsof je een punt hebt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:37 schreef flotser het volgende:
[..]
Jij had zulke "winkeldochters" besteld dat ze niet konden wachten om die zooi zo snel mogelijk hun magazijn uit te shippen... onder het mom van straks bedenkt ie zich
Valt inderdaad wat tegen ja, had wel wat delay verwacht. Maar heb ook woensdag besteld en status is nog steeds "Ok", waar ik ook weinig mee kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:27 schreef flotser het volgende:
[..]
Zeg dat wel... 6 dagen geleden besteld en het is nog niet eens ingepakt daar. Een beetje professioneel bedrijf huurt in de drukke salesperiode extra vakantiekrachten in, werken overuren, desnoods het weekend door om alle orders weg te krijgen en 't magazijn lekker leeg te krijgen voor de herfst/winter-voorraad.
Deze is dope joh, gewoon 100 euro?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze ergens op een NL/EU webshop tegen gekomen?
Ben het hele wereldwijde web aan het afzoeken zonder al te veel succes naast Nordstrom maar die gooien er 25¤ shipping in, beetje overdreven misschien.
Edit: Nevermind, Freshcotton dus. Lag nogal voor de hand eigenlijk.
Ik ook niet. Heb wel een simpele rugzak van ze. Had geen kleinere meer voor de kleine dingen en om elke keer m'n snugpak mee te nemen ging me ook te ver.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:45 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Hoor sowieso nooit goede dingen over de kwaliteit van Herschel.
Hij is wel gewoon 100 euro trouwens.
http://www.freshcotton.co(...)merica-black/268313/
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De normale sneakers voor Nezhi zijn inderdaad nog niet verzonden, klinkt alsof je een punt hebt.
M'n snugpak is van prima kwaliteit. Heeft genoeg te verduren gehad en is nu hooguit wat verkleurd en dat voor super super cheap. Binnen afzienbare tijd wat anders moet ook een keer kunnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Heb zelf een Carhartt van matige kwaliteit en een Nike SB die al een stuk beter is.
Wil wel binnenkort een messenger halen. Heb zelf al wel wat op het oog maar als iemand tips heeft voor een cleane zwarte hoor ik ze graag.
Porter is ook heel dope, maar buiten mijn pricerange. Tenzij je zo'n steal als doo. hebt.
Visvimquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Heb zelf een Carhartt van matige kwaliteit en een Nike SB die al een stuk beter is.
Wil wel binnenkort een messenger halen. Heb zelf al wel wat op het oog maar als iemand tips heeft voor een cleane zwarte hoor ik ze graag.
Porter is ook heel dope, maar buiten mijn pricerange. Tenzij je zo'n steal als doo. hebt.
Wel lekker dat je 't al binnen hebt. Bij mij is net 't 1e pakket verstuurd terwijl we 't toch ongeveer gelijk besteld hadden...quote:
Sterker nog, het tweede pakket verwacht ik ook morgen al.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef flotser het volgende:
[..]
Wel lekker dat je 't al binnen hebt. Bij mij is net 't 1e pakket verstuurd terwijl we 't toch ongeveer gelijk besteld hadden...
Ach, het is nu ook niet zo dat ik op m'n sokken de straat op moet hequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sterker nog, het tweede pakket verwacht ik ook morgen al.
Zal wel enorm druk zijn daar, misschien dat ze grotere orders of juist kleinere eerst doen.
Waarschijnlijk komt daar nog dure shipping, douanekosten en invoerrechten bij... zo goedkoop als bij bv Cali wordt 't dan nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef Matip het volgende:
iemand met 8,5?
http://shop.kithnyc.com/p(...)-purcell-navy-floral
Al zijn ze bij Cali al wel weg. Als iemand ze gemist heeft is het geen erg slechte deal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:38 schreef flotser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt daar nog dure shipping, douanekosten en invoerrechten bij... zo goedkoop als bij bv Cali wordt 't dan niet
Niks steal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef Atta-boy het volgende:
We moeten hier in Nederland een TNF orange label beginnen
Ik bankroll het wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef Atta-boy het volgende:
We moeten hier in Nederland een TNF orange label beginnen
kickz.comquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:23 schreef Senderious het volgende:
Iemand die weet waar je zwarte Roshe Runs kan kopen?
spartooquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:29 schreef expans het volgende:
Heeft iemand misschien een random sale link voor een paartje high all stars, het liefst crème of anders wit? Zit nu zelf ook ff te kijken.
Was in Engeland ook zo toen ik er woonde. Weet niet hoe dat nu zit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
spartoo
retail is hier (en EU) echt overdreven hoog vergeleken met Azie. Daar betaal ik max 25 euro voor Chucks.
Thank you, toch ¤10 bespaardquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
spartoo
retail is hier (en EU) echt overdreven hoog vergeleken met Azie. Daar betaal ik max 25 euro voor Chucks.
De Streetballs elke week wel een keertje. Die zijn nog te doen omdat ze weliswaar opvallend zijn maar geen accesoires hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef Pauller het volgende:
[..]
Hoe en hoe vaak draag je die JS-schoenen? Gewoon oprechte belangstelling
Draag je die totems alleen met vrienden die je niet vaak ziet? Wat is dat nou weer voor logicaquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De Streetballs elke week wel een keertje. Die zijn nog te doen omdat ze weliswaar opvallend zijn maar geen accesoires hebben.
De totems eigenlijk alleen als ik een avond kroegjes pak met vrienden die ik niet erg vaak zie, tijdens werk zitten de vleugels in de weg. De Camo Bears weet ik niet zeker, nu heb ik ze aan omdat ze net binnen zijn maar ik denk vrij zelden.
Als ik de totems en de camo bears elk twee a drie keer in een maand aan heb is het al veel.
Al verandert het waarschijnlijk als ik in September weer naar school ga hoor.
Geen asian webshop die hierheen verzend? Back then had je Rakuten (JPN) die wel okay was voor non-sneaker related stuff.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
spartoo
Heb het een beetje verkeerd gezegd. Ik draag de totems niet naar de plaatselijke kroeg, maar spreek vrij regelmatig af in Utrecht of een andere stad met wat vrienden uit alle hoeken van het land. Dan draag ik ze o.a.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Draag je die totems alleen met vrienden die je niet vaak ziet? Wat is dat nou weer voor logica
Da's gewoon bonus, als jij ooit op de Zuidpool vast zit met je bootje kun je hulp van mij mooi vergeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef vault_tec het volgende:
Ijsbrekers nodig hebbenIK WIL MIJN CALIROOTS PAKJE FFFUUUUUUU
*ben je gegarandeerd vanquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:37 schreef Atta-boy het volgende:
Rakuten heb je nog steeds en is ook wel ok voor sneaker related stuff. Alleen heb je weer kans op douanekosten
Geen idee wat hij postte maar bij Kith moet je een scan van je ID/paspoort en een bewijs van je woonplaats houden, moet je mailen naar customerservice@kithnyc.com tegelijk met de order.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:34 schreef Sokz het volgende:
Hmm wat was ook alweer nodig / moet je bij de hand hebben als je snel iets bij kith wil kopen? Volgens mij postte basj dat een tijdje geleden.
Mijn 2e pakket is nu ook verstuurd, verwacht 't wel tegelijk binnenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sterker nog, het tweede pakket verwacht ik ook morgen al.
Zal wel enorm druk zijn daar, misschien dat ze grotere orders of juist kleinere eerst doen.
maar had je er voor al een mail gehad dat het shipped was? Heb een mail gehad met shipped maar hij is nog niet packed qqquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:15 schreef flotser het volgende:
[..]
Mijn 2e pakket is nu ook verstuurd, verwacht 't wel tegelijk binnen
Ja, 2 mails gehad, package ID's er bij en niks staat meer op "niet packed". MANIFEST PICKUP staan ze nu op, UPS moet de zooi dus nog ophalenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
maar had je er voor al een mail gehad dat het shipped was? Heb een mail gehad met shipped maar hij is nog niet packed qq
Loop eens een willekeurige sneakers binnenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:23 schreef Senderious het volgende:
Iemand die weet waar je zwarte Roshe Runs kan kopen?
Not sure if digg, beetje rare overloop van voorkant zool naar achterkant niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:31 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Holy crap, deze zijn echt ziek. Het duurt alleen nog even voor ze uitkomen.
Hmm, ik zie er niet echt iets heel raars aan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:37 schreef Valyx het volgende:
[..]
Not sure if digg, beetje rare overloop van voorkant zool naar achterkant niet?
Meer ook hoe je het in godsnaam combineert.. Lijken me alleen goed bij shorts?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De Streetballs elke week wel een keertje. Die zijn nog te doen omdat ze weliswaar opvallend zijn maar geen accesoires hebben.
De totems eigenlijk alleen als ik een avond kroegjes pak met vrienden die ik niet erg vaak zie, tijdens werk zitten de vleugels in de weg. De Camo Bears weet ik niet zeker, nu heb ik ze aan omdat ze net binnen zijn maar ik denk vrij zelden.
Als ik de totems en de camo bears elk twee a drie keer in een maand aan heb is het al veel.
Al verandert het waarschijnlijk als ik in September weer naar school ga hoor.
Verkrachtingen is zeg maar echt mijn ding.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
Dit is ook een manier om janoski's te verkrachten
PostNL is een grap, in Afrika heb je betere bezorgdienstenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef leeroy het volgende:
PostNL loopt echt te fucken zeg, schijnbaar heb ik het pakketje geweigerd en nu is teruggestuurd naar Woei
Waar vind jij altijd die debiele gifjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Janoskis waren sowieso al verkracht door all die whacke cw's.
Air Max Janoski Freequote:Op woensdag 31 juli 2013 18:31 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ik ga in Hong Kong wonen.Als je nog es hulp nodig hebtquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
*ben je gegarandeerd van
Ik ben nu wat dingen die JP only zijn aan het versturen naar een Japans adres die vervolgens het naar mij stuurt als gift met verlaagde waarde. Niet 100% legaal maar we zullen zien. Zou bizar veel schelen (50%).
Die melding krijg je vaker, waarschijnlijk was je de eerste keer niet thuis. Ik zou nog even wachten op een andere bezorgpoging.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef leeroy het volgende:
PostNL loopt echt te fucken zeg, schijnbaar heb ik het pakketje geweigerd en nu is teruggestuurd naar Woei
Echt waar? Wanneer, en voor wat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Haha, ik ga in Hong Kong wonen.Als je nog es hulp nodig hebt
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:31 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, ik blijf ze vergelijken met de HTM releases en die waren dan stiekem zoveel doper...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=43686
Oef ze zijn wel erg tof.
Dat hebben deze ook, alleen zijn ze hier in dezelfde kleuren. Sommige HTMs hadden dat ook, anderen hadden contrast.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die hadden nog die flywires aan de zijkant toch?
Ik mag nu ook zelf met woei uitzoeken hoe ik het nu weer hier krijg.. Goede service enzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
PostNL is een grap, in Afrika heb je betere bezorgdiensten
Ik wacht alweer een week op een pakketje "bezorgdatum nog niet bekend"
Ben benieuwd, ik denk toch dat ze het terug naar Woei hebben gestuurd. Normaal krijg je een briefje met blablabla erop toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Die melding krijg je vaker, waarschijnlijk was je de eerste keer niet thuis. Ik zou nog even wachten op een andere bezorgpoging.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Aw yeah, Yahoo jp! gesniped:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het inmiddels al met een paar pakketjes gehad die ik zelf verstuurd had. Ik volg ze met mijn PostNl acc. Enfin, terugkomend probleem ik zou nog even afwachten. Schijnt een kronkel in het systeem te zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:15 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik denk toch dat ze het terug naar Woei hebben gestuurd. Normaal krijg je een briefje met blablabla erop toch?
De racer kan in sommige CWs nog wel, maar veel van de flyknit releases boeien me inderdaad voor geen meter. HTMs hebben het verpest voor mequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:17 schreef doo. het volgende:
Ik begrijp al die flyknit multicolors niet, sowieso is de flyknit racer een lelijk model.
Enige dope flyknits zijn de HTM's. punt, uit.
De racer is super licht en vind em zeker lekker zo in de zomer. Alleen loopt de zool aan de achterkant aan de buitenkant een beetje omhoog en daardoor loop ik altijd een beetje vaag wanneer ik de schoen net aan heb. Voor de rest zeker oké.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:17 schreef doo. het volgende:
Ik begrijp al die flyknit multicolors niet, sowieso is de flyknit racer een lelijk model.
Enige dope flyknits zijn de HTM's. punt, uit.
Werk zoeken, met et vrouwtje. 22ste aug vliegen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Echt waar? Wanneer, en voor wat?
Werk zoeken? Lijkt me nog best lastig? Enfin, fijne stad, mooie onderneming!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Werk zoeken, met et vrouwtje. 22ste aug vliegen.
Joah, wel veel vacatures, maar lastig tussen komen. We kunnen het 5/9 maanden uithouden, en mocht het niet lukken dan is het een prima vakantie geweest, en gaan we hier in NL beginnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Werk zoeken? Lijkt me nog best lastig? Enfin, fijne stad, mooie onderneming!
Toe maar, succes. Als je nog werk nodig hebt mag je best voor mij pakket service spelen haha. Heb de afgelopen 2 maanden 1200 euro kunnen afdragen aan VAT+ Belasting. Ieder pakketje wat door het maas glipt is een overwinning in mijn boek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Werk zoeken, met et vrouwtje. 22ste aug vliegen.
Zijn die veters echt roze of is 't grijs maar als je er een foto van maakt wordt 't roze?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:20 schreef Divje het volgende:
Van Cali, vanmorgen om 12.05 dit binnen gekregen:
[ afbeelding ]
lol, nevermind die vandals in de achtergrond![]()
![]()
Grijs, foto vertekend een beetje..quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef flotser het volgende:
[..]
Zijn die veters echt roze of is 't grijs maar als je er een foto van maakt wordt 't roze?
Mohohoohhhquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef xSanjay het volgende:
Die Flyknit racer milan/london editie waren pas brute multi colours:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon shorts meestal ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:52 schreef Pauller het volgende:
[..]
Meer ook hoe je het in godsnaam combineert.. Lijken me alleen goed bij shorts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |