Nou ja, dat heb ik dus ook.... volgens mij zou ik haar volledig aan de borst kunnen hebben, als ze alles live dronk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef Phaidra het volgende:
Oh ik vond / vind kv ook geen vergif hoor, maar omdat mijn productie bij tijd en wijlen al problematisch was, wilde ik liever alles bv geven. Veel te bang dat het negatieve gevolgen zou hebben...
Dat mag hier ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry voor deze enorme stortvloed aan frustraties weer, maar het valt me gewoon zwaar nu ik weer werk
Achteraf denk ik eigenlijk dat het niet zo'n vaart zou lopen. De stress die al dat sprokkelen veroorzaakte, had waarschijnlijk net zoveel invloed als 100ml extra kv zo nu en dan. Maar als je er middenin zit is te gewoon moeilijk. Je weet het niet zeker, en het risico wil je liever niet lopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb ik dus ook.... volgens mij zou ik haar volledig aan de borst kunnen hebben, als ze alles live dronk.
Ik ben ook wel minimaal 30 minuten bezig hoor. Ik heb dan wel zelf de sleutel en het hok is 3 stappen van m'n werkplek (bij wijze van).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
Heb vandeweek op mn werk ook zitten huilen trouwens; ik heb tot nu toe elke dag de kolfpauzes door een leidinggevende in mn rooster moeten laten zetten (komt helaas echt zo precies), en nu trof ik de bitch van de afdeling, die eerst al snibbig begon dat ik dat direct bij aankomst had moeten regelen, en blablabla... toen zei ze dat ze het zou invoeren, en of 20 minuten voldoende was. Ik gaf aan dat ik 30 minuten nodig heb, en toen was haar reactie opgetrokken wenkbrauwen en de opmerking "Gaat niet zo goed dan?"![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat je verdomme geen flikker aan!
Later bedacht ik me dat het misschien gewoon geïnteresseerd bedoeld was, maar ik voelde me echt in de hoek gezet, en begon alles uit te leggen, dat ik eerst naar de receptie moet om de sleutel te halen, en ook na die tijd alles nog moet afspoelen enzo....en dat het inderdaad nogal wat moeite kost.
Maar je zegt toch dat E. genoeg kan drinken als je thuis bent met haar? Dan maakt je lichaam wel voldoende aan, maar krijg je het er moeilijk uit met een kolf. Dat komt vaker voorquote:Op woensdag 31 juli 2013 05:11 schreef LadyBlack het volgende:
Het kan verkeren he XM... raar dat het zo'n verschil kan zijn.
Ik kan echt razend worden nu als ik dingen lees als 'je lichaam maakt precies voldoende melk aan voor je kindje', en jij zult dat misschien hebben bij zinnen over aan de borst drinken. Stomme biologie
Maar ik zou idd eens kijken of ze het in een ziekenhuis willen hebben
Het was juist gisteren thuis bij papa... De afgelopen twee weken bij het wennen op het kdv ging het juist wel goed met de flesjes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Shandaly, niet gewoon even wennen op het kdv? Anders vragen of ze vaker kleinere flesjes willen aanbieden? Werkte hier wel.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Een megavoorraad is niet zo erg toch. Het geeft je ook de mogelijkheid nog steeds bv te geven als jij allang gestopt met kolven bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |