abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129526133
Oh ik vond / vind kv ook geen vergif hoor, maar omdat mijn productie bij tijd en wijlen al problematisch was, wilde ik liever alles bv geven. Veel te bang dat het negatieve gevolgen zou hebben...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129526596
Ik haal ook echt niet genoeg bij elkaar LB. 's Avonds nog extra kolven thuis levert amper wat op, 40cc uit beide borsten samen. Dat schiet niet op. Idd omdat ze zelf zo vaak komt om voeding aan de borst.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:58:17 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129526663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef Phaidra het volgende:
Oh ik vond / vind kv ook geen vergif hoor, maar omdat mijn productie bij tijd en wijlen al problematisch was, wilde ik liever alles bv geven. Veel te bang dat het negatieve gevolgen zou hebben...
Nou ja, dat heb ik dus ook.... volgens mij zou ik haar volledig aan de borst kunnen hebben, als ze alles live dronk. :{
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:02:11 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129526879
Heb vandeweek op mn werk ook zitten huilen trouwens; ik heb tot nu toe elke dag de kolfpauzes door een leidinggevende in mn rooster moeten laten zetten (komt helaas echt zo precies), en nu trof ik de bitch van de afdeling, die eerst al snibbig begon dat ik dat direct bij aankomst had moeten regelen, en blablabla... toen zei ze dat ze het zou invoeren, en of 20 minuten voldoende was. Ik gaf aan dat ik 30 minuten nodig heb, en toen was haar reactie opgetrokken wenkbrauwen en de opmerking "Gaat niet zo goed dan?"

:? :o :{ ;( :'( Dat gaat je verdomme geen flikker aan!

Later bedacht ik me dat het misschien gewoon geïnteresseerd bedoeld was, maar ik voelde me echt in de hoek gezet, en begon alles uit te leggen, dat ik eerst naar de receptie moet om de sleutel te halen, en ook na die tijd alles nog moet afspoelen enzo....en dat het inderdaad nogal wat moeite kost. -O-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:04:39 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129527010
Sorry voor deze enorme stortvloed aan frustraties weer, maar het valt me gewoon zwaar nu ik weer werk :{
pi_129527184
Frustraties mag je hier kwijt. Niet fijn als het niet zo lekker loopt. Hopelijk krijg je gauw je productie weer omhoog. :*
pi_129527579
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry voor deze enorme stortvloed aan frustraties weer, maar het valt me gewoon zwaar nu ik weer werk :{
Dat mag hier ook :*. Rot ook dat het op zo'n manier moet op je werk. Kan me voorstellen dat je dan ook niet echt ontspannen zit.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129527738
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou ja, dat heb ik dus ook.... volgens mij zou ik haar volledig aan de borst kunnen hebben, als ze alles live dronk. :{
Achteraf denk ik eigenlijk dat het niet zo'n vaart zou lopen. De stress die al dat sprokkelen veroorzaakte, had waarschijnlijk net zoveel invloed als 100ml extra kv zo nu en dan. Maar als je er middenin zit is te gewoon moeilijk. Je weet het niet zeker, en het risico wil je liever niet lopen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:30:13 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129528120
Ja, nou inderdaad... weinig bevorderlijk.

Heb net nog maar even gekolfd, dat leverde me een krappe 40cc op :') Morgen maar lekker mn meisje veel laten drinken, en donderdag even overleggen met de leidsters.
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:22:17 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129530149
Och LB :* woonde je nou maar naast de deur, dan had je zo een lading van me kunnen krijgen als je dat zou willen.

Zit ik wel eens aan te denken, ik kolf ca. 100-150 cc meer dan dat Noor drinkt. Ik ga het straks toch meegeven op het kdv, maar ja ik kolf ondertussen weer net zoveel bij. Ik weet niet meer waar ik het moet laten en weggooien is voor mij geen optie... En minder kolven wordt lastig, ik kolf nu 5x per dag: in de nacht, ochtend, middag, rond etenstijd en vlak voor het naar bed gaan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:24:43 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129530216
Quote ipv edit
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 31 juli 2013 @ 04:19:20 #222
381212 Gulara
From the future
pi_129533083
XM kun je het niet doneren?

LB klinkt stressvol. :*

Mineola hoe is de nacht gegaan?
  woensdag 31 juli 2013 @ 05:11:19 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129533162
Het kan verkeren he XM... raar dat het zo'n verschil kan zijn.

Ik kan echt razend worden nu als ik dingen lees als 'je lichaam maakt precies voldoende melk aan voor je kindje', en jij zult dat misschien hebben bij zinnen over aan de borst drinken. Stomme biologie :{w

Maar ik zou idd eens kijken of ze het in een ziekenhuis willen hebben :Y
  woensdag 31 juli 2013 @ 06:42:34 #224
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129533286
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
Heb vandeweek op mn werk ook zitten huilen trouwens; ik heb tot nu toe elke dag de kolfpauzes door een leidinggevende in mn rooster moeten laten zetten (komt helaas echt zo precies), en nu trof ik de bitch van de afdeling, die eerst al snibbig begon dat ik dat direct bij aankomst had moeten regelen, en blablabla... toen zei ze dat ze het zou invoeren, en of 20 minuten voldoende was. Ik gaf aan dat ik 30 minuten nodig heb, en toen was haar reactie opgetrokken wenkbrauwen en de opmerking "Gaat niet zo goed dan?"

:? :o :{ ;( :'( Dat gaat je verdomme geen flikker aan!

Later bedacht ik me dat het misschien gewoon geïnteresseerd bedoeld was, maar ik voelde me echt in de hoek gezet, en begon alles uit te leggen, dat ik eerst naar de receptie moet om de sleutel te halen, en ook na die tijd alles nog moet afspoelen enzo....en dat het inderdaad nogal wat moeite kost. -O-
Ik ben ook wel minimaal 30 minuten bezig hoor. Ik heb dan wel zelf de sleutel en het hok is 3 stappen van m'n werkplek (bij wijze van).

Kut dat het zo gaat. Ik had gister ook maar 230 cc en hij drinkt 2x 180 of 200. Maar in de ochtend heb je het meeste melk, dus ik kolf de rest erbij als alles nog in dromenland ligt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_129533394
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 05:11 schreef LadyBlack het volgende:
Het kan verkeren he XM... raar dat het zo'n verschil kan zijn.

Ik kan echt razend worden nu als ik dingen lees als 'je lichaam maakt precies voldoende melk aan voor je kindje', en jij zult dat misschien hebben bij zinnen over aan de borst drinken. Stomme biologie :{w

Maar ik zou idd eens kijken of ze het in een ziekenhuis willen hebben :Y
Maar je zegt toch dat E. genoeg kan drinken als je thuis bent met haar? Dan maakt je lichaam wel voldoende aan, maar krijg je het er moeilijk uit met een kolf. Dat komt vaker voor :Y.

Een kwart van mijn werktijd had ik ook echt wel nodig toen ik nog 3x kolfde! Ik deed er vaak 30-40 min over. Heel af en toe deed ik een kleine clusterkolfsessie rond lunchtijd (2e X kolven op de dag). Dan deed ik 15 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven. Hielp wel goed als ik merkte dat ik al een paar dagen op te weinig uitkwam.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129533413
XM, kun je dan niet een kolfbeurt laten vallen?
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:11:27 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129533776
Phaidra en Tico, bedankt! Misschien dus toch maar wat meer tijd ervoor nemen. :{ Kan me daar niet op verheugen... er is toch weinig begrip voor. Maar heb binnenkort gesprek met mn leidinggevende, dan kaart ik het wel aan.

Het helpt ook niet dat ik de enige ben van het hele callcenter die kolft. Vind het tamelijk ongelooflijk.

XM, ik zat ook te denken; waarom laat je die nachtelijke kolfsessie niet juist vallen? Scheelt je zoveel slaap!
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:36:22 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129534028
Ik kolf dan het meest en ik weet niet of m'n boobs het een goed idee vinden om van 23:00 tot in de ochtend niet geleegd te worden. Ik heb het al teruggebracht van 8 sessies naar 5 op een dag...
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:50:32 #229
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129534198
LB, ik kolf ook bij lange na niet genoeg terwijl ze het live aan borst net niet redden. Het is echt zo'n verschil met kolven en live drinken. En zeker als je net weer begint met werken is het echt zoeken.

Ik had trouwens wel 45 minuten nodig om te kolven, inclusief heen en weer lopen, spulletjes klaarzetten, opruimen en schoonmaken. Kolfde ook echt wel 30 minuten (15 minuten, 5 minuten pauze en dan weer 10 minuten).

Ik merkte het verschil vooral toen ik na die maand weer thuis kwam te zitten. Werk kan in combinatie met bv gewoon echt klote zijn. Maar stress is echt funest voor je productie he!

:*
pi_129534442
Over kolven, ik kolf nu elke dag een keer tussen de ochtendvoedingen in. Om voorraad op te bouwen en straks, als ik weer moet werken, een iets hogere productie te hebben zodat ik hopelijk in de buurt van wat ik nodig heb te komen.
Nou kolf ik normaal zo'n 70-110 ml, maar vandaag was het maar 40 en na pasteuriseren (want spruw) bleef er maar 30 ml over...
Hopelijk trekt het morgen weer bij, anders misschien maar even extra drink- en kolfmomenten in gaan lassen.
Kan spruw voor een dip zorgen?

Stiekem maar ik me wel een beetje zorgen. Bij mijn oudste kreeg ik rond deze tijd zo'n productierijp, dat hij uiteindelijk zelfs is afgevallen en ik na vier maanden gestopt ben met bv. Ik hoop dat dat dit keer niet gaat gebeuren!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_129534902
Goed nieuws hier: hij heeft vannacht na wat aandringen weer bij me gedronken! Meneertje nam in eerste instantie genoegen met zn speen (ik had m wel eerst aangelegd maar hij wilde niet), maar dat was toch niet genoeg, hij wilde daarna toch wel drinken. Dus *O* *O* *O* Het troost trouwens best wel heel erg lastig zonder de borst! :X

Vanmorgen wilde hij niet drinken, maar het was in elk geval geen groots protest. Hij was ondanks donkere kamer alweer te druk met andere dingen: joehoe, wakker! Hoog tijd om alles te ontdekken! Heel even liggen bij mama kon nog net. zolang ik een liedje zong maar daarna moest er Rechtop Gezeten worden en het liefst op de grond en weg. Goed, pap dan maar als ontbijt :D

Ik ben hier al érg blij mee, maar ik hoop stiekem wel dat de interesse ook overdag weer terugkomt, en kan ik in elk geval de ochtend- en avondvoeding nog een tijdje kan doen. Hopelijk is het tijdelijk en heeft het gewoon te maken met een sprong in zijn ontwikkeling. Niet in het minst omdat mijn voorraad er zo als een idioot doorheen gaat :X Met alleen kolven is het niet bij te houden wat hij drinkt. Daarbij is bv ook een soort van vloeibaar goud (zoals mijn man zo treffend zei). Je geeft sneller een extra flesje fv omdat het niet zo zonde is als je het weg moet gooien. Bij bv wil je steeds zeker weten dat hij het ook gaat drinken.

Op het kdv hadden ze ook al het idee dat hij midden in een ontwikkeling zat, hij is heel anders dan normaal. Zo wil hij daar nu vooral in zn eentje in de box liggen (veilig) en niet met de andere kindjes op de vloer. Grappig, thuis wil hij juist alleen maar op de vloer en overal op klimmen.
pi_129534993
Ik ben sinds gisteren ook weer aan het werk en dus aan het kolven. Het gaat vooralsnog prima. Mooie ruimte hier, maar ben niet de enige dus er zit wel een beetje tijdsdruk op dat ik op een bepaalde tijd klaar moet zijn.
Femke heeft gisteren helaas haar flesjes wel maar half opgedronken, en ook gisteravond niet echt veel ingehaald, dus ik hoop maar dat dat goed gaat...
pi_129535020
Mineola, wat fijn! En troosten zonder borst is zeker lastig, ik zou het niet eens kunnen denk ik :@
pi_129535052
XM, je zou ook kunnen proberen om de nachtelijke sessie steeds iets later te doen? Zo wennen je borsten aan meer tijd ertussen. Als het goed is zou je dat bij de opbrengst 's ochtend moeten merken, die wordt dan ook hoger.
Maar als jij het prima vindt zo lekker laten toch? Een megavoorraad is niet zo erg toch. Het geeft je ook de mogelijkheid nog steeds bv te geven als jij allang gestopt met kolven bent.

LB, mijne dronk in zn eerste maanden kdv ook 3x180 ml. Redde ik net met 3x kolven, maar ik had ook echt wel een half uur per keer nodig. Scheelde dat ik net als Tico zelf de sleutel had en het kolfhok drie stappen lopen is. Maar hij was 'al' vijf maanden toen ik weer ging werken, dus we gingen relatief snel naar bijvoeding en met zeven maanden was het nog maar 2x 180. Het was tot deze week zelfs maar 1x180, maar gister dronk hij opeens weer 320.

Shandaly, niet gewoon even wennen op het kdv? Anders vragen of ze vaker kleinere flesjes willen aanbieden? Werkte hier wel.
pi_129535055
Fijn Mineola! *O*
pi_129535166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Shandaly, niet gewoon even wennen op het kdv? Anders vragen of ze vaker kleinere flesjes willen aanbieden? Werkte hier wel.
Het was juist gisteren thuis bij papa... De afgelopen twee weken bij het wennen op het kdv ging het juist wel goed met de flesjes.

Heb trouwens een enorm verschil in opbrengst tussen beide borsten. Links geeft bijna twee, soms drie keer zoveel als rechts... Zou dat bij live-voedingen ook zo zijn?
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:54:29 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129535328
Ik denk het wel. J drinkt meestal rechts (waar het meeste uit komt) en daar heeft ze dan genoeg aan. Als ik haar links laat drinken dat heeft ze daar niet genoeg aan. D haalt uit elke borst hetzelfde ongeveer en heeft daar niet altijd genoeg aan. Maar die heeft geen geduld om te wachten op een volgende tsr. Volgens mij drinkt zij eigenlijk liever uit een flesje.
pi_129535366
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Een megavoorraad is niet zo erg toch. Het geeft je ook de mogelijkheid nog steeds bv te geven als jij allang gestopt met kolven bent.

En dit inderdaad. :)
pi_129535888
Mineola, fijn!!!

XM, als je langer dan 6 uur tussen de voedingen hebt zitten, dacht ik dat je lichaam een seintje afgeeft om minder melk te produceren. Daar zou ik toch nog even voor waken. Anderzijds zijn er ook baby´s die met 8 weken doorslapen bij bv, dan zit er ook langer tussen. Toen mijn uk even doorsliep rond de 3 maanden, kon ik zelf rond 5 uur opstaan voor een droomvoeding of een kolfsessie, want dan had ik echt enorme stuwing.

En als je een losse vriezer hebt (temp. van -20) dan kan je bv een jaar lang bewaren. Ik denk erover om binnenkort te stoppen met kolven, maar ik heb nog wel ruim 5 liter in voorraad. Kan hij nog even bv drinken op het kdv.

En nu ga ik uitzoeken waarom mijn laptop opeens besloten heeft om mijn toetsenbord om te gooien. Al mijn leestekens door de war van het ene op het andere moment }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:20:09 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129535962
even opnieuw opstarten werkt hier altijd wel

Als dat zou ook nog een optie zijn. Om de wekker weer 's nachts te zetten om te kolven. Maar ik denk dat ik dat niet ga trekken op de lange termijn. Misschien klinkt dat als er niet alles voor willen doen maar dan vind ik dat ene flesje kv ook niet zo erg. Klinkt misschien als vloeken in de kerk maar ben bang dat ik het anders ook niet ga trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')