abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juli 2013 @ 18:05:07 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129438309
Google eens op clusterkolven! Heeft mijn productie goed gedaan :Y. Ik zit inmiddels met een uitpuilende vriezer. Ik zou het niet erg vinden als ik ietsjes minder zou kolven over de dag, maar heb al drie kolfbeurten geminderd per dag en m'n opbrengst blijft hetzelfde. Had ik dat eerder geweten zeg :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129443453
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:50 schreef WupWup het volgende:
Je kunt je nichtje prima voeden.
Ik denk dat mijn zusje het daar niet mee eens zou zijn geweest ;). Zou ik zelf ook nietfijn vinden, dus het was gewoon een interessevraag.

Davinia wat een leuke blogpost! Nog gefeliciteerd met 42 maanden bv *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 28 juli 2013 @ 20:31:32 #103
30252 Soempie
Procreating
pi_129443510
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 08:54 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, Juud en LE wat een mooie curves.

Misschien een gekke vraag maar ik houd nu mijn nichtje weleens vast en als ze honger heeft zoekt ze bij mij, mijn zus geeft ook bv. Nu vroeg ik me 2 dingen af, wat als ik haar zou voeden, mijn melk is toch niet geschikt of wel? En zoeken kv kindjes eigenlijk ook de borst of hoe snel verliezen ze zo een reflex?
Hoe bedoel je precies het 'zoeken'? De rooting reflex (als je een wangetje of lip aanraakt met vinger of tepel/ speen, dan draait de baby het hoofdje, mond gaat open en het zuigen begint) verdwijnt rond de 9 maanden (studieboek). Volgens verschillende stukken op internet verdwijnt de reflex eerder (4 maanden). Ze geven aan dat het daarna een bewuste reactie is.

Dat was bij M. ook gewoon zo, maar dan met de fles. M. heeft verder nooit omhoog gekropen naar m'n borst, of iets dergelijks. Zoiets lees je ook wel bij baby's? Ik weet niet of je dat bedoelt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129443539
Wow XM! Wat een nette productie!

Ik heb geen idee hoeveel Nin nu drinkt, ik kolf alleen nog als het echt nodig is. Na enkel alle voedingen kolven 8 weken lang, heb ik het er eigenlijk wel een beetje mee gehad :@ Dus als ze bij twee voedingen achter elkaar 1 borst minder/nauwelijks drinkt, dan kolf ik die voor de zekerheid na. En als ze lang tussen 2 voedingen laat en dan maar 1 borst wil, dan kolf ik de ander ook. Maar dat komt eigenlijk nauwelijks voor. Ik kolf dan 40-80cc. denk ik en ik heb weer een (klein) voorraadje in de vriezer inmiddels. Ik ben nu eigenlijk veel te blij dat ze wel aan de borst drinkt, dat ze voorlopig niet zomaar een fles zal krijgen!

LB, ik las op borstvoeding.com dat groene poep kan komen doordat ze overgevoelig is voor iets dat jij hebt gegeten. En verder heb ik vernomen dat groene poep ook kan komen doordat je kindje het koud heeft. Dat kan natuurlijk ook met het mooie weer, dat ze toch net te koud gekleed is (geweest) misschien?! Maar ik las in het andere topic ook dat ze misschien een virusje oid heeft, dat is ook een goede reden voor groene poep natuurlijk!

Davinia, mooie post O+ Ik heb hem voorgelezen aan mijn lief! Wie weet hebben wij dat hier ook t.z.t.!

Prachtige curves voor Kyara en L-E O+ Jullie kunnen trots zijn op jullie kleintjes en jullie zelf!!!
pi_129447543
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies het 'zoeken'? De rooting reflex (als je een wangetje of lip aanraakt met vinger of tepel/ speen, dan draait de baby het hoofdje, mond gaat open en het zuigen begint) verdwijnt rond de 9 maanden (studieboek). Volgens verschillende stukken op internet verdwijnt de reflex eerder (4 maanden). Ze geven aan dat het daarna een bewuste reactie is.

Dat was bij M. ook gewoon zo, maar dan met de fles. M. heeft verder nooit omhoog gekropen naar m'n borst, of iets dergelijks. Zoiets lees je ook wel bij baby's? Ik weet niet of je dat bedoelt.
Otje ging toen ze klein was echt heel actief/ doelgericht je borst (en dan niet alleen de borst an sich, maar ook al in de buurt van de borst) "afsnuffelen" (geen idee hoe ik het moet noemen) op zoek naar de tepel. Bij mijn schoonzusje deed ze het ook. Die hapreflex is er ook inderdaad, maar die is heel anders. Ze deed het alleen toen ze heel klein was, tot en maand of twee denk ik.
pi_129447632
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:15 schreef LadyBlack het volgende:

Kan jouw productie het aan om minder vaak of minder lang te kolven?
Ik hoop het. Ik had het de afgelopen weken al teruggebracht naar twee i.p.v. drie keer, en dat lijkt vooralsnog geen probleem te zijn.
pi_129447706
Klopt, hier ook. Als ze melk rook ging ze echt heel wild zoeken, en hijgen en met hoofd heen en weer bewegen O+ zo lief!! *;
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:56:56 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129447778
E had de eerste weken een blik bij het aanhappen die wij de Borstzilla-blik noemden _O- bloedjefanatiek! O+

En hijgen en heel wild met dr hoofd bewegen inderdaad :Y
pi_129447858
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef bitterend het volgende:
Klopt, hier ook. Als ze melk rook ging ze echt heel wild zoeken, en hijgen en met hoofd heen en weer bewegen O+ zo lief!! *;
Dat ruiken hoefde hier niet eens, de laatste borstvoedingspoging van schoonzus was een kleine tien jaar geleden. :D
pi_129447862
Dankje xm, klinkt goed. Ga nu gelijk mijn research doen!
pi_129447901
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat ruiken hoefde hier niet eens, de laatste borstvoedingspoging van schoonzus was een kleine tien jaar geleden. :D
:D

Ik had het idee hier dat het kwam omdat ze mij/mijn melk rook...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129447953
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik had het idee hier dat het kwam omdat ze mij/mijn melk rook...
Dat dacht ik tot dat moment ook. Ze lag een beetje te dutten bij schoonzus op haar borst en zette het ineens op een snuffelen. :D O+ O+
  zondag 28 juli 2013 @ 22:11:57 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129448511
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
E had de eerste weken een blik bij het aanhappen die wij de Borstzilla-blik noemden _O- bloedjefanatiek! O+

En hijgen en heel wild met dr hoofd bewegen inderdaad :Y
En kwijlen, althans dat doet Noor wel :'). Maar eenmaal aan de borst hetzelfde beeld. Onrustig en weinig efficiënt drinken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 28 juli 2013 @ 22:22:44 #114
30252 Soempie
Procreating
pi_129449111
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Otje ging toen ze klein was echt heel actief/ doelgericht je borst (en dan niet alleen de borst an sich, maar ook al in de buurt van de borst) "afsnuffelen" (geen idee hoe ik het moet noemen) op zoek naar de tepel. Bij mijn schoonzusje deed ze het ook. Die hapreflex is er ook inderdaad, maar die is heel anders. Ze deed het alleen toen ze heel klein was, tot en maand of twee denk ik.
O+

Ah, ik dacht al dat Tinu iets anders bedoelde. Dat heeft M. nooit zo gedaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129449530
Nin doet ook dat schudden met d'r hoofd om de tepel te pakken te krijgen :D

Wat ik altijd zo stom vind is als mensen dan zeggen 'oh kijk, ze is op zoek naar melk, ze wil drinken' als ze ergens in de buurt van een borst 'rondsnuffelt', en dan tegen haar 'ik heb niks voor je hoor, daarvoor moet je bij je moeder wezen' (wezen :') ja)..... echt seriously... Zijn altijd dezelfde (loze) mensen die dat doen. En dan denk ik elke keer 'ja tuurlijk alsof ze van jou zou willen drinken'...
pi_129449622
haha bellelena, precies mijn reactie :@
pi_129449740

Ik dacht eerst nog even dat het misschien mijn frustratie was, omdat ze eerst niet zo goed aan mijn borst kon drinken ;) maar ik heb het nu nog steeds, en ook herkenning dus :D
pi_129450186
Oh die reacties kreeg ik ook vaak! ik zei dan, ze wil gewoon haar mama! :6 O+ en ze was inderdaad stil in mijn armen *;
  zondag 28 juli 2013 @ 22:44:20 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129450357
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

O+

Ah, ik dacht al dat Tinu iets anders bedoelde. Dat heeft M. nooit zo gedaan.
De meisjes deden dat ook, ook bij mijn man en bij oma. M heeft dat ook nooit gedaan inderdaad.
  zondag 28 juli 2013 @ 22:45:20 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129450415
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef bitterend het volgende:
Oh die reacties kreeg ik ook vaak! ik zei dan, ze wil gewoon haar mama! :6 O+ en ze was inderdaad stil in mijn armen *;
Snif snif, hey het stinkt hier..... Ik wil mijn mama!
pi_129450452
_O-
Mijn kleine zoekert :D
pi_129450475
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef bitterend het volgende:
*;
pi_129450570
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ja zoiets als Ophelia beschrijft was het idd: een soort snuffelen en als ze in mijn armen lag ter hoogte van mijn borst ook de mond open doen tegen mijn t-shirt aan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129462650
Nu bijna een week bezig met het koemelkvrij dieet, en al drie kilo afgevallen.. Niet tof, dat kan ik helemaal niet hebben, maar ik kan er niet tegenop eten blijkbaar. Ik baal :(
  maandag 29 juli 2013 @ 12:32:32 #125
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129465581
Balen L-E, merk je wel verschil voor je L?

Iemand trouwens ervaring met de levertijd van Drommels? Ben al ruim 2 weken aan het wachten op mijn bestelling. Of ben ik te verwend dat ik dat lang vind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')