Het was juist gisteren thuis bij papa... De afgelopen twee weken bij het wennen op het kdv ging het juist wel goed met de flesjes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Shandaly, niet gewoon even wennen op het kdv? Anders vragen of ze vaker kleinere flesjes willen aanbieden? Werkte hier wel.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Een megavoorraad is niet zo erg toch. Het geeft je ook de mogelijkheid nog steeds bv te geven als jij allang gestopt met kolven bent.
Control en shift tegelijk doen Phaidra!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:17 schreef Phaidra het volgende:
Mineola, fijn!!!
XM, als je langer dan 6 uur tussen de voedingen hebt zitten, dacht ik dat je lichaam een seintje afgeeft om minder melk te produceren. Daar zou ik toch nog even voor waken. Anderzijds zijn er ook baby´s die met 8 weken doorslapen bij bv, dan zit er ook langer tussen. Toen mijn uk even doorsliep rond de 3 maanden, kon ik zelf rond 5 uur opstaan voor een droomvoeding of een kolfsessie, want dan had ik echt enorme stuwing.
En als je een losse vriezer hebt (temp. van -20) dan kan je bv een jaar lang bewaren. Ik denk erover om binnenkort te stoppen met kolven, maar ik heb nog wel ruim 5 liter in voorraad. Kan hij nog even bv drinken op het kdv.
En nu ga ik uitzoeken waarom mijn laptop opeens besloten heeft om mijn toetsenbord om te gooien. Al mijn leestekens door de war van het ene op het andere moment
Ik kreeg ook al een DM met deze tip en het werkte!! *blij* Nu staat niets me in de weg om weer aan het werk te gaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Control en shift tegelijk doen Phaidra!
Ben jij gek, ik zeg groot gelijk hoor! Jouw dagen en nachten zijn volgens mij zwaar genoeg!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef Kyara het volgende:
even opnieuw opstarten werkt hier altijd wel
Als dat zou ook nog een optie zijn. Om de wekker weer 's nachts te zetten om te kolven. Maar ik denk dat ik dat niet ga trekken op de lange termijn. Misschien klinkt dat als er niet alles voor willen doen maar dan vind ik dat ene flesje kv ook niet zo erg. Klinkt misschien als vloeken in de kerk maar ben bang dat ik het anders ook niet ga trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |