quote:
Enfin, trio's zoek je niet. Die gebeuren. Ga daar gewoon lol hebben, lekker sociaal doen met mensen, lekker flirten en de sloerie uithangen. Op het juiste moment als ' grapje' 'anders ga je met ons mee naar de tent' eruit flappen heeft nog het meeste succes. Maar dat werkt alleen als zulk stout en grapjesmakend gedrag in je aard ligt. Zoals ik al zei; ze gebeuren.
Random op wijven aflopen en vragen of ze een trio willen werkt niet.
Enfin, bereid je er maar op voor dat je geen trio gaat krijgen op sziget. Trio's groeien niet aan bomen.
Ik denk dat je elke avond dat wijf gaat palen.
Je hebt jezelf een beetje vastgezet.... zij wil jou elke avond palen. En as jij met andere wijven gaat palen heb je waarschijnlijk ruzie. Hell, dikke kans dat als jullie daar zijn ze als puntje bij paaltje komt toch te jaloers is voor een trio!
Ja maar ze heeft het gezegd dat ze het wil. Ze is ook een keer verliefd geweest op een meisje vertelde ze.
We zullen zeker gaan neuken maar ik zal niet accepteren dat er geen ander meisje bij komt! Ik vind samen slapen ook al best, sowieso ben ik gaar als ik elke dag moet neuken. Dus dat zal sowieso om de dag worden (even dagen bijvoorbeeld).
Maar ik ga van de week met haar nog even afspreken in de stad en dan zal ik het er nog eens over hebben. Zit bijna te denken om een contractje (jaja daar issie dan) op te stellen maar dat gaat wat ver nietwaar

.