abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2013 @ 08:12:46 #26
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_129396354
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juli 2013 18:13 schreef Djeez het volgende:
MVV-trio is alleen leuk als de dames ook met elkaar gaan spelen. Anders moet je als man wel van erg goede huize komen wil je ze beiden vermaken
Dit.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zondag 28 juli 2013 @ 19:04:56 #27
408350 NowOfMost
Make the most of now!
pi_129440043
quote:
Enfin, trio's zoek je niet. Die gebeuren. Ga daar gewoon lol hebben, lekker sociaal doen met mensen, lekker flirten en de sloerie uithangen. Op het juiste moment als ' grapje' 'anders ga je met ons mee naar de tent' eruit flappen heeft nog het meeste succes. Maar dat werkt alleen als zulk stout en grapjesmakend gedrag in je aard ligt. Zoals ik al zei; ze gebeuren.
Random op wijven aflopen en vragen of ze een trio willen werkt niet.

Enfin, bereid je er maar op voor dat je geen trio gaat krijgen op sziget. Trio's groeien niet aan bomen.

Ik denk dat je elke avond dat wijf gaat palen.
Je hebt jezelf een beetje vastgezet.... zij wil jou elke avond palen. En as jij met andere wijven gaat palen heb je waarschijnlijk ruzie. Hell, dikke kans dat als jullie daar zijn ze als puntje bij paaltje komt toch te jaloers is voor een trio!
Ja maar ze heeft het gezegd dat ze het wil. Ze is ook een keer verliefd geweest op een meisje vertelde ze.

We zullen zeker gaan neuken maar ik zal niet accepteren dat er geen ander meisje bij komt! Ik vind samen slapen ook al best, sowieso ben ik gaar als ik elke dag moet neuken. Dus dat zal sowieso om de dag worden (even dagen bijvoorbeeld).

Maar ik ga van de week met haar nog even afspreken in de stad en dan zal ik het er nog eens over hebben. Zit bijna te denken om een contractje (jaja daar issie dan) op te stellen maar dat gaat wat ver nietwaar :) .
pi_129440186
3/10. Ging een tijdje goed maar dat contract verhaal was net over the top en wellicht wat te vroeg.
Conscience do cost.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:49:49 #29
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_129468017
heb je wel is die film Hostel gezien ts?
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_130230855
Even ongegeneerd nieuwsgierig.
Sziget is ondertussen al weer een weekje voorbij

Hoe is het afgelopen, TS?
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:13:00 #31
27929 piere
doe mij maar bier
pi_130231624
Dit klinkt allemaal erg ingewikkeld!
fok you ja!
pi_130234597
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:04 schreef NowOfMost het volgende:

[..]

Ja maar ze heeft het gezegd dat ze het wil. Ze is ook een keer verliefd geweest op een meisje vertelde ze.

We zullen zeker gaan neuken maar ik zal niet accepteren dat er geen ander meisje bij komt! Ik vind samen slapen ook al best, sowieso ben ik gaar als ik elke dag moet neuken. Dus dat zal sowieso om de dag worden (even dagen bijvoorbeeld).

Maar ik ga van de week met haar nog even afspreken in de stad en dan zal ik het er nog eens over hebben. Zit bijna te denken om een contractje (jaja daar issie dan) op te stellen maar dat gaat wat ver nietwaar :) .
En?

gezellig met zn 3tjes gehad? Of heb je alleen moeten trekken op Sziget?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')