Ze is iig wel slim! En ze heeft nu schijnbaar een FOK!er die ongetwijfeld van haar crazy op de hoogte was ;p Ze is verder ook wel aardig lijkt me.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net 5 sec van dat programma gekeken, dus, ze is 31, en doet vage studie nummer zoveel en werkt bij de belasting telefoon... Ze komt inderdaad ook een beetje freakish over. Overly attached GF achtig.
Ah vroeger, toen we onze eigen SC nog hadden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah vroeger, de goeie oude tijd. De tijd dat deze reeks 4 delen lang Mosselen SC heette.
Niks mis met een beetje crazy!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is iig wel slim! En ze heeft nu schijnbaar een FOK!er die ongetwijfeld van haar crazy op de hoogte was ;p Ze is verder ook wel aardig lijkt me.
Ben jij ook lekkurrr gek, magnetronkoffie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje crazy!
Alleen jammer dat bijna iedereen zich zo noemt
owja, godquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah vroeger, de goeie oude tijd. De tijd dat deze reeks 4 delen lang Mosselen SC heette.
Jij.quote:
Mja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah vroeger, toen we onze eigen SC nog hadden.
ik ben eerder lekker autistisch, waardoor ik soms overkom als een beetje vreemdquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij ook lekkurrr gek, magnetronkoffie?
Dat spreekt voor haar. En ik las op 16 juli dat ze nog op de 5e date moest gaan. Dus het is allemaal nog vrij pril.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is iig wel slim! En ze heeft nu schijnbaar een FOK!er die ongetwijfeld van haar crazy op de hoogte was ;p Ze is verder ook wel aardig lijkt me.
Hoeveel dates heb je eigenlijk nodig (algemene vraag)?? Bij mij ging het allemaal vrij vlotquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat spreekt voor haar. En ik las op 16 juli dat ze nog op de 5e date moest gaan. Dus het is allemaal nog vrij pril.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Een beetje gek met een kort pittig kapsel zeker.
Dat verschilt he.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb je eigenlijk nodig (algemene vraag)?? Bij mij ging het allemaal vrij vlot![]()
En, heb jij toevallig ook een kort pittig kapsel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
laatst vroeg iemand wat ik daar tegen had, na mijn blik (mijn kop kreeg een blik van "vraag je dit nu serieus? Echt!?") durfde ze het niet nog een keer te vragen
ben je aan de vrouw?":oquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb je eigenlijk nodig (algemene vraag)?? Bij mij ging het allemaal vrij vlot![]()
Geen idee, soms maar 1, soms wel 10, hoewel dat misschien wel teveel is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo kaal als een biljartbal!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En, heb jij toevallig ook een kort pittig kapsel?
Mijn zusje legde uit dat veel vrouwen na de zwangerschap kale plekjes krijgen en door het af te knippen vallen die plekjes minder op. Mooi, vriendin dus niet zwanger trappen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
laatst vroeg iemand wat ik daar tegen had, na mijn blik (mijn kop kreeg een blik van "vraag je dit nu serieus? Echt!?") durfde ze het niet nog een keer te vragen
Nog een reden inderdaad en dan nog, moet ze het maar anders oplossen. Gatverdamme, vind dat echt zo naar om naar te kijken. Ik houd van mooie volle donker bruine krullenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zusje legde uit dat veel vrouwen na de zwangerschap kale plekjes krijgen en door het af te knippen vallen die plekjes minder op. Mooi, vriendin dus niet zwanger trappen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |