Ze is iig wel slim! En ze heeft nu schijnbaar een FOK!er die ongetwijfeld van haar crazy op de hoogte was ;p Ze is verder ook wel aardig lijkt me.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net 5 sec van dat programma gekeken, dus, ze is 31, en doet vage studie nummer zoveel en werkt bij de belasting telefoon... Ze komt inderdaad ook een beetje freakish over. Overly attached GF achtig.
Ah vroeger, toen we onze eigen SC nog hadden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah vroeger, de goeie oude tijd. De tijd dat deze reeks 4 delen lang Mosselen SC heette.
Niks mis met een beetje crazy!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is iig wel slim! En ze heeft nu schijnbaar een FOK!er die ongetwijfeld van haar crazy op de hoogte was ;p Ze is verder ook wel aardig lijkt me.
Ben jij ook lekkurrr gek, magnetronkoffie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje crazy!
Alleen jammer dat bijna iedereen zich zo noemt
owja, godquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah vroeger, de goeie oude tijd. De tijd dat deze reeks 4 delen lang Mosselen SC heette.
Jij.quote:
Mja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah vroeger, toen we onze eigen SC nog hadden.
ik ben eerder lekker autistisch, waardoor ik soms overkom als een beetje vreemdquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij ook lekkurrr gek, magnetronkoffie?
Dat spreekt voor haar. En ik las op 16 juli dat ze nog op de 5e date moest gaan. Dus het is allemaal nog vrij pril.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is iig wel slim! En ze heeft nu schijnbaar een FOK!er die ongetwijfeld van haar crazy op de hoogte was ;p Ze is verder ook wel aardig lijkt me.
Hoeveel dates heb je eigenlijk nodig (algemene vraag)?? Bij mij ging het allemaal vrij vlotquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat spreekt voor haar. En ik las op 16 juli dat ze nog op de 5e date moest gaan. Dus het is allemaal nog vrij pril.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Een beetje gek met een kort pittig kapsel zeker.
Dat verschilt he.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb je eigenlijk nodig (algemene vraag)?? Bij mij ging het allemaal vrij vlot![]()
En, heb jij toevallig ook een kort pittig kapsel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
laatst vroeg iemand wat ik daar tegen had, na mijn blik (mijn kop kreeg een blik van "vraag je dit nu serieus? Echt!?") durfde ze het niet nog een keer te vragen
ben je aan de vrouw?":oquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb je eigenlijk nodig (algemene vraag)?? Bij mij ging het allemaal vrij vlot![]()
Geen idee, soms maar 1, soms wel 10, hoewel dat misschien wel teveel is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo kaal als een biljartbal!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En, heb jij toevallig ook een kort pittig kapsel?
Mijn zusje legde uit dat veel vrouwen na de zwangerschap kale plekjes krijgen en door het af te knippen vallen die plekjes minder op. Mooi, vriendin dus niet zwanger trappen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
laatst vroeg iemand wat ik daar tegen had, na mijn blik (mijn kop kreeg een blik van "vraag je dit nu serieus? Echt!?") durfde ze het niet nog een keer te vragen
Nog een reden inderdaad en dan nog, moet ze het maar anders oplossen. Gatverdamme, vind dat echt zo naar om naar te kijken. Ik houd van mooie volle donker bruine krullenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zusje legde uit dat veel vrouwen na de zwangerschap kale plekjes krijgen en door het af te knippen vallen die plekjes minder op. Mooi, vriendin dus niet zwanger trappen.![]()
Nee, ik rijd niet zo'n geile stofzuiger als hijquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar vast niet zo sexy als Faxie
Extensions erinzetten werkt prima.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een reden inderdaad en dan nog, moet ze het maar anders oplossen. Gatverdamme, vind dat echt zo naar om naar te kijken. Ik houd van mooie volle donker bruine krullendat knip je GVD toch niet af
Well done, ladquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, soms maar 1, soms wel 10, hoewel dat misschien wel teveel is.
Met mijn ex was de 1e date naar het theater op vrijdag avond, op maandag ochtend vertrok ik van haar huis naar kantoor
Thanks, ondertussen wel exquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nonsense. Het merendeel vindt het gewoon makkelijker met kinderen, zodat je niet met je haren in de poepluiers hangt en weet ik wat. Daarbij hebben ze allemaal geen tijd voor zichzelf want kinderenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zusje legde uit dat veel vrouwen na de zwangerschap kale plekjes krijgen en door het af te knippen vallen die plekjes minder op. Mooi, vriendin dus niet zwanger trappen.![]()
Misselijk geworden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nonsense. Het merendeel vindt het gewoon makkelijker met kinderen, zodat je niet met je haren in de poepluiers hangt en weet ik wat. Daarbij hebben ze allemaal geen tijd voor zichzelf want kinderendan heb je geen vijf minuten voor jezelf
dus willen ze een kapsel waar ze een hand gel doorheen halen en klaar zijn.
Ja, dat was mijn argument dus ook want elke keer je haren wassen kost gewoon tijd en met een kleine heb je daar steeds minder van.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nonsense. Het merendeel vindt het gewoon makkelijker met kinderen, zodat je niet met je haren in de poepluiers hangt en weet ik wat. Daarbij hebben ze allemaal geen tijd voor zichzelf want kinderendan heb je geen vijf minuten voor jezelf
dus willen ze een kapsel waar ze een hand gel doorheen halen en klaar zijn.
Ja dat heb ik wel. Maar boeit me niet meer zo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef kree het volgende:
hebben jullie dat niet?
Dat zeg maar je hele generatie kindertjes krijgt en getrouwd enzo?
Zie je al die fotos weer op facebook van kijk eens onze kleine dit en dat
Zou het zelf wel willen eigenlijk
Haat aan zulke vrouwenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een vriend, zijn vrouw raakte per ongeluk zwanger, terwijl hij zich 3 slagen in de rondte neukte (hij was entertainer in Spanje op dat moment). Nu 4jr verder verveelt hij zich dood en neemt die het er weer lekker van, nu wil zijn vrouw een 2e kind.![]()
Heb nu al medelijden met dat 2e kind, bedoeld om de relatie te redden, maar dat gaat nooit lukken, misschien dat hij het nog een paar jaar volhoudt, maar dan is die pleitte.
En gelukkig? Dat zijn ze allemaal niet,
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik weet er nog wel een paar waarvan hun eierstokken zo hard staan te rammelen dat er aardschokken van komen in Groningen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ohjoy, kree die over jonge meisjes begint. Goed moment om het nog eens over dat 15 jarige meisje te hebben.
Ga eens beter je best doen dan!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga weer WoT doen (moet toch die stomme 2x eens een keer halen)
update doet het hier niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga weer WoT doen (moet toch die stomme 2x eens een keer halen)
Eindelijk gewonnen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe typischquote:
Nu alleen de T-150 nog, dan kap ik ermee![]()
Ik heb twee vaste scharrels en dat vind ik wel even prima. Mn contract loopt af op het werk (er is te weinig werk) en focus me nu liever even op ander werk vinden dan een relatie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je ondertussen alweer aan de vrouw?
Misschien is je nieuwe baas wel een lekker wijf.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb twee vaste scharrels en dat vind ik wel even prima. Mn contract loopt af op het werk (er is te weinig werk) en focus me nu liever even op ander werk vinden dan een relatie.
Sex met collega's komt zelden iets goeds uit voort. Dat is al eens bijna mis gegaan bij mij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien is je nieuwe baas wel een lekker wijf.
't Was ook niet mijn idee om met een FOK!er te eindigen, maar goed, dingen gebeuren hèquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sex met collega's komt zelden iets goeds uit voort. Dat is al eens bijna mis gegaan bij mij.
FOK!kers neuken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Was ook niet mijn idee om met een FOK!er te eindigen, maar goed, dingen gebeuren hè
Ik werkte bij een groot Amerikaans bedrijf met nogal een strikt beleid mbt seksueel gedrag op de werkvloer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Was ook niet mijn idee om met een FOK!er te eindigen, maar goed, dingen gebeuren hè
Kree nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier wel een fokker geneukt
Die komt toch uit die RLS-zooi? Dat was vast één grote orgiequote:Op woensdag 24 juli 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
fucking nasty tuig hier btw.![]()
En heeft C_A wel eens een fokker geneukt?
heeft al heeel lang een man/vriend toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die komt toch uit die RLS-zooi? Dat was vast één grote orgie
Oh geen idee, maar dat houdt ook niet iedereen tegen, tochquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
heeft al heeel lang een man/vriend toch?
echt al 40 jaar ofzo.
wow.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar dat houdt ook niet iedereen tegen, toch
Wat zit jij ineens onschuldig te doenquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens onschuldig te doenDe dingen die jij doet en zegt zijn 100 keer erger
Nee ik ben een schatje. En jij bent uit de diepste krochten van de hel gekropen om mensen pijn te doen, en zelfs al gaat het niet over mij, toch laat ik tranen voor de arme zielen die jou tegen zich hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens onschuldig te doenDe dingen die jij doet en zegt zijn 100 keer erger
Ik heb een mango-acerolasapje gedronken. Maar dat heeft niet geheel dezelfde status hè?quote:
Neen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een mango-acerolasapje gedronken. Maar dat heeft niet geheel dezelfde status hè?
Dan misschien toch maar een 12 jarig rummetje van de plank rukken.quote:
beterquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan misschien toch maar een 12 jarig rummetje van de plank rukken.
Mwaha, die van jou is langer!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:18 schreef Barbusse het volgende:
Mur, jij hebt hetzelfde onderschrift als ik. Mag dat?
Ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:18 schreef Barbusse het volgende:
Mur, jij hebt hetzelfde onderschrift als ik. Mag dat?
Dat spreekt voor zich natuurlijkquote:
Dan is het goed en ga ik nog even een drankje inschenken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.Wij mogen dit onderschrift dragen, want niets is minder waar.
Maltamanquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Verder wel tof om hier weer eens wat leven te zien.
[ afbeelding ]
Zou je die niet gewoon komen afhalen bij hem?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman
Waar is mijn moijto? Of mixje jus d'amaretto?
Ja... dat is wel een van de plannen jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou je die niet gewoon komen afhalen bij hem?
Heb bier, witte wijn, rose, Jagermeister, Vodka en nog een of ander vaak perziken drankje koud staan, wat wil je?quote:
Vodka it is thenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb bier, witte wijn, rose, Jagermeister, Vodka en nog een of ander vaak perziken drankje koud staan, wat wil je?
dat een of andere vage perzike drankje is volgens mij die fles die ik met je housewarming/verjaardag meenamquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb bier, witte wijn, rose, Jagermeister, Vodka en nog een of ander vaak perziken drankje koud staan, wat wil je?
Die is al op, maar het is zo'n gelijke fles ja, vriendin van me had die meegenomen een tijdje terug.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat een of andere vage perzike drankje is volgens mij die fles die ik met je housewarming/verjaardag meenam
hehe dan is ie toch inquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is al op, maar het is zo'n gelijke fles ja, vriendin van me had die meegenomen een tijdje terug.
Ik heb het recept nog steeds op mijn aanrecht liggen :$quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe dan is ie toch in![]()
Heb je trouwens al eens die pasteitjes gemaakt?
Topquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het recept nog steeds op mijn aanrecht liggen :$
En wat vind je van jus dorange met amaretto? Ik vind het heeerlijk vooral met nog een beetje ijs er inquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bah bah bah
Ik vind veel cocktails lekker, maar mojito en caiphirina bah!
Caiphirina!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bah bah bah
Ik vind veel cocktails lekker, maar mojito en caiphirina bah!
die is mega lekker zo jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En wat vind je van jus dorange met amaretto? Ik vind het heeerlijk vooral met nog een beetje ijs er in
ik hou niet van bitter....quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Caiphirina!maar alleen een echte, m'n buuf (
) maakt erg lekkere
Caiphirina is juist vooral zoet toch?quote:
ook maar ook bittere smaak die ik kreegquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Caiphirina is juist vooral zoet toch?
Dat is de lime en een van de ingredienten is ook wel bitter.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Of was het de lime? Dat vind ik ook viesjes in een cocktail
oe bahiebahquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is de lime en een van de ingredienten is ook wel bitter.
Hahaquote:
mixjes gaan altijd fout bij mijquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahaals je ooit langs mocht komen, koop ik wel een paar mixjes voor je
mwah niks voor mij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yep, spel voor op de pc. Gratis te spelen en met microtransacties kun je wat extra dingetjes kopen.
Haha, dat kan juist leuk zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mixjes gaan altijd fout bij mijik word echt mega aangeschoten van sterke drank
op Tenerife heb ik een lekkere op.
Bananasplit= bananenlikeur, baileys en slagroomzo lekker!!!
Damn, nu heb ik zin in cocktailsquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mixjes gaan altijd fout bij mijik word echt mega aangeschoten van sterke drank
op Tenerife heb ik een lekkere op.
Bananasplit= bananenlikeur, baileys en slagroomzo lekker!!!
Alleen ook redelijk verslavendquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
Yep, spel voor op de pc. Gratis te spelen en met microtransacties kun je wat extra dingetjes kopen.
heb ik ook, verschillende soorten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vroeger had ik gewoon zo'n cocktailmixdinges!
Dankzij Fok neuk ik uberhauptquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier wel een fokker geneukt
Drankjes staan klaar!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat is wel een van de plannen ja
kloptquote:
Ja, dat zal de reden zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:00 schreef kree het volgende:
Nu zijn er ook maar weinig die ik echt leuk zou vinden natuurlijk.
er zijn er een paar die ik wel leuk vindt hoor en waar ik leuk mee prate of praat nog.quote:
lees je berichten een keer na voor je op "invoeren" drukt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn er een paar die ik wel leuk vindt hoor en waar ik leuk mee prate of praat nog.
Dus jou gedachte of althans wat ik denk dat jij denkt klopt ook niet echt dan
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
lees je berichten een keer na voor je op "invoeren" drukt.
Ipv te doen alsof het jouw keuze is, kan je ook doen alsof je trots bent dat je nog nooit met een Fok!ster hebt geneuktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn er een paar die ik wel leuk vindt hoor en waar ik leuk mee prate of praat nog.
Dus jou gedachte of althans wat ik denk dat jij denkt klopt ook niet echt dan
Hoevaak moet ik t nog zeggen dit, of het iemand van Fok is of niet interesseert me du niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ipv te doen alsof het jouw keuze is, kan je ook doen alsof je trots bent dat je nog nooit met een Fok!ster hebt geneukt
ben het daar zo niet mee eens.quote:
Kneusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef kree het volgende:
[..]
ben het daar zo niet mee eens.
Seks ok is seks, maar hoe kan dat zonder liefde dan?
In feite kun je jezelf netzogoed aftrekken zeg maar
je hoeft niet gelijk over me te oordelen hoor, is mijn mening gewoon. van mij part neuk je 10 sletten per dag als je dat leuk vindt.quote:
Seks en liefde zijn 2 verschillende dingen vind ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef kree het volgende:
[..]
ben het daar zo niet mee eens.
Seks ok is seks, maar hoe kan dat zonder liefde dan?
In feite kun je jezelf netzogoed aftrekken zeg maar
haha, hoe gaat het met therapie?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
je hoeft niet gelijk over me te oordelen hoor, is mijn mening gewoon. van mij part neuk je 10 sletten per dag als je dat leuk vindt.
Ik heb er een beetje andere mening over
Er is wel een groot verschil tussen af en toe casual sex hebben en 10 sletten per dag neuken. Ik heb bijv al anderhalf jaar een vaste scharrel, niks sletterigs aan. Wel goede sexquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
je hoeft niet gelijk over me te oordelen hoor, is mijn mening gewoon. van mij part neuk je 10 sletten per dag als je dat leuk vindt.
Ik heb er een beetje andere mening over
ja uiteraard bedoel seks is wel leuk en lekker enzo dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Seks en liefde zijn 2 verschillende dingen vind ik.
En ik vind het toch fijner als een vrouw me pijpt dan dat ik zelf aan de gang moet.
ja en ontken dat ook niet, alleen ik doe dat niet, staat iedereen vrij om te doen wat ie wil.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is wel een groot verschil tussen af en toe casual sex hebben en 10 sletten per dag neuken. Ik heb bijv al anderhalf jaar een vaste scharrel, niks sletterigs aan. Wel goede sexen geen gedoe van een relatie.
Oke, maar je bent 30 en hebt maar 1 relatie gehad? Je maakt mij niet wijs dat je niet vaker verliefd bent geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja en ontken dat ook niet, alleen ik doe dat niet, staat iedereen vrij om te doen wat ie wil.
Alleen nee is het niet voor mij
ja heb je een soort van punt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, maar je bent 30 en hebt maar 1 relatie gehad? Je maakt mij niet wijs dat je niet vaker verliefd bent geweest.
Kan gebeuren, zelf heb ik 3 serieuze relaties gehad waarbij ik ook oprecht van ze hield (en ergens nog steeds doe).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja heb je een soort van punt.
Maar verliefd gaat te ver, ben maar 1 keer verliefd geweest echt.
Leuk vinden is een ander verhaal of noem het zou wel wat willen, maar dat is nog een stapje ervoor
Goede voetbal wedstrijd op, bier in de hand en een vrouw tussen je benenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Seks en liefde zijn 2 verschillende dingen vind ik.
En ik vind het toch fijner als een vrouw me pijpt dan dat ik zelf aan de gang moet.
Ik denk dat echte verliefdheid ook pas komt als je al min of meer wat met elkaar hebt hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zelf heb ik 3 serieuze relaties gehad waarbij ik ook oprecht van ze hield (en ergens nog steeds doe).
En vergeet de bitterballen en frikandellen niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede voetbal wedstrijd op, bier in de hand en een vrouw tussen je benen
WAAAAAAAT!?!?!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:20 schreef PeuRac het volgende:
Ga eens niet zo snel joh, ik moet nog wakker worden![]()
Anders kan ik net zo goed wat gaan doen hier op kantoor
De romantiek overweldigt mequote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vergeet de bitterballen en frikandellen niet.
jij vast welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Maar wij zijn toch allemaal ultieme hosselaars in dit topic?
Ja, een avondje sex met met meid x is goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef kree het volgende:
weer een hoop bla eigenlijk, als je nou echt heel eerlijk bent voor jezelf, is dan een avondje sex met meid x dan goed?
Voor het moment mss denk ik
maar mis je dan niet iets, als ze zeggen de volgende morgen doei was leuk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, een avondje sex met met meid x is goed.
Genoeg vrouwen met wie ik best een avondje wil door brengen maar verder geen gevoelens voor heb.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef kree het volgende:
weer een hoop bla eigenlijk, als je nou echt heel eerlijk bent voor jezelf, is dan een avondje sex met meid x dan goed?
Wat Royco zegt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, een avondje sex met met meid x is goed.
Genoeg vrouwen met wie ik best een avondje wil door brengen maar verder geen gevoelens voor heb.
Wat is er?quote:
Nee, je weet dan allebei dat het niks meer was dan een potje heerlijke seks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
maar mis je dan niet iets, als ze zeggen de volgende morgen doei was leuk?
Raar idee wel voor mij
Ik zie het wel echt als iets heel intiems en wat je niet zomaar doet.
Sex kan soms juist perfect zijn omdat er geen gevoelens zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef kree het volgende:
oh ja, die mogen niet ontbreken inderdaad, met flink wat ketchup/mayo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vergeet de bitterballen en frikandellen niet.
Sowieso is het wel handig om te daten enzo jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat echte verliefdheid ook pas komt als je al min of meer wat met elkaar hebt hoor.
Kijk we kijken allemaal en van ja leuke meid of je kunt het goed vinden enzo en praten.
Maar dat is dan nog niet echt het verliefdsheid gevoel. Ik had dat echt pas toen t zoenen was en samen met elkaar enzo.
En ok toen voelde ik t zo ook pas
Ik las "wat gaan doen" en "kantoor" in 1 zin. Ik ben nu van de schrik aan het bekomen met een glaasje water.quote:
hmmms ik snap je wel laat dat duidelijk zijn, want sex is lekker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je weet dan allebei dat het niks meer was dan een potje heerlijke seks.
Wees niet bang, ik heb pas 1 e-mail beantwoord en verder alleen koffie gedronken en ontbetenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las "wat gaan doen" en "kantoor" in 1 zin. Ik ben nu van de schrik aan het bekomen met een glaasje water.
Zo ken ik je weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik heb pas 1 e-mail beantwoord en verder alleen koffie gedronken en ontbeten
Sex met de vrouw waar je van houdt is een van de meest intieme dingen die er zijn, maar dat heb ik helemaal niet met iemand waar ik mee scharrel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
Raar idee wel voor mij
quote:
Tijd voor een biertje en wat poker met mooie vrouwen dus.quote:
Er komt straks wel eenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een biertje en wat poker met mooie vrouwen dus.
Zwaar leven toch.quote:
probeer het eens uitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
Raar idee wel voor mij
Dan gaat dit topic er niet meer boven op komenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit nee.... die kan ik dus niet plaatsen
Dan moeten we iets anders verzinnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan gaat dit topic er niet meer boven op komen
Suggestie?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten we iets anders verzinnen
Ik vind dat echt 1 van de lekkerste biertjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het maar koud is gaat het er wel in
quote:
Spijkenissequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]waar af te halen? (had ik al gezegd dat je lief bent?)
Inderdaad, ook te warm om te strijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff veel te warm om te stofzuigen en dweilen
Ik ging net skaten, en opeens werd de lucht donkerder, toen ben ik weer terug gegaanquote:
Dat is een klusje voor zondagquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, ook te warm om te strijken
Als het minder warm is dan wel misschienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging net skaten, en opeens werd de lucht donkerder, toen ben ik weer terug gegaan
[..]
Dat is een klusje voor zondag
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging net skaten, en opeens werd de lucht donkerder, toen ben ik weer terug gegaan
Jij ging 2 maanden zonder drank!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat echt 1 van de lekkerste biertjes
En ze zijn heeeeel koud
Maar ik mag morgenavond pas weer
Niet als je wilt afvallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is altijd wel een reden voor drank!
Ik heb van mijn sportinstructeur begrepen, dat het niet erg veel uitmaakt, tenzij je 7 dagen per week drinkt.quote:
Dat is wel erg foutquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben in een boyband bui
Eerst One Direction en nu Westlife
Ik probeer te stoppen, maar soms zie ik wat lekkers liggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben overigens ook met de drank gestopt (maar nam in Berlijn een kleine pauze![]()
).
Sja, als dat het enige is. Het is gewoon een bom calorieën, en het remt spiervorming.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn sportinstructeur begrepen, dat het niet erg veel uitmaakt, tenzij je 7 dagen per week drinkt.
Als je heel de week sport en gezond doet, en je gaat 1 avond in het weekend los, dan kan het geen kwaad. maar dan moet je wel direct de volgende dag weer gezond eten, en sporten
En als ik kijk naar me broer is dat ook zo. Die is in 1 jaar megaveel afgevallen. Maar die sport dus 5 dagen in de week, eet 6 dagen in de week gezond. Alleen op zaterdag een ongezonde dag![]()
En nu zeg ik dat hij wel wat meer mag etenHij moet in ieder geval niet verder afvallen
Ja zij moet DJ worden van het fouten uur van Q musicquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Charmed Angel is de moeder van alles wat fout is, dat weet je toch?
Ja als je traint voor de spieren dan is drank fout jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer te stoppen, maar soms zie ik wat lekkers liggen.
[..]
Sja, als dat het enige is. Het is gewoon een bom calorieën, en het remt spiervorming.
Maar ik ben niet zo sportief als jouw broer
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zij moet DJ worden van het fouten uur van Q music
Vast welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Goed plan wel, als het genoeg verdient
Ik heb ook geen ideequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast welgeen idee wat een DJ verdient
Dat is best veel sport, ja. Nog een reden daarvoor?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als je traint voor de spieren dan is drank fout ja
Mijn broer is gek. Hoewel ik het vroeger ook altijd deed hoor
Ik ga binnenkort ook weer 3 dagen in de week fitnessen en 1 dag in de week voetbaltraining.
Dus ook best veel sport.
Dan mag ik best op zaterdag in de kantine 1 of 2 biertjes drinken
Heloef heeft misschien wel een idee. Kan hij gelijk jouw sidekick wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee
Zo de laatste was opvouwen en dan vind ik het wel weer best
Morgen nog eventjes werken en dan met mijn voetbalelftal lekker loesoe
Voetbal is vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is best veel sport, ja. Nog een reden daarvoor?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heloef heeft misschien wel een idee. Kan hij gelijk jouw sidekick worden
Terechte klachten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens nog even 2 klachten.
1: Een of andere onverlaat heeft mijn tuintafel gestolen vannacht of vanmorgen.
2: Mijn pa liet de wasmachine los terwijl we de trap afliepen. Ik liep onderop en ving de klap op. Ik geloof dat ik wat spieren pijn heb gedaan daarmee. Mijn linkerarm voelt beurs en mijn borstspieren voelen alsof ik 3 uur gewichten heb gelift.
[..]
Dat is best veel sport, ja. Nog een reden daarvoor?
Gaat vast een leuke show wordenquote:
Ga anders hier klagen over het weer WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #637 Dampige onweersbuien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef kree het volgende:
tis buiten helemaal niet meer warm ineens hier
Het is hier best nog warm gelukkig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef kree het volgende:
tis buiten helemaal niet meer warm ineens hier
Hier hele dag geen spatjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is hier best nog warm gelukkig.
Wel een klein regenbuitje
Wat is summer darkness?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb Liefmans in huis gehaald![]()
En morgen ga ik naar Summer Darkness
Liefmans is een alkoholische versnapering???quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb Liefmans in huis gehaald![]()
En morgen ga ik naar Summer Darkness
belgisch bierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liefmans is een alkoholische versnapering???
Gothic festival in Utrechtquote:
Fruitessequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liefmans is een alkoholische versnapering???
Noem eens wat er allemaal komtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gothic festival in UtrechtNouja meer Cybergoth. Dus veel EBM, noise, dark ambient, neofolk, darkwave, en aanverwanten
Juist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gothic festival in UtrechtNouja meer Cybergoth. Dus veel EBM, noise, dark ambient, neofolk, darkwave, en aanverwanten
ken dat topic, maar wilde jullie ff vervelen met zinloze informatiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga anders hier klagen over het weer WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #637 Dampige onweersbuien.
Mission accomplished!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
ken dat topic, maar wilde jullie ff vervelen met zinloze informatie
Ook niet van citroen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van fruit in me bier
Voor morgen Amenra, Covenant, God is an Astronaut, Welle-Erdball, Clan of Xymox, Mono No Aware, en nog een hoop.quote:
Amenra is coolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor morgen Amenra, Covenant, God is an Astronaut, Welle-Erdball, Clan of Xymox, Mono No Aware, en nog een hoop.
Ik ken alleen maar God is an astronautquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor morgen Amenra, Covenant, God is an Astronaut, Welle-Erdball, Clan of Xymox, Mono No Aware, en nog een hoop.
Juist jaquote:
Ow dat vind ik al heel wat eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar God is an astronaut
Yupquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij drinkt je bier liever puur dus?
Leuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Juist ja
Ik ben niet van die verkleedpartijtjes, maar de muziek is tof
Misschien gaat Rokje ook wel... die is ook van die muziek![]()
Zal d'r eens vragen
Daar heb ik over gehoord volgens mij. Amenra die moet ik echt weer een keer zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zekers
Ik zag laatst een solo project van de gitarist, Syndrome. Erg tof
Huisvesting is niet onbelangrijk hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb vandaag een bank en een salontafel gekocht en ben wezen kijken naar vloeren.
Ook spannend.
En mijn zusje geholpen met het kopen van tafels.
Mijn leven is zo spannend.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huisvesting is niet onbelangrijk he![]()
Pics van je zusje?
Pics van jouw zusje!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van je zusje?
Was dit nummer, volledig live op de gitaar geloopedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik over gehoord volgens mij. Amenra die moet ik echt weer een keer zien.
O god, ik vind verhuizen vreselijk!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb vandaag een bank en een salontafel gekocht en ben wezen kijken naar vloeren.
Ook spannend.
En mijn zusje geholpen met het kopen van tafels.
Mijn leven is zo spannend.
Nee. Maar ik moest van Muhahaha een foto van mijn zusje posten om jou langs te laten komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van je zusje?
Voor mij metquote:
Tering wat een geld!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik moest van Muhahaha een foto van mijn zusje posten om jou langs te laten komen.
Ik was blij met mijn aankopen. Voor ik het vergeet: ook nog een mooi schilderij gekocht.
Gelukkig gingen die winkels allemaal failliet en kon ik het goedkoop krijgen.
Hoekbank voor 800 euro
Tafel voor 100
Schilderij voor 45
Ik vind het ook niet leuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, ik vind verhuizen vreselijk!
Succes met alles Kaneeltje!
Lang leve de crisisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik moest van Muhahaha een foto van mijn zusje posten om jou langs te laten komen.
Ik was blij met mijn aankopen. Voor ik het vergeet: ook nog een mooi schilderij gekocht.
Gelukkig gingen die winkels allemaal failliet en kon ik het goedkoop krijgen.
Hoekbank voor 800 euro
Tafel voor 100
Schilderij voor 45
Nouja, een beetje bank is een stuk duurder.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering wat een geld!
Bij mij ging het zo:
Bank voor gratis
Tafel voor ¤35
4 schilderijtjes voor gratis
Maar goed, ik ben dan ook goedkoop of zo!![]()
![]()
Ik zou haar niet daten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lang leve de crisis
Heb je een leuk zusje ja?
Jazeker!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, een beetje bank is een stuk duurder.
En mijn bank is versleten.Zag een mooie bank, beetje moeilijk gedaan, beetje afgedongen.
Zag tafeltje. Deed moeilijk, afgedongen.
Schilderij was sowieso afgeprijsd.
Bank van 1500 geloof ik. Tafel van 370. Schilderij van 180. Best goed gedaan, al zeg ik het zelf.
je mag mijn bank wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, een beetje bank is een stuk duurder.
En mijn bank is versleten.Zag een mooie bank, beetje moeilijk gedaan, beetje afgedongen.
Zag tafeltje. Deed moeilijk, afgedongen.
Schilderij was sowieso afgeprijsd.
Bank van 1500 geloof ik. Tafel van 370. Schilderij van 180. Best goed gedaan, al zeg ik het zelf.
Tegen wat? Jouw zusje voor zijn zusje?quote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen wat? Jouw zusje voor zijn zusje?
In dat geval. Ik heb nog een zusje in de aanbiedingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uiteraard!
(moet toch wat te bieden hebben he?)
Ach, ik heb nu wat centen, dus kan het doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jazeker!
Mijn bank heeft overigens ook al slijtageplekken, maar hij was tenminste gratis
Waarom zou ik jouw bank nemen? Heb net een nieuwe bank gekocht, gekkie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
je mag mijn bank wel.Ik heb hem wel een beetje gesloopt, en je zal hem eerst moeten ontsmetten
Jij zou iedereen daten.quote:
Ja, gewoon naar het gemeentehuis gaan, dan wijst de rest zichzelf tis niet ingewikkeld hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef kree het volgende:
is er trouwens iemand hier die wel eens bijstand aanvroeg?
Ik zou heus niet iedereen datenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu wat centen, dus kan het doen.
[..]
Waarom zou ik jouw bank nemen? Heb net een nieuwe bank gekocht, gekkie.
En hou niet van sperma vlekken.
[..]
Jij zou iedereen daten.
Zou ik ook gedaan hebben, heb nu een prachtige laminaten vloer hier liggen (was niet goedkoopquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu wat centen, dus kan het doen.
Bewijs maarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou heus niet iedereen datenIk ben best kritisch hoor
Nou ik weet niet, het gemeentehuis had ik inmiddels als gevonden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar het gemeentehuis gaan, dan wijst de rest zichzelf tis niet ingewikkeld hoor
Goed puntquote:
Ik denk dat je haar te moeilijk zou vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou heus niet iedereen datenIk ben best kritisch hoor
Ja, vloer is zo duur. Daar zie ik tegenop.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou ik ook gedaan hebben, heb nu een prachtige laminaten vloer hier liggen (was niet goedkoop).
Tsja, je gaat idd door het slijk ja, niks aan te doen gewoon adem inhouden en rug rechtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, het gemeentehuis had ik inmiddels als gevonden.
Maar wtf tis dat ik nog net niet m'n dna moet afstaan ofzo.
Onderhand zijn er 50 paginas aan zooi gestuurd naar ze en ok moet ik maandag komen praten 1,5 uur en evt komen ze daarna nog even gezellig mee langs huis.
Beetje snuffelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou ik jouw bank nemen? Heb net een nieuwe bank gekocht, gekkie.
En hou niet van sperma vlekken.
is ook zo en het is noodzaak m'n saldo is namelijk al -20 en die huur van 435 van volgende maand gaat er niet bij helpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, je gaat idd door het slijk ja, niks aan te doen gewoon adem inhouden en rug recht
Try mequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar te moeilijk zou vinden.
[..]
Ja, vloer is zo duur. Daar zie ik tegenop.
Die zoek ik ook alquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een lieve meid die niet compleet achterlijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |