he bah, wat vervelend. Komt de misselijkheid dan door de ontregeling van de nachtdiensten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah, mn eten kwam eruit vanochtend en daarna toch weer geslapen. Zo kom ik natuurlijk niet in mn goede ritme.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:52 schreef kwakz0r het volgende:
Sorry! Niet gezien dat ik hem dicht gooide. Zit ook nog mobiel...
Meestal is er niet zoveel aan de hand, de warmte zal ook wel meespelen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:27 schreef An24 het volgende:
[..]
he bah, wat vervelend. Komt de misselijkheid dan door de ontregeling van de nachtdiensten?
Hier ook weer slecht geslapen. Beetje jammer, maar gelukkig niet al te veel gevolgen.
Sharing is caring Uniek!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
allemachtig wat een vitamientjes Aurum
Ah, de combi-magnetron begeeft het ook bijna... Jammer, de ovenfunctie deed het zo vreselijk goed, voor maar 79 euro bij de Aldi.
Heeft het toch maar 5 jaar goed gedaan
Waarom vertel ik dit?
Als jullie ALLES van heel holland bakt in een SPOILER zetten dan vind ik het prima.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef anna82 het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor de finale van Heel Holland Bakt?
Lijstje
O kwark, havermout, halve banaan, handje bosbessen, chiazaad
L dikke boterham met kaas en ei, tomaat, komkommer en een pesto-salade
T nectarine
S rondje hardlopen --> ging ruk. Eerst werd ik bijna van m'n sokken gereden door een politiewagen en daarna crashte voor m'n neus een meisje met haar fiets.
D een soort tagliatelle carbonara, maar dan zonder spek, maar met citroen. Daarbij een rucola-salade
Echt? Vind haar zo vreselijk lief en leuk, altijd al.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat de achternaam van Martine op haar toegepast moet worden.
Ik vind 'r echt rete irritantquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Vind haar zo vreselijk lief en leuk, altijd al.
Do you ever?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef loveli het volgende:
Brak bosinternet, goed excuus om geen lijstje te posten. Moe, maar gelukkig.
/friet&kroket
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja! Mijnis jarig! Dus ik verwacht taart vanavond
![]()
![]()
Of bedoel je dat niet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je daar een recept van? Klinkt lekker!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef anna82 het volgende:
D een soort tagliatelle carbonara, maar dan zonder spek, maar met citroen. Daarbij een rucola-salade
Dat moet ik even aan m'n vriendje vragen, maar omdat hij - na een aantal jammerlijk mislukte kook-experimenten - van mij het advies kreeg eens een recept te proberen, denk ik het wel!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je daar een recept van? Klinkt lekker!
Dat was nog aan de noorderhavenkade -> teveel muggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen
Lekker geslapen! Alleen weer te kortVan het weekend slaap ik uit
![]()
![]()
Wat ging er mis met het balkonplan Puff?
Oh, god, wat erg!quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:30 schreef Phaidra het volgende:
Met Brabanders op zich is vadt niks mis. Maar mijn tolerantiegrens is wat laag in de ochtend. Vorige week 4-daagse-gangers die me iets te (vr)olijk waren (man die de conducteur ging helpen bijv)...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte Anna!
Ik ga weer verder verven waar ik gister ben gebleven. Dank je wel voor de inspiratie Coco.
Oh, ik moet de keuken nog afverven, de huiskamer (3 van de 4 muren), en eigenlijk wil ik buiten ook nog een muurtje verven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als dit klaar is, dan hoef ik alleen nog maar mn slaapkamer te doen (muren, plafon, bed en kast), dus daar wacht ik denk nog even mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, hoop werk allemaal. Gelukkig heb ik in totaal 6 weken zomervakantie![]()
Vooral als ik slecht eet en een stok achter de deur nodig heb. Stok is nu niet nodig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Do you ever?
Ik stel me een scoutingkamp voor bij bosinternet
iets zegt me dat jouw wederhelft een Brabo isquote:
Wederhelft mocht je niet zeggen he!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
iets zegt me dat jouw wederhelft een Brabo is
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:51 schreef V1z0R het volgende:
NopeIs het omdat ik weg in plaats van vandaan gebruik?!
Haha hoezoquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
iets zegt me dat jouw wederhelft een Brabo is
En zij heeft lekker een weekje wegquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, zo'n opluchting. We gaan begin augustus nog een week weg, en normaliter gezien komt dan de jongen van wiens moeder de kat is om op de kat te passen. Nu had hij ineens dan ook een vakantie geboekt, en konden we niemand vinden die op de kat kon passen, en we kunnen haar ook niet in een pension doen, want ze is niet ingeent. Nu komt mijn geweldige zusje uit Nederland om een week op de kat en het huis te passen. Zo fijn!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik moet de keuken nog afverven, de huiskamer (3 van de 4 muren), en eigenlijk wil ik buiten ook nog een muurtje verven.
Dan wil ik de kelder opruimen (ik denk echt dat dat een project wordt van een dag of 2), idem voor de zolder.
Maar vandaag dus 1 muur beneden verven, en de tuin.
Dit ben ik met de tuin (het tuintje, eigenlijk) van plan:Wij hebben sinds kort gras... wel kunstgras omdat een gedeelte waar het ligt vaak in de schaduw ligt en dan krijg je toch alleen maar mos. Moet trouwens zeggen dat het net echt lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, hoop werk allemaal. Gelukkig heb ik in totaal 6 weken zomervakantie
Maar Luc vindt het heerlijk! Hij speelt er graag en kan lekker kruipen en rollen enzo.Life is what happens while you are busy making other plans...
Deur open/los, als/dan heb ik er al uit maar die komt nog wel eens terugquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Vind dat altijd zo typisch.
Ik ben trouwens maar importtukker, ik zeg dat soort dingen niet.
Joh, dat ben jij toch helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deur open/los, als/dan heb ik er al uit maar die komt nog wel eens terug
Ik kom uit de Achterhoek, dus die heb ik ook af moeten leren. Ik vind "waar kom ie weg" heel twents. Net als jouwN *ril*quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen zo, is leuk!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij jou is het sowieso ingewikkeldquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zei net tegen m'n zusje aan de telefoon: "soms weet ik niet welke spraak ik moet kiezen", nadat ik in het engels tegen haar aan het praten was. språk is in het zweeds taal.
Ja!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oh, god, wat erg!
Ik trek dat ook bijzonder slecht, vooral 's ochtends idd.
Waren er dan ook nog dames bij met zo'n gierende kijk-mij-eens-lol-hebben lach?
Luxe!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja!!Laat ons forenzen aub met rust... Nog 1,5 week dan gaat mijn 1e-klasabonnement in
. Zal vast een hoop schelen!
Zeker een compliment! Mijn van oorsprong Amerikaanse oud-collega vond mijn Engels ook zo goed. Terwijl ik toch altijd wat onzeker was. Maar telefonisch blijf ik het lastig vinden. E-mails kan je 30x nalezen en zinnen veranderen en aanpassen tot je tevreden bent, dat scheelt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:18 schreef conleche het volgende:
Ik spreek heel veel Engels de afgelopen maanden. Van de week kwamen we in gesprek met een Engels stel tijdens uit eten en die man vroeg waarom ik in Amsterdam woonde, dus ik: "Uhm, nou, ben hier ooit heen verhuisd om naar de academie te gaan, ik kom oorspronkelijk uit het midden van het land" Hij: "Oh! Kom je niet uit de VS dan?"
Ik vond dat wel een compliment!
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
.
Dat ligt eraan of je op of onder het dekbed ligt.
Was het verjaardag vieren leuk gisteren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh afgestraft voor suiker, ontbeten met twee kampioentjes met kaas (prima), daarna handje M&Ms en BAM *bloatfish*Dan maar late lunch met sojamelksmoothie met havermout, hennepzaad, chiazaad en frambozen, had verder de hele tijd geen trek
![]()
Goed bezig Cocoface
Jaaaquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was het verjaardag vieren leuk gisteren?
Ietwat nerdy kan wel kloppen iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:26 schreef conleche het volgende:
Volgens mij zijn jullie echt zo'n leuk en ietwat nerdy stel!
^^quote:
Proseccoquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
^^
Of ze ook een leuk stel zijn weet ik niet.
Verder hakt een glaasje prosecco bij +35○C er nogal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |