Zeker een hele verandering, maar we hebben er zin in!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oi! Dat is een verandering.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het wat, hoe en waarom. En hoe dat tussen K en T gaat. En het contact met de moeder. Maar als jullie er niet meer over kwijt willen is dat uiteraard je goed recht.
Dat vind ik erg netjes van je, mandy.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Zeker een hele verandering, maar we hebben er zin in!
Daar ga ik in dit topic liever niet verder op in. Dat vind ik een prive-zaak. Als moeder dat wil doen, moet zij dat weten. Ik doe het niet.
Tnx!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Zeker een hele verandering, maar we hebben er zin in!
Daar ga ik in dit topic liever niet verder op in. Dat vind ik een prive-zaak. Als moeder dat wil doen, moet zij dat weten. Ik doe het niet.
of van die liedjes op een bruiloftquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:11 schreef livelink het volgende:
Tja, hoewel ik het vaak nog triester vind als volwassenen ineens op een feestje krampachtig spelletjes gaan doen.
haha ja vreselijk. maar goed, het gaat Willems voorstellingsvermogen te buiten dat 'gewoon wat bijpraten' echt leuk kan zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:11 schreef livelink het volgende:
Tja, hoewel ik het vaak nog triester vind als volwassenen ineens op een feestje krampachtig spelletjes gaan doen.
de a is van afwassen, dat doen ze graag samenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of van die liedjes op een bruiloft![]()
![]()
tegen die tijd zijn de plannen vast al minimaal 5 keer gewijzigdquote:Op zondag 28 juli 2013 10:05 schreef -mandy- het volgende:
Stiefzoon kwam net al met een leuk idee voor zijn verjaardag, Een steengroeve-spoorbaan van fisherprice met Thomas de trein. Alleen jammer dat hij nog tot december moet wachten tot zijn verjaardag.
kan maar zo zijn idd, maar het is wel iets wat we ingedachten gaan houdenquote:Op zondag 28 juli 2013 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tegen die tijd zijn de plannen vast al minimaal 5 keer gewijzigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dochter is negen jaar. En wat was het afgelopen jaar weer zwaar voor haar. Maar negen worden deed ze stralend. En omdat we elkaar niet zo vaak kunnen zien vieren we het nog een paar keer maar dat vindt ze alleen maar leuk. Dit keer is ze over met een mooi rapport en gaat ze met een fijne klas over naar groep 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |