quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Het waren andere negers die de slaven leverden. Ze hadden ook ten oorlog kunnen trekken tegen de slaven opkopers, maar dat deden ze niet.
Ja, maar wat heeft dat te maken met een mishandeling?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het waren al slaven; de blanken kochten ze van het stamhoofd (die kleinere lokale stammen gebruikt als slaven)
beetje van 'ja ik heb ze toch gekocht' we hebben ze niet uit de jungle gestolen
Het probleem is dat het niet waar is wat er zou zijn gebeurd, en dat dat grote gevolgen kan hebben en vaak heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
Boeie, de volgende keer krijgt een autochtone boer een klap voor z'n harses..
That's life!
Niets , gewoon even een reactie op RAVWquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar wat heeft dat te maken met een mishandeling?
er is geen mishandeling, dus soibertjezo nietsquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar wat heeft dat te maken met een mishandeling?
Er is geen probleem want geen haan die er echt naar kraait. Behalve jij, TS.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het probleem is dat het niet waar is wat er zou zijn gebeurd, en dat dat grote gevolgen kan hebben en vaak heeft.
Waarom post je dan überhaupt e.o.a. vaag bericht van een nog vagere website?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bron: http://dewarereligie.nl/a(...)station-in-den-haag/
Ik ben sterk geneigd te zeggen dat dit niet waar is, op de manier waarop ze wordt geïnterviewd en de manier waarop de politie reageert.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Niets , gewoon even een reactie op RAVW
Oh, duidelijk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er is geen mishandeling, dus soibertjezo niets
Ja, niemand boeit het inderdaad als er iemand met een nikaab mishandelt wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is geen probleem want geen haan die er echt naar kraait. Behalve jij, TS.
Het is net zoiets als dat ik naar een of andere PVV-haatblog ga en vervolgens ga huilen als er een bericht niet klopt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom post je dan überhaupt e.o.a. vaag bericht van een nog vagere website?
Awwww, zo nobel!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:21 schreef sonnyspek het volgende:
Ja, niemand boeit het inderdaad als er iemand met een nikaab mishandelt wordt.
is je goed recht, welk bericht zou er niet kloppen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is net zoiets als dat ik naar een of andere PVV-haatblog ga en vervolgens ga huilen als er een bericht niet klopt.
pvv haatblog ? the gates of Vienna of e.j bron ofzo ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is net zoiets als dat ik naar een of andere PVV-haatblog ga en vervolgens ga huilen als er een bericht niet klopt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is je goed recht, welk bericht zou er niet kloppen?
ja, ik herken de hypothetische situatie waarin jij stelt dat mishandelingen door niet nederlands false zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Nimmer gehoord van de hypothetische situatie?
Dat was niet mijn hypothetische situatie. En dat terwijl ik hier diegene zou moeten zijn die niet helder zou moeten kunnen reageren...quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, ik herken de hypothetische situatie waarin jij stelt dat mishandelingen door niet nederlands false zijn
Hij vraagt zich af waarom je dit vage bericht van een nog vagere website oppikt. Iets beter je best doen om je agenda te verbergen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, als Mutant01 zo dom reageert zal ik dat dan ook maar doen.
Ja dat was te verwachten, als het tegen Nederlanders gericht is dan mag het allemaal gewoon gezegd worden, dan is het ineens geen racisme. Maar goed, als je álle Nederlanders zo verschrikkelijk haat, dan moet je toch wel héél vreselijk dom zijn dat je in Nederland blijft wonen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nog meer geschrokken van sommige reacties op twitter die gelijk alle Nederlanders 'kankerhollanders', racisten en kaaskoppen noemen. Stuitend.
Omdat ze het voordoen alsof het serieus is en dat een gevaarlijk spel is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af waarom je dit vage bericht van een nog vagere website oppikt. Iets beter je best doen om je agenda te verbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |