moet ik raden of ga je het zelf vertellen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn hypothetische situatie. En dat terwijl ik hier diegene zou moeten zijn die niet helder zou moeten kunnen reageren...
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En jij trapt er zomaar met ogen open in! Meid toch, gaat het nog wel goed met je? Ik kan me voorstellen dat je er nog even ondersteboven van bent hoor, als je leest dat er een vrouw met niqaab is mishandelt en je er in eerste instantie zomaar vanuit ging dat het geen hoax was. Als je er even over wil praten bel me dan gewoon, want ik wil natuurlijk wel dat je lekker slaapt vannacht. Nou, ik hoor het wel. Toi toi!
Ik trap er niet in, maar er zijn genoeg islamieten die dat wel doen, en dat is gevaarlijk. Kijk naar de rellen in Parijs en Stockholm, dat kan hier ook gebeuren door zoiets.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is het gevaarlijk spel. Weet je hoeveel dingen er NIET echt gebeuren terwijl op internet staat dat het wel aan de lopende band plaats zou moeten vinden?
Zal ik je wat vertellen. Op het internet staan extreem veel onwaarheden.
Wat moet je raden?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet ik raden of ga je het zelf vertellen?
Goed dat je daarvoor waakt en je je bekommert om moslims hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Ik trap er niet in, maar er zijn genoeg islamieten die dat wel doen, en dat is gevaarlijk. Kijk naar de rellen in Parijs en Stockholm, dat kan hier ook gebeuren door zoiets.
open er een topic over?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is het gevaarlijk spel. Weet je hoeveel dingen er NIET echt gebeuren terwijl op internet staat dat het wel aan de lopende band plaats zou moeten vinden?
Zal ik je wat vertellen. Op het internet staan extreem veel onwaarheden.
Ik zie de Nederlandse moslim niet zo snel naar dewarereligie surfen. Het is überhaupt een wonder dat jij het gevonden hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:29 schreef sonnyspek het volgende:
Ik trap er niet in, maar er zijn genoeg islamieten die dat wel doen, en dat is gevaarlijk. Kijk naar de rellen in Parijs en Stockholm, dat kan hier ook gebeuren door zoiets.
waar wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie de Nederlandse moslim niet zo snel naar dewarereligie surfen. Het is überhaupt een wonder dat jij het gevonden hebt.
Paniek... peeuw...!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Nee, wat boeit mij dat nou? Het gaat mij om die ondernemers die hun zaak failliet en kapot zien gaan door rellende moslims. Of mensen die hun auto's in de fik zien gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goed dat je daarvoor waakt en je je bekommert om moslims hoor!
kun je hem even qouten, ik schijn er overheen te lezenquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die hypothese staat gewoon een aantal posts hierboven..
Ben jij nou niet opruiend bezig..?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, wat boeit mij dat nou? Het gaat mij om die ondernemers die hun zaak failliet en kapot zien gaan door rellende moslims. Of mensen die hun auto's in de fik zien gaan.
Je kan hier wel sarcastisch op reageren, maar dat is echt totaal niet grappig en triest.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kun je hem even qouten, ik schijn er overheen te lezen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is net zoiets als dat ik naar een of andere PVV-haatblog ga en vervolgens ga huilen als er een bericht niet klopt.
Waarom?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ben jij nou niet opruiend bezig..?
Neeeee, dat zie je verkeerd! Hij is bezorgd om moslims die dergelijke verhalen geloven! Er zou wel eens een haatdragend karakter door kunnen ontstaan!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ben jij nou niet opruiend bezig..?
Idd, het is best wel link, zelfs geruchten kunnen leiden tot woede-uitbarstingen. Helemaal onschuldig is een eventueel verzonnen verhaal niet.. Als groepen dit verhaal delen en hun vrienden delen het ook weer enz. enz. dan krijgt het automatisch veel aandacht...quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, wat boeit mij dat nou? Het gaat mij om die ondernemers die hun zaak failliet en kapot zien gaan door rellende moslims. Of mensen die hun auto's in de fik zien gaan.
Je kan hier wel sarcastisch op reageren, maar dat is echt totaal niet grappig en triest.
Wat is er kwalijk aan? Laat die mensen lekker in hun eigen fantasieverhaaltjes geloven zeg..quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat klopt er niet dan? zou namelijk wel kwalijk zijn
Omdat dit:quote:
Helemaal niet aan de orde is...quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je kan hier wel sarcastisch op reageren, maar dat is echt totaal niet grappig en triest. En bijzonder dom.
Kijk naar Belgie en Frankrijk waar het tot rellen komt, mensen die veel kwijt zijn geraakt. En Xa1pt is gewoon bijzonder dom en naïef. Of gewoon een slechte troll die totaal niet grappig is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:35 schreef dutchgirl86 het volgende:
[..]
Idd, het is best wel link, zelfs geruchten kunnen leiden tot woede-uitbarstingen. Helemaal onschuldig is een eventueel verzonnen verhaal niet.. Als groepen dit verhaal delen en hun vrienden delen het ook weer enz. enz. dan krijgt het automatisch veel aandacht...
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat dit:
[..]
Helemaal niet aan de orde is...
Je probeert met een hoax de aandacht te trekken om vervolgens over te gaan op allerlei paniekvoetbal...
dat is iets anders als liegen..quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er kwalijk aan? Laat die mensen lekker in hun eigen fantasieverhaaltjes geloven zeg..
Waarom moet je daarom lachen? Hij heeft gewoon gelijk, jij bent degene die dit gigantisch opblaast; het is net of je hóópt op rellen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..], is goed joh. Volgens mij heb ik het over de gevolgen door moslims, niet wat ik wil.
Wie loopt hier nou te trollen met je posts over wat er allemaal over Hollanders geroepen word, en nu weer over moslims en rellen begint..?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..], is goed joh. Volgens mij heb ik het over de gevolgen door moslims, niet wat ik wil.
Nee, ik zeg alleen maar dat het goed mogelijk is dat die situatie ontstaat, zie België en Frankrijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom moet je daarom lachen? Hij heeft gewoon gelijk, jij bent degene die dit gigantisch opblaast; het is net of je hóópt op rellen.
En daarmee doe je gewoon lekker aan paniekvoetbal....quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen maar dat het goed mogelijk is dat die situatie ontstaat, zie België en Frankrijk.
Ongeacht - het blijven onwaarheden. De leugen an sich is kwalijk, maar zolang er niemand mee geschaad wordt zie ik geen probleem. Het blijft het internet - er is geen controle.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |