even snel een achtbaantje gebouwd:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:51 schreef NikeyAjax het volgende:
Wat is de maximale snelheid, die je met een achtbaan kan halen? Ik zit nu op 144 km/h
Auquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef mschol het volgende:
en hij is qua stats niet eens zo slecht, als je bedenkt dat als je bij die remblokken van +130 naar 20km/h gaat
uhuquote:
Eigenlijk best een saaie achtbaan als ik het zo zie. En ja dat kan. Dat twee stationnetjes maken en bij eentje enkel een ingang plaatsen en bij de andere enkel een uitgang. Wel de in- en uitgang bij het juiste station plaatsen. ;-)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu
overigens is hij de eerste 1 minuut 35 aan het klimmen
[ afbeelding ] die blauwe
is het trouwens mogelijk om een apart in en uitstap perron te maken?
het is ook een oersaaie achtbaan, maar je kan wel 6 euro per rit vragenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk best een saaie achtbaan als ik het zo zie.
ik dacht dat je bij rct1 bij elk platform een in EN uitgang moest plaatsen?quote:En ja dat kan. Dat twee stationnetjes maken en bij eentje enkel een ingang plaatsen en bij de andere enkel een uitgang. Wel de in- en uitgang bij het juiste station plaatsen. ;-)
Dat is wel lekker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook een oersaaie achtbaan, maar je kan wel 6 euro per rit vragen
oh dat weet ik niet. Bij rct2 is dat niet het geval iig. Ik heb rct1 niet, dus kan het ook niet checken.quote:[..]
ik dacht dat je bij rct1 bij elk platform een in EN uitgang moest plaatsen?
guest entry point: plek waar je gasten de map op komenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:29 schreef lkki het volgende:
paden die in cirkels lopen. Dat lijkt me eigenlijk wel heel moeilijk, aangezien gasten, als ik één lange laan bouw met zo min mogelijk vertakkingen, een heel eind moeten lopen voordat ze ergens zijn. Daarom zet ik trams in, en daarnaast meerdere parkingangen.Ik plaats op dit moment de parkingangen, alleen zie ik ook een symbool van een bezoeker
hmm dan ga ik het eens proberen in 1quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel lekker.
[..]
oh dat weet ik niet. Bij rct2 is dat niet het geval iig. Ik heb rct1 niet, dus kan het ook niet checken.
Aah, bedankt! Ik neem aan dat ik de pijl richting de ingang moet plaatsen? Als ik dat doe, kunnen gasten alsnog via hetzelfde paadje 'verdwijnen'?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
guest entry point: plek waar je gasten de map op komen
ik denk het wel ja..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef lkki het volgende:
[..]
Aah, bedankt! Ik neem aan dat ik de pijl richting de ingang moet plaatsen? Als ik dat doe, kunnen gasten alsnog via hetzelfde paadje 'verdwijnen'?
ja helaas anders waren leuke constructies te bedenkenquote:Ik kan er trouwens maar 2 plaatsen
Dus kunnen maar op twee plekken mensen op je map terecht komen. Ze kunnen wel via alle andere paden ook weer verdwijnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef lkki het volgende:
[..]
Aah, bedankt! Ik neem aan dat ik de pijl richting de ingang moet plaatsen? Als ik dat doe, kunnen gasten alsnog via hetzelfde paadje 'verdwijnen'?
Ik kan er trouwens maar 2 plaatsen
Illegaal. Misschien dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En dat heb je aangeschaft via GoG?
Hoezo doen ze het niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kwam net even een oude achtbaan van mij tegen.
[ http://img3.imageshack.us/img3/4863/scr155.png (copy/paste deze link) ]
[ http://img827.imageshack.us/img827/7557/scr154.png (copy/paste deze link) ]
[ http://img822.imageshack.us/img822/6792/scr153.png (copy/paste deze link) ]
Ik ga het maar weer eens snel installeren
holy shitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dat kan voller!![]()
mensen snappen alleen het verschil tussen hoog en laag, net een mechanic een half uur aan het heen en weer lopen over de achtbaan die kapot was
steel rollercoasterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy shit
welk type achtbaan zijn die shuttle loops eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |