Je vindt het nog steeds niet leuk hequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een foutieve aannames en veroordelingen op basis van een paar regels tekst. Fok! Ten voeten uit.
Als ik dingen zou aannemen op basis van de OP is het met name dat je het nogal vervelend lijkt te vinden dat er niet geneukt kan worden op vakantie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een foutieve aannames en veroordelingen op basis van een paar regels tekst. Fok! Ten voeten uit.
En daarom zijn jouw reacties ook zo typerend voor het Fok!-volk. Je weet niets van mij. Je hebt geen idee wat ik heb meegemaakt, en je hebt totaal geen beeld van mijn relatie, of mijn vriendin. Maar toch voel je je geroepen om niet alleen over dat alles een oordeel te vellen, maar ons ook publiekelijk te veroordelen. En waarom? Simpelweg omdat ik een topic open met een vraag.quote:
Zit je nou echt op een te laag krukje, in je zwemshort, 45 graden, wifebeater aan, teenslippertjes, zonnebril op je strohoed afwisselend euros in te werpen en stampvoetend je beklag te doen over het Fok-volk in een internetcafe?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En daarom zijn jouw reacties ook zo typerend voor het Fok!-volk. Je weet niets van mij. Je hebt geen idee wat ik heb meegemaakt, en je hebt totaal geen beeld van mijn relatie, of mijn vriendin. Maar toch voel je je geroepen om niet alleen over dat alles een oordeel te vellen, maar ons ook publiekelijk te veroordelen. En waarom? Simpelweg omdat ik een topic open met een vraag.
Nope. Je hebt in dit topic nog geen enkele juiste aanname gedaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zit je nou echt op een te laag krukje, in je zwemshort, 45 graden, wifebeater aan, teenslippertjes, zonnebril op je strohoed afwisselend euros in te werpen en stampvoetend je beklag te doen over het Fok-volk in een internetcafe?
Zo nee, denk je aan je data limiet (naast je bloeddruk)?
serieus?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:09 schreef papernote het volgende:
Heb je een annuleringsverzekering? Daar kun je soms derving van vakantiegenot vergoed krijgen.
Stel je wordt (ernstig) ziek tijdens je vakantie en komt in het ziekenhuis. De zorgverzekering (of aanvullende reisverzekering) vergoed de medische kosten. Het missen van een aantal vakantiedagen wegens opname in het ziekenhuis betaald de annuleringsverzekering.quote:
Dát snap ik ook. Want dat is inderdaad heel vervelend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef Thisbe het volgende:
Nou ik snap TS wel een beetje hoor, zijn vriendin bloedt al zes weken en heeft waarschijnlijk pijn. Hij moet een beetje hulpeloos toekijken, en kan weinig anders doen dan weer het ziekenhuis bellen.
Dank je. Het viel ons vanmorgen behoorlijk rauw op ons dak, helemaal toen we op een rijtje gingen zetten op hoeveel momenten er fouten gemaakt zijn, en hoeveel voorkomen had kunnen worden. Mijn vriendin is iemand die heel veel plezier haalt uit dingen met haar kinderen doen, en het snijdt heel erg om aan de zijlijn toe te moeten kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef Thisbe het volgende:
Nou ik snap TS wel een beetje hoor, zijn vriendin bloedt al zes weken en heeft waarschijnlijk pijn. Hij moet een beetje hulpeloos toekijken, en kan weinig anders doen dan weer het ziekenhuis bellen.
Ik denk overigens ook dat het weinig zin heeft om een formele klacht in te dienen of rechtsbijstand in te schakelen, zoals velen al dan niet ongenuanceerd aan hebben gegeven.
Wat je zou kunnen doen TS, is even rustig zitten en het hele verhaal op papier zetten. Wat is er gebeurd, en waar is het naar jullie mening mis gegaan? Dit verhaal zou je kunnen mailen naar de betreffende gynaecoloog. Of je kunt vragen om een afspraak, om dit te bespreken. Grote kans dat je hier meer mee bereikt dan met schreeuwen. Ook al kan ik best begrijpen dat je boos en gefrustreerd bent. Mensen zijn veel minder geneigd om je tegenmoet te komen als je stennis gaat trappen.
Het zou heel goed kunnen zijn dat hier sprake is van een samenloop van omstandigheden. Jouw vriendin bloedt langer dan meestal het geval is, ze heeft per ongeluk tampons gebruikt, en misschien is ze ondertussen ook nog ongesteld. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom zij nu langer bloedt dan 'normaal'.
Sterkte voor haar trouwens, ik hoop dat ze snel weer beter is.
Ik denk niet dat dat opgaat omdat mevrouw al weken voor de vakantie aan het bloeden was vanwege een geplande operatie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:14 schreef papernote het volgende:
[..]
Stel je wordt (ernstig) ziek tijdens je vakantie en komt in het ziekenhuis. De zorgverzekering (of aanvullende reisverzekering) vergoed de medische kosten. Het missen van een aantal vakantiedagen wegens opname in het ziekenhuis betaald de annuleringsverzekering.
Zo'n verzekering is niet alleen voor annulering vooraf, maar ook tijdens de vakantie.
De enige manier om erachter te komen is om de verzekering te bellen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat opgaat omdat mevrouw al weken voor de vakantie aan het bloeden was vanwege een geplande operatie.
Edit: pre-existing condition of iets in die richting
Ik heb kinderen(2) en denk je het los moer laten en can je vakantiemoet gaan genieten. En nee, ik zie dit niet als domper. Hooguit als lastig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Maar ik merk dat iedereen erop gebrand is mij af te zeiken, simpelweg omdat ik vraag naar de mogelijkheden.
Wij gaan echt ons best doen om zoveel mogelijk uit de vakantie te halen. Maar iedereen met kinderen kan zich voorstellen dat dit best een domper is, en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.
That's all.
Nou, vanaf de eerste reactie was het al "zeik niet zo, wat ben je een zeikerd, flikker op met je gezeik".quote:
Dan heb je echt een ander topic dan ik gezien...quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, vanaf de eerste reactie was het al "zeik niet zo, wat ben je een zeikerd, flikker op met je gezeik".
En als jij op vakantie erachter moet komen dat het nog weken gaat duren, dat dat normaal is (terwijl er eerst was gezegd dat het één week zou duren, en toen twee en je je dus ook zorgen maakt omdat het niet hersteld binnen die periode? Terwijl je er ook achter komt dat het helemaal niet nodig was geweest als het ziekenhuis hun werk maar had gedaan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb kinderen(2) en denk je het los moer laten en can je vakantiemoet gaan genieten. En nee, ik zie dit niet als domper. Hooguit als lastig.
Maar eerst wordt er gezegd 'één week'. Dan is het opeens twee en weer wat later is het normaal als het zés weken duurt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:46 schreef Thisbe het volgende:
I
Al moet ik zeggen dat TS en zijn vriendin misschien een iets te rooskleurig beeld hebben gehad van de operatie. Iedere operatie kan complicaties met zich meebrengen, die langer kunnen duren dan je verwacht had.
eens.. maar wat doe je eraanquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar eerst wordt er gezegd 'één week'. Dan is het opeens twee en weer wat later is het normaal als het zés weken duurt.
Dat is gewoon een kwestie van slechte voorlichting.
Het ziekenhuis aansprakelijk stellen. Bij juiste voorlichting was er niet voor dit vakantiemoment gekozen (of voor dit operatiemoment). Bij juiste voorlichting had de vriendin van TS (en hijzelf) zich geen zorgen hoeven maken om het blijven bloeden.quote:
met welk gewenste resultaat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het ziekenhuis aansprakelijk stellen. Bij juiste voorlichting was er niet voor dit vakantiemoment gekozen (of voor dit operatiemoment). Bij juiste voorlichting had de vriendin van TS (en hijzelf) zich geen zorgen hoeven maken om het blijven bloeden.
Een tegemoetkoming in ieder geval, hele vakantie ga je nooit terugkrijgen en zou ook overdreven zijn maar het ziekenhuis mag wel met iets komen, meer dan met een 'sorry'.quote:
Aansprakelijk voor wat? Heeft TS wel gemeld dat hij op vakantie ging? Had de arts dit kunnen weten? Wie zegt dat het getal van zes weken wel klopt en de initiële voorlichting inderdaad fout was, wellicht heeft ze gewoon enorme pech? Wat is de schade (in geld)?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het ziekenhuis aansprakelijk stellen. Bij juiste voorlichting was er niet voor dit vakantiemoment gekozen (of voor dit operatiemoment). Bij juiste voorlichting had de vriendin van TS (en hijzelf) zich geen zorgen hoeven maken om het blijven bloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |