abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129291725
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een foutieve aannames en veroordelingen op basis van een paar regels tekst. Fok! Ten voeten uit.
Je vindt het nog steeds niet leuk he :D

Je dacht dat je een knetter van een letselschade-nalatigheidsclaim kon neerleggen en dat je vanaf nu halve dagen kon gaan werken, omdat je vrouw tijdens de vakantie niet kan zwemmen. Jammer hè -O-

Wees toch GVD blij dat het in dit mooie land allemaal zo goed geregeld is. Dat je niet werkloos hoeft toe te kijken hoe je vriendin vroeg sterft aan baarmoederhalskanker. Dat zo'n ingreep gewoon wordt uitgevoerd en voor het grootste deel betaald, zodat jij nog geld overhoudt om op vakantie te kunnen.

Téring zeg :{
pi_129291845
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een foutieve aannames en veroordelingen op basis van een paar regels tekst. Fok! Ten voeten uit.
Als ik dingen zou aannemen op basis van de OP is het met name dat je het nogal vervelend lijkt te vinden dat er niet geneukt kan worden op vakantie.

Misschien dat je omdat een reparatietermijn van 6 weken wel héél lang is voor een vrouw er iom het ziekenhuis een vervangende mag huren?
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:44:44 #103
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129291873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef Queller het volgende:

[..]

Volgens mij zit het zo ja.
En daarom zijn jouw reacties ook zo typerend voor het Fok!-volk. Je weet niets van mij. Je hebt geen idee wat ik heb meegemaakt, en je hebt totaal geen beeld van mijn relatie, of mijn vriendin. Maar toch voel je je geroepen om niet alleen over dat alles een oordeel te vellen, maar ons ook publiekelijk te veroordelen. En waarom? Simpelweg omdat ik een topic open met een vraag.
pi_129291968
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En daarom zijn jouw reacties ook zo typerend voor het Fok!-volk. Je weet niets van mij. Je hebt geen idee wat ik heb meegemaakt, en je hebt totaal geen beeld van mijn relatie, of mijn vriendin. Maar toch voel je je geroepen om niet alleen over dat alles een oordeel te vellen, maar ons ook publiekelijk te veroordelen. En waarom? Simpelweg omdat ik een topic open met een vraag.
Zit je nou echt op een te laag krukje, in je zwemshort, 45 graden, wifebeater aan, teenslippertjes, zonnebril op je strohoed afwisselend euros in te werpen en stampvoetend je beklag te doen over het Fok-volk in een internetcafe?

Zo nee, denk je aan je data limiet (naast je bloeddruk)?
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:48:51 #105
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129291997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:47 schreef Deshain het volgende:

[..]

Zit je nou echt op een te laag krukje, in je zwemshort, 45 graden, wifebeater aan, teenslippertjes, zonnebril op je strohoed afwisselend euros in te werpen en stampvoetend je beklag te doen over het Fok-volk in een internetcafe?

Zo nee, denk je aan je data limiet (naast je bloeddruk)?
Nope. Je hebt in dit topic nog geen enkele juiste aanname gedaan.
pi_129292746
Heb je een annuleringsverzekering? Daar kun je soms derving van vakantiegenot vergoed krijgen.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:11:54 #107
54408 Parzival
Where it happens
pi_129292819
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:09 schreef papernote het volgende:
Heb je een annuleringsverzekering? Daar kun je soms derving van vakantiegenot vergoed krijgen.
serieus?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_129292913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:11 schreef Parzival het volgende:

[..]

serieus?
Stel je wordt (ernstig) ziek tijdens je vakantie en komt in het ziekenhuis. De zorgverzekering (of aanvullende reisverzekering) vergoed de medische kosten. Het missen van een aantal vakantiedagen wegens opname in het ziekenhuis betaald de annuleringsverzekering.

Zo'n verzekering is niet alleen voor annulering vooraf, maar ook tijdens de vakantie.
pi_129292957
Nou ik snap TS wel een beetje hoor, zijn vriendin bloedt al zes weken en heeft waarschijnlijk pijn. Hij moet een beetje hulpeloos toekijken, en kan weinig anders doen dan weer het ziekenhuis bellen.

Ik denk overigens ook dat het weinig zin heeft om een formele klacht in te dienen of rechtsbijstand in te schakelen, zoals velen al dan niet ongenuanceerd aan hebben gegeven.

Wat je zou kunnen doen TS, is even rustig zitten en het hele verhaal op papier zetten. Wat is er gebeurd, en waar is het naar jullie mening mis gegaan? Dit verhaal zou je kunnen mailen naar de betreffende gynaecoloog. Of je kunt vragen om een afspraak, om dit te bespreken. Grote kans dat je hier meer mee bereikt dan met schreeuwen. Ook al kan ik best begrijpen dat je boos en gefrustreerd bent. Mensen zijn veel minder geneigd om je tegenmoet te komen als je stennis gaat trappen.

Het zou heel goed kunnen zijn dat hier sprake is van een samenloop van omstandigheden. Jouw vriendin bloedt langer dan meestal het geval is, ze heeft per ongeluk tampons gebruikt, en misschien is ze ondertussen ook nog ongesteld. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom zij nu langer bloedt dan 'normaal'.

Sterkte voor haar trouwens, ik hoop dat ze snel weer beter is.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_129293009
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef Thisbe het volgende:
Nou ik snap TS wel een beetje hoor, zijn vriendin bloedt al zes weken en heeft waarschijnlijk pijn. Hij moet een beetje hulpeloos toekijken, en kan weinig anders doen dan weer het ziekenhuis bellen.

Dát snap ik ook. Want dat is inderdaad heel vervelend.
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:21:27 #111
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129293092
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef Thisbe het volgende:

Ik denk overigens ook dat het weinig zin heeft om een formele klacht in te dienen of rechtsbijstand in te schakelen, zoals velen al dan niet ongenuanceerd aan hebben gegeven.

Wat je zou kunnen doen TS, is even rustig zitten en het hele verhaal op papier zetten. Wat is er gebeurd, en waar is het naar jullie mening mis gegaan? Dit verhaal zou je kunnen mailen naar de betreffende gynaecoloog. Of je kunt vragen om een afspraak, om dit te bespreken. Grote kans dat je hier meer mee bereikt dan met schreeuwen. Ook al kan ik best begrijpen dat je boos en gefrustreerd bent. Mensen zijn veel minder geneigd om je tegenmoet te komen als je stennis gaat trappen.

Het zou heel goed kunnen zijn dat hier sprake is van een samenloop van omstandigheden. Jouw vriendin bloedt langer dan meestal het geval is, ze heeft per ongeluk tampons gebruikt, en misschien is ze ondertussen ook nog ongesteld. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom zij nu langer bloedt dan 'normaal'.

Sterkte voor haar trouwens, ik hoop dat ze snel weer beter is.
Dank je. Het viel ons vanmorgen behoorlijk rauw op ons dak, helemaal toen we op een rijtje gingen zetten op hoeveel momenten er fouten gemaakt zijn, en hoeveel voorkomen had kunnen worden. Mijn vriendin is iemand die heel veel plezier haalt uit dingen met haar kinderen doen, en het snijdt heel erg om aan de zijlijn toe te moeten kijken.
pi_129293193
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:14 schreef papernote het volgende:

[..]

Stel je wordt (ernstig) ziek tijdens je vakantie en komt in het ziekenhuis. De zorgverzekering (of aanvullende reisverzekering) vergoed de medische kosten. Het missen van een aantal vakantiedagen wegens opname in het ziekenhuis betaald de annuleringsverzekering.

Zo'n verzekering is niet alleen voor annulering vooraf, maar ook tijdens de vakantie.
Ik denk niet dat dat opgaat omdat mevrouw al weken voor de vakantie aan het bloeden was vanwege een geplande operatie.

Edit: pre-existing condition of iets in die richting
pi_129293388
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:24 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat opgaat omdat mevrouw al weken voor de vakantie aan het bloeden was vanwege een geplande operatie.

Edit: pre-existing condition of iets in die richting
De enige manier om erachter te komen is om de verzekering te bellen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:33:58 #114
54408 Parzival
Where it happens
pi_129293454
blijft de vraag voor TS:

Stel er is een fout gemaakt (okay jij bent van mening van wel)
Stel dat je een klacht indient - zoals aangegeven
Stel dat die in behandeling gaat

WAT WIL JE ? Centen? Nieuwe Vakantie?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:42:02 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129293689
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Daar ging het niet om. Maar ik merk dat iedereen erop gebrand is mij af te zeiken, simpelweg omdat ik vraag naar de mogelijkheden.

Wij gaan echt ons best doen om zoveel mogelijk uit de vakantie te halen. Maar iedereen met kinderen kan zich voorstellen dat dit best een domper is, en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.

That's all.
Ik heb kinderen(2) en denk je het los moer laten en can je vakantiemoet gaan genieten. En nee, ik zie dit niet als domper. Hooguit als lastig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:45:54 #116
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129293812
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef Sjeen het volgende:
*iets met stroop, azijn en vliegen...
Nou, vanaf de eerste reactie was het al "zeik niet zo, wat ben je een zeikerd, flikker op met je gezeik".

Terwijl het gezin de keuze had om deze operatie ook ná de vakantie te doen maar door slechte voorlichting geen weloverwogen keuze heeft kunnen maken.
- verschillende keren verschillende hersteltijden te horen gekregen
- niet ingelicht over wat de herstelperiode precies inhoudt
- niet gehoord dat het geen spoedoperatie betreft en dat er dus ook een andere datum ingepland kon worden

Hadden ze wel de juiste voorlichting gehad dan hadden ze een vakantie gehad waarbij zij wél volledig mee had kunnen doen in plaats van ergens aan de rand van het zwembad toekijken, redelijk ingepakt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_129293835
Ik vermoed dat TS ten eerste wil dat het bloeden ophoudt, en daarnaast erkenning.

Al moet ik zeggen dat TS en zijn vriendin misschien een iets te rooskleurig beeld hebben gehad van de operatie. Iedere operatie kan complicaties met zich meebrengen, die langer kunnen duren dan je verwacht had.
Verder vind ik het niet de taak van een arts om aan patiënten te gaan vragen of ze op vakantie gaan, en wat ze verder allemaal van plan zijn. Ook dat je niet mag zwemmen vanwege infectiegevaar vind ik persoonlijk een open deur.

Neemt niet weg dat informatie geven belangrijk is, en dat dat door sommige artsen nogal slordig wordt gedaan.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_129293861
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nou, vanaf de eerste reactie was het al "zeik niet zo, wat ben je een zeikerd, flikker op met je gezeik".

Dan heb je echt een ander topic dan ik gezien...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:48:27 #119
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129293890
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb kinderen(2) en denk je het los moer laten en can je vakantiemoet gaan genieten. En nee, ik zie dit niet als domper. Hooguit als lastig.
En als jij op vakantie erachter moet komen dat het nog weken gaat duren, dat dat normaal is (terwijl er eerst was gezegd dat het één week zou duren, en toen twee en je je dus ook zorgen maakt omdat het niet hersteld binnen die periode? Terwijl je er ook achter komt dat het helemaal niet nodig was geweest als het ziekenhuis hun werk maar had gedaan?

Zou je het dan nog steeds niet als domper zien?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:50:13 #120
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129293942
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:46 schreef Thisbe het volgende:
I
Al moet ik zeggen dat TS en zijn vriendin misschien een iets te rooskleurig beeld hebben gehad van de operatie. Iedere operatie kan complicaties met zich meebrengen, die langer kunnen duren dan je verwacht had.
Maar eerst wordt er gezegd 'één week'. Dan is het opeens twee en weer wat later is het normaal als het zés weken duurt.

Dat is gewoon een kwestie van slechte voorlichting.
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:51:20 #121
54408 Parzival
Where it happens
pi_129293970
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar eerst wordt er gezegd 'één week'. Dan is het opeens twee en weer wat later is het normaal als het zés weken duurt.

Dat is gewoon een kwestie van slechte voorlichting.
eens.. maar wat doe je eraan
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:55:37 #122
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129294117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:51 schreef Parzival het volgende:

[..]

eens.. maar wat doe je eraan
Het ziekenhuis aansprakelijk stellen. Bij juiste voorlichting was er niet voor dit vakantiemoment gekozen (of voor dit operatiemoment). Bij juiste voorlichting had de vriendin van TS (en hijzelf) zich geen zorgen hoeven maken om het blijven bloeden.
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:56:06 #123
54408 Parzival
Where it happens
pi_129294138
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het ziekenhuis aansprakelijk stellen. Bij juiste voorlichting was er niet voor dit vakantiemoment gekozen (of voor dit operatiemoment). Bij juiste voorlichting had de vriendin van TS (en hijzelf) zich geen zorgen hoeven maken om het blijven bloeden.
met welk gewenste resultaat?
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:58:32 #124
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129294213
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:56 schreef Parzival het volgende:

[..]

met welk gewenste resultaat?
Een tegemoetkoming in ieder geval, hele vakantie ga je nooit terugkrijgen en zou ook overdreven zijn maar het ziekenhuis mag wel met iets komen, meer dan met een 'sorry'.

Ik vind het trouwens vreemd dat er in dit topic zoveel mensen zijn die vinden dat een arts geen volledige voorlichting hoort te geven. Als er iets is dat je moet nalaten omdat dat de genezing hindert dan is het vrij logisch dat je dat ook te horen krijgt. Bij een doosje aspirine zit al een dikke bijsluiter.
pi_129294220
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Aansprakelijk voor wat? Heeft TS wel gemeld dat hij op vakantie ging? Had de arts dit kunnen weten? Wie zegt dat het getal van zes weken wel klopt en de initiële voorlichting inderdaad fout was, wellicht heeft ze gewoon enorme pech? Wat is de schade (in geld)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')