Marginal gainsquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Snijdt hout. Vooral het punt dat de doofpot nu al een gepasseerd station is. Daarom mag er wel wat meer over naar buiten komen hoe het kan dat we na een paar wat 'rustigere' jaren nu ineens weer oude dopingtijden zien herleven.
Ze hebben ook op vulkanen geslapen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Marginal gains
Betere voeding![]()
Wattagemeters
Eigen bedden meenemen
En niet te vergeten: anti-slipmatten bij het inrijden op de hometrainer
Alleen mutanten raken dan niet overtraindquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat dacht je van harder trainen! Dat helpt ook schijnt.
En niet teveel eten helpt toch ook?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
cipo is al wel genoemd toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar anyway, als dit de namen zijn... Laten we kijken naar een lijstje die er niet tussen zaten:
- Boardman
- Boogerd
- Dekker
- Rinero
- Armstrong
- Steels
- Massi
- Svorada
- Vandenbroucke
- Ivanov
- Knaven
- Cipollini
- Desbiens
- Cassagrande
- Gaumont
- Escartin
- Serrano
- Hincapie
- Andreu
- Ekimov
- Jemison
- Hamilton
Dit zijn toch ook wel topverdachten
Gekeken naar prestatie/ploeg/verleden
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar anyway, als dit de namen zijn... Laten we kijken naar een lijstje die er niet tussen zaten:
- Armstrong
Dit zijn toch ook wel topverdachten
Gekeken naar prestatie/ploeg/verleden
Ja. Maar dit kan ook de oorzaak zijn natuurlijk:quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik mis er vast wel wat en wellicht staan er ook notoire Mr. Cleans tussen en gasten die allang zijn betrapt/bekend.Oja, en uiteraard kun je gewoon het complete deelnemersveld neerplempen maar dit vond ik de belangrijkste die ontbraken.
Rinero zal toch wel gecontroleerd moeten zijn lijkt me bijvoorbeeld. Van Boogerd weet ik het niet.quote:Voor de Belgen blijkt de schade mee te vallen. Enkel de stalen van Tom Steels en Axel Merckx werden gehercontroleerd en beide renners testten niet positief.
Ja. Bij Het Nieuwsblad leggen ze dat uit als niet positief. En de andere Belgen hebben ze geen staal van.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Merckx staat in de lijst als verdacht:
Lijst met 'verdachte renners: Brignoli, Turicchia, Chanteur, Moncassin, Julich, Meier, Calcaterra, Zanini, Mazzoleni, Barthe, O'Grady, A. Merckx.
Dus heb ik niet hier bij gezet.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan snap ik die hele verdachte lijst niet
Natuurlijk genoemd in het boek van Gaumont.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef Steven184 het volgende:
Op het forum van Velo-club wordt het mogelijk geacht dat Rinero nooit is gecontroleerd. Nooit in het podium in een etappe, wel 4e in het eindklassement en de bolletjestrui uiteraard. Maar mogelijk dus niet getest, want over Rinero hoeven we weinig twijfels te hebben uiteraard.
waarom is hun forum nog steed downquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef debeterebob het volgende:
Mooi man
http://www.cyclingnews.com/news/ogrady-doping-was-never-an-option
Rupert Murdoch > The Clinic.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
waarom is hun forum nog steed down
De wielerprik was ook al downquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
waarom is hun forum nog steed down
Voor zover ik het begrepen heb is dat ook niet positief. Men ziet in de tests aanwijzingen tot gebruik, maar niet voldoende om het juridisch hard te maken. Ook nu zijn er nog regelmatig "verdachte" stalen waarmee Men door de mazen van het net glipt. Wat Men dan wel doet is die renners vaker gaan controleren ...quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Bij Het Nieuwsblad leggen ze dat uit als niet positief. En de andere Belgen hebben ze geen staal van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |