Volgens mij klopt dit idd, wel sporen van EPO, maar niet genoeg om met de test van 2004 met zekerheid te zeggen dat ze positief waren. Met de huidige testen waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bij de positieven kunnen ze dit aantonen, maar bij de verdachte renners zijn er denk ik vermoedens, maar kunnen ze dit niet aantonen met die testen.
Mag hij alleen iets over wielrennen zeggen dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Panthera. het volgende:
Lekker relevant weer voor het wielrennen Thijs...
Hij mag zeggen wat hij wil. Ik word alleen doodmoe van die Calimero-reflex elke keer als het wielrennen op een vervelende manier in het nieuws komt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mag hij alleen iets over wielrennen zeggen dan?
Nou ja, élke keer. Een klein beetje verschuiven van aandacht naar andere sporten zou toch wel redelijk zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:38 schreef Ereinion het volgende:
Hij mag zeggen wat hij wil. Ik word alleen doodmoe van die Calimero-reflex elke keer als het wielrennen op een vervelende manier in het nieuws komt.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij mag zeggen wat hij wil. Ik word alleen doodmoe van die Calimero-reflex elke keer als het wielrennen op een vervelende manier in het nieuws komt.
Hoe helpt dat wielrennen? Interesseren mij die andere sporten nou als we het over doping in wielrennen hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, élke keer. Een klein beetje verschuiven van aandacht naar andere sporten zou toch wel redelijk zijn.
Omdat jan met de pet op nujij.nl denkt dat doping alleen bij die vieze gore junkwielrenners in strakke broekjes voorkomt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe helpt dat wielrennen? Interesseren mij die andere sporten nou als we het over doping in wielrennen hebben.
Op hoeveel namen zitten we nu?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mag ook hopen dat die Dekker nog eens gepakt wordt zeg...
Zou die nu ook zitten te F5'en op Fok?
Dit dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, élke keer. Een klein beetje verschuiven van aandacht naar andere sporten zou toch wel redelijk zijn.
Het zijn er geen 44.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:44 schreef Ereinion het volgende:
Het lijkt erop dat dit dus wel alle namen waren. Jammer, niet echt een leuke verrassing natuurlijk. Wel mooi om die hypocrieten als Zabel en Blijlevens onderuit te zien gaan.
44 positieve tests, niet 44 namen. Je kan er vanuit gaan dat bijvoorbeeld Pantani en Ullrich al voor een stuk of 15 verantwoordelijk zijn.quote:
De rest waren tennissers en voetballers.quote:
Eens. Of wijs gewoon helemaal geen winnaars meer aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
En waarom niet ook even de bloedmonsters van sporters uit andere disciplines hertesten?
Dat wielrenners gebruikten dat weten we nu. Ik denk nu echt niet bij elke nieuwe naam oh sjezus, die gebruikte doping.![]()
En dat niemand winnaar is van de Tours die Armstrong won, belachelijk. Geef ze dan aan de nummer 2. Gebruikten die ook? Dan de nummer 3, etc. Dan ben je consequent. Pak anders de titels van Pereiro en Schleck ook af.
Werden die überhaupt al in 1998 op bloed getest?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
En waarom niet ook even de bloedmonsters van sporters uit andere disciplines hertesten?
Nee. Nu nog steeds niet trouwens, bij sommige sporten. Vooral bij voetbal doen ze niet aan bloedtesten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werden die überhaupt al in 1998 op bloed getest?
Die reed nog op een bidon van sjef.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:50 schreef Steven184 het volgende:
Steels dus niet positief en ook niet verdacht, opvallend.
Hebben wij dezelfde tweet gelezen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Nu nog steeds niet trouwens, bij sommige sporten. Vooral bij voetbal doen ze niet aan bloedtesten.
twitter:KenBobPryde twitterde op woensdag 24-07-2013 om 11:10:122012 German Bundesliga carried out zero tests for hGH, not one. Because they didn't take any blood samples from players. @Giggs_Boson reageer retweet
Ik neem eigenlijk aan, meerdere stalen hertest, maar niet allemaal positief. Wat goed te verklaren is doordat de epo langzaam verdwijnt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:36 schreef WebAddict het volgende:
[..]
Schijnbaar meerdere keren stalen hertest, eerste keer dus wel raak, andere keren niet. Blijft vaag allemaal.
Dat dan nog eerder. Want op ten duur is er echt geen beginnen meer aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eens. Of wijs gewoon helemaal geen winnaars meer aan.
Uiteindelijk heeft dat weinig met hypocrisie te maken, maar meer het gevolg is van het goede werk dat het USADA gedaan heeft, wat de andere anti-dopingorganisaties niet of minder hebben gedaan. Het is niet dat iemand de beslissing heeft genomen dat Armstrong ze maar kwijt moet raken, maar dat Pantani, Ullrich en Indurain hun titels mogen houden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat dan nog eerder. Want op ten duur is er echt geen beginnen meer aan.
Maar ik vind het vooral hypocriet dat alleen die 7 Armstrong tours nu aangepakt zijn terwijl de 5 ervoor minimaal even verdacht zijn.
Dat heeft Armstrong ook wel een beetje op zichzelf afgeroepen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat dan nog eerder. Want op ten duur is er echt geen beginnen meer aan.
Maar ik vind het vooral hypocriet dat alleen die 7 Armstrong tours nu aangepakt zijn terwijl de 5 ervoor minimaal even verdacht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |